
Antros pagal didį buitinės technikos gamintojos iš Švedijos Electrolux šių metų trečiojo ketvirčio grynasis pelnas lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, beveik padvigubėjo, dėl sėkmingai atliktų kompanijos veiklos kaštų mažinimo veiksmų. Investuotojai teigiamai sutiko kompanijos paskelbtus veiklos rezultatus, ir puolė pirkti jos akcijų, kurios jau spėjo pabrangti daugiau nei šešiais procentais.
Electrolux per praėjusį ketvirtį pavyko parduoti produkcijos už 27,617 mlrd. Švedijos kronų, arba 4,8 procentais daugiau nei buvę pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį. Labiausiai kompanijos pardavimai per praėjusį ketvirtį, net 40,5 procentais šoktelėjo Lotynų Amerikos rinkoje, Azijos ir Okenanijos rinkoje Electrolux biutinės technikos pardavimai ūgtelėjo 9,5 procentais, Šiaurės Amerikos rinkoje – 5,8 procentais, tuo tarpu didžiausioje Europos rinkoje, Švedijos kompanijos pardavimai susitraukė beveik keturiais procentais, nepaisant atsigaunančių pardavimų Vokietijoje. Bendrai per devynis mėnesius Electrolux pardavimai jau pasiekė 80,917 mlrd. Kronų, arba 6,3 procentais daugiau nei buvę pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį.
Kompanijos veiklos pelnas per trečiąjį šių metų ketvirtį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus šoktelėjo nuo 1,286 iki 2,29 mlrd. Kronų. Kompanijos veiklos pelnas skirtingai nei pardavimai, padidėjo visuose regionuose. Šiaurės Amerikos rinkoje Electrolux veiklos pelnas per praėjusį ketvirtį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus šoktelėjo net 130,4 procentais, Azijos ir Okeanijos regione beveik dvigubai, Europoje – 90,1 procentu, Lotynų Amerikoje kompanijos veiklos pelnas ūgtelėjo 74,7 procentais.
Tuo tarpu Electrolux grynasis pelnas per trečiąjį šių metų ketvirtį kaip ir minėta ūgtelėjo net beveik dvigubai iki 1,631 mlrd. Kronų, kai analitikai prognozavo, kad kompanijos praėjusio ketvirčio grynasis pelnas sudarys tik 829 mln. kronų.
Per devynis šių metų mėnesius antrai pagal didį pasaulyje buitinės technikos gamintojai jau pavyko uždirbti 2,956 mlrd. Kronų veiklos pelno ir 1,943 mlrd. Kronų grynojo pelno, t.y. atitinkamai 92,6 ir 131,3 procentais daugiau nei buvę analogiški kompanijos veiklos rezultatai prieš metus per tą patį laikotarpį.
Nuo šių metų pradžios Electrolux akcijų vertė jau spėjo ūgtelėti 120 procentų.
Electrolux per praėjusį ketvirtį pavyko parduoti produkcijos už 27,617 mlrd. Švedijos kronų, arba 4,8 procentais daugiau nei buvę pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį. Labiausiai kompanijos pardavimai per praėjusį ketvirtį, net 40,5 procentais šoktelėjo Lotynų Amerikos rinkoje, Azijos ir Okenanijos rinkoje Electrolux biutinės technikos pardavimai ūgtelėjo 9,5 procentais, Šiaurės Amerikos rinkoje – 5,8 procentais, tuo tarpu didžiausioje Europos rinkoje, Švedijos kompanijos pardavimai susitraukė beveik keturiais procentais, nepaisant atsigaunančių pardavimų Vokietijoje. Bendrai per devynis mėnesius Electrolux pardavimai jau pasiekė 80,917 mlrd. Kronų, arba 6,3 procentais daugiau nei buvę pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį.

Tuo tarpu Electrolux grynasis pelnas per trečiąjį šių metų ketvirtį kaip ir minėta ūgtelėjo net beveik dvigubai iki 1,631 mlrd. Kronų, kai analitikai prognozavo, kad kompanijos praėjusio ketvirčio grynasis pelnas sudarys tik 829 mln. kronų.
Per devynis šių metų mėnesius antrai pagal didį pasaulyje buitinės technikos gamintojai jau pavyko uždirbti 2,956 mlrd. Kronų veiklos pelno ir 1,943 mlrd. Kronų grynojo pelno, t.y. atitinkamai 92,6 ir 131,3 procentais daugiau nei buvę analogiški kompanijos veiklos rezultatai prieš metus per tą patį laikotarpį.
Nuo šių metų pradžios Electrolux akcijų vertė jau spėjo ūgtelėti 120 procentų.