Šiomis dienomis buvimas internete yra gyvybiškai svarbus bet kokiam verslui, net ir paprastoms parduotuvėms, kuriose nėra elektroninės prekybos. Svetainės kūrimas nėra ypač sudėtingas naudojant daugybę galimų puslapio kūrimo įrankių. Tačiau svarbu tinkamai sukurti tinklapį, kad būtų padidintas srautas ir įsitraukimas – kitaip galite praleisti pagrindines galimybes pritraukti auditoriją.
Šie patarimai gali padėti patobulinti svetainę ir pasiekti geresnių rezultatų – nuo tikslinės auditorijos pritraukimo iki daugiau konversijų.
1. Padarykite savo svetainę pritaikytą mobiliesiems įrenginiams
Reagavimas į mobilius įrenginius yra labai svarbus, kad svetainė veiktų efektyviai. Suaugę kasdien prie savo mobiliųjų telefonų praleidžia daugiau nei penkias valandas, o daugiau nei trečdalis apsiperka internetu naudodami mobilųjį įrenginį. Nereikia nė sakyti, kad jūsų verslo svetainė mobiliesiems turi teikti teigiamą vartotojo patirtį.
Jei potencialūs klientai patenka į jūsų svetainę, bet jiems sunku skaityti ar naršyti mobiliajame įrenginyje, jie gali tiesiog palikti jus ir pasirinkti konkurentą. Be to, neigiama mobiliojo naudotojo patirtis daro įtaką jūsų svetainei paieškos variklių reitinguose, todėl naudotojams ją sunkiau rasti naudojant Google paiešką, tad mes pereiname prie kito taško.
2. Padėkite ją lengvai rasti
Jums reikia domeno pavadinimo, kuris atitiktų jūsų įmonės pavadinimą arba kokiu nors būdu apibūdina jūsų verslą. Jūs netgi galite turėti kelis domenus, nukreipiančius į svetainę. Tai reiškia, kad reikia įtraukti geriausią techninę SEO praktiką, raktinių žodžių tyrimą, turinio rinkodarą ir mokamas reklamos kampanijas, kad srautas į jūsų svetainę būtų nukreiptas.
Apsvarstykite galimybę perduoti žiniatinklio kūrimą, prekės ženklo kūrimą, SEO ir turinio rinkodarą profesionalams, kurie gali patarti kuriant jūsų svetainę ir nukreipimo puslapius.
3. Įdėkite savo kontaktinę informaciją gerai matomoje vietoje
Jei jūsų verslas priklauso nuo to, ar žmonės gali su jumis susisiekti arba paskambinti jūsų pardavimo komandai, pateikite šią informaciją ten, kur jie gali ją lengvai rasti.
„Jūsų kontaktinė informacija turėtų būti matoma, pageidautina pagrindinio puslapio viršuje, kad lankytojams nereikėtų ieškoti telefono numerio ar adreso, jei nori susisiekti su įmone“ – sakė buvęs Web.com generalinis direktorius David Brown.
Jei naudojate socialinę žiniasklaidą norėdami susisiekti su klientais, įdėkite savo socialines nuorodas į svetainės antraštę arba poraštę, kur jas lengva rasti.
4. Palengvinkite naršymą
Weebly įkūrėjas ir vyriausiasis produktų pareigūnas Dan Veltri pataria apriboti aukščiausio lygio naršymo meniu iki penkių aiškiai pažymėtų skirtukų, o po jais sutvarkyti susiję puslapiai. Taip pat turėtumėte pasiūlyti aiškų būdą grįžti į pagrindinį puslapį, nesvarbu, kur nukreipiami skaitytojai. Labai dažnai Google paieška gali nukreipti jūsų skaitytoją į kitą jūsų svetainės puslapį nei pagrindinis puslapis.
Ar Jūs žinote? Žmonės skaito tinklalapius iš viršaus į apačią ir iš kairės į dešinę, todėl įdėkite naršymo meniu ten, kur dauguma žmonių tikisi jį rasti: puslapio viršuje. Naudokite kiekvienos aukščiausio lygio kategorijos išskleidžiamuosius meniu, kad galima būtų naršyti švariai ir tvarkingai.
5. Laikykite savo puslapius neperkrautus
Edvard R. Murrow komunikacijos koledžo strateginės komunikacijos docentas Paul Bolls teigė, kad skaitytojai turi turėti galimybę informaciją gauti kontekste. Jei svetainėje yra per daug informacijos, ji perkrauna protą, todėl jis negali išlaikyti naujos informacijos. Būtinai naudokite gerą teksto ir grafikos balansą, kad puslapis būtų švarus.
Vienas iš būdų tai padaryti yra paprastas – iškirpti savo svetainėje socialinius valdiklius, pvz., socialinės platformos X sklaidos kanalą. Paklauskite savęs, ar pridedate informacijos, kuri rūpi jūsų skaitytojui, pataria Caxy Interactive generalinis direktorius Michael LaVista. Jei valdiklio turinys nepalaiko puslapio tikslo, pašalinkite jį.
6. Įsitikinkite, kad ji tiksli
Savaime suprantama, kad netiksli informacija atstums vartotojus, nesvarbu, ar tai neteisingas numeris, pasenusi produkto informacija ar paprastos gramatinės klaidos. Turėtumėte ne tik ištaisyti kiekvieną puslapį prieš jį paskelbiant, bet ir periodiškai tikrinti kiekvieną puslapį, ypač atlikę atnaujinimus bet kur kitur.
Kai svetainėje atnaujinate pagrindinę informaciją apie savo verslą, būtinai atnaujinkite savo socialinės žiniasklaidos puslapius, Google mano verslą, Yelp ir kitas svetaines, kuriose gali būti rodoma jūsų įmonė.
7. Gerbkite greičio poreikį
Skaitmeninės rinkodaros bendrovės Akamai atliktas tyrimas parodė, kad 88,5 procento interneto vartotojų paliks svetainę, jei ji įkeliama per lėtai. Be to, laikas, per kurį įkeliamas tinklalapis, turi įtakos beveik 70 procentų pirkėjų internetu apsisprendžiant pirkti.
Įsitikinkite, kad jūsų svetainė veikia sklandžiai, atnaujindami programinę įrangą, optimizuodami vaizdo įrašus ir vaizdus, kad būtų galima greičiau atsisiųsti, ir naudodami svetainės prieglobą, galinčią patenkinti jūsų pralaidumo poreikius.
8. Turėkite raginimą veikti
Kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų paskatinti skaitytoją ką nors padaryti. Kitaip tariant, jūs turite juos paraginti veikti. Šie nukreipimo puslapiai turėtų paskatinti naudotojus imtis tam tikrų veiksmų, pvz., paskambinti į jūsų įmonę, prisiregistruoti gauti paslaugą, nusipirkti produktą, atsisiųsti informacinį dokumentą ar atlikti ką nors kita, kas naudinga jūsų verslo tikslams. Suteikite jiems pastebimą kvietimą imtis veiksmo: mygtuką, nuorodą arba aiškų žodžių junginį. Jei įmanoma, laikykite jį virš matomos ribos, kad skaitytojams nereikėtų slinkti, kol suras raginimą veikti.
9. Išlaikykite savo dizainą paprastą
Apribokite šriftų, spalvų ir GIF naudojimą, nes tai gali atitraukti dėmesį ir nukreipti akis nuo tinklalapio. Dėl trumpų pastraipų ir punktų taip pat lengviau nuskanuoti informaciją ir ją skaityti. Interneto rinkodaros bendrovės Portent Inc. generalinis direktorius Ian Lurie siūlo pastraipas laikyti trumpesnes nei šešios eilutės.
Tai ypač svarbu, kai kalbama apie mobiliųjų įrenginių reagavimą, kuris yra pagrindinis veiksnys, kaip Google reitinguoja svetaines pagal savo algoritmą. Kuo geresnis svetainės reitingas, tuo aukščiau ji rodoma paieškos variklio rezultatų puslapyje (SERP). Jei konkurentas pritaikytas mobiliesiems, o jūsų svetainė ne, galite būti nustumti žemiau klientų paieškos rezultatuose.
10. Tapkite asmeniškais
Kaip paprastos įmonės daug investuoja į savo parduotuvių vitrinas, siekdamos reprezentuoti savo prekės ženklo įvaizdžius, elektroninės prekybos mažmenininkai turi sukurti aukštos kokybės internetinę patirtį, atitinkančią prekės ženklo suvokimą, sakė Tom Lounibos, vienas iš SOASTA įkūrėjų.
Tuo tikslu jūsų puslapis „Apie mus“ neturėtų būti sausas teksto apie jūsų įmonę blokas. Emily Brackett, dizaino ir prekės ženklo įmonės Visible Logic prezidentė, rekomenduoja įtraukti gerą savo ar savo komandos nuotrauką, kad suasmenintumėte savo klientų patirtį.
11. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra orientuota į klientą
Potencialūs klientai ateina į jūsų svetainę norėdami gauti jiems naudingos informacijos. Kartais jie ateina dėl mokomojo turinio jūsų tinklaraštyje, o kartais jie yra sutelkti į jūsų parduodamų produktų ir paslaugų tyrimą. Bet kuriuo atveju turėtumėte pateikti atitinkamą informaciją, kuri sudomins jūsų perspektyvomis, suteiks jiems ką nors vertingo ir padidins jų pasitikėjimą jūsų žiniomis.
Planuodami turinį savo svetainėje, pabandykite apie tai galvoti iš kliento požiūrio. Jei būtumėte potencialus klientas, kokia informacija jums būtų naudinga? Kokio lygio žinių ar kompetencijos jau turėtumėte ir ką jums reikėtų paaiškinti išsamiau? Sutelkdami dėmesį į savo turinį iš kliento perspektyvos, galite ilgiau išlaikyti juos savo svetainėje ir labiau tikėtina, kad užmegsite su jais ilgalaikius santykius, kurie baigsis pardavimu.
Ne rašytojas? Jokiu problemu; perduokite tai profesionaliam tekstų kūrėjui.
12. Įtraukite geriausią SEO praktiką
Galbūt turite geriausią svetainę savo srityje, bet tai jums nebus naudinga, jei žmonės jos neras. Nors galite išleisti pinigus skelbimams, kad pritrauktumėte potencialių klientų į savo svetainę, ilgainiui yra ekonomiškiau ir efektyviau į svetainę pritraukti nemokamą natūralios paieškos srautą.
Kai žmonės ieško informacijos internete, jie kreipiasi į paieškos sistemas, ypač į Google. Paprastai jie randa tai, ko ieško pirmajame paieškos rezultatų puslapyje, taigi būtent ten norite, kad jūsų įmonė būtų rodoma. Google ir kitos paieškos sistemos turi savo patentuotus algoritmus, kuriuos naudoja svetainėms reitinguoti pagal paieškos terminus, dar vadinamus raktiniais žodžiais.
Paieškos sistemos naudoja tris būdus, kad nustatytų, kur bus rodomas jūsų įrašas: tikrinimas, indeksavimas ir reitingavimas. Tikrinimas reiškia, kad jie randa jūsų svetainę per nuorodas iš kitų svetainių. Taigi įsitikinkite, kad nuorodos į jūsų svetainę būtų rodomos kuo daugiau išorinių svetainių.
Kai tikrinantys robotai aptinka jūsų svetainę, ji indeksuojama, o tai reiškia, kad joje analizuojamas turinys, įskaitant raktinius žodžius, naujumą, aktualumą, nuorodas ir daugialypės terpės turinį. Įsitikinkite, kad jūsų svetainėje yra daug naujo, atitinkamo turinio, susijusio su raktiniais žodžiais, pagal kuriuos norite reitinguoti.
Galiausiai, reitingavimas yra tai, kaip paieškos sistemos nustato geriausius konkrečios paieškos rezultatus. Reitingas grindžiamas tinkamumu ir autoritetu. Įtraukite daug atitinkamo turinio, pvz., atskirų straipsnių įvairiais konkrečios temos aspektais. Autoritetą nustato jūsų svetainės dydis, srautas ir tai, kiek kitų gerbiamų svetainių nukreipia į jūsų svetainę. Smulkaus verslo SEO įrankiai palengvina svetainės optimizavimą.
Klientai tikisi geros verslo svetainės
Gerai sukurta verslo svetainė yra pagrindinis elementas, kurio reikia kiekvienam rimtam prekės ženklui. Net jei neužsiimate elektronine prekyba, svetainė yra svarbus informacijos šaltinis ir suteikia jūsų verslui teisėtumo. Tai taip pat suteikia jums priklausantį skaitmeninį nekilnojamąjį turtą, leidžiantį nukreipti internetinį srautą į savo puslapius ir puoselėti juos pardavimo kanale. Jei pirmą kartą planuojate kurti svetainę arba pertvarkyti esamą, atsiminkite šiuos patarimus, kad ji taptų verslo augimo šaltiniu.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais
Šie patarimai gali padėti patobulinti svetainę ir pasiekti geresnių rezultatų – nuo tikslinės auditorijos pritraukimo iki daugiau konversijų.
1. Padarykite savo svetainę pritaikytą mobiliesiems įrenginiams
Reagavimas į mobilius įrenginius yra labai svarbus, kad svetainė veiktų efektyviai. Suaugę kasdien prie savo mobiliųjų telefonų praleidžia daugiau nei penkias valandas, o daugiau nei trečdalis apsiperka internetu naudodami mobilųjį įrenginį. Nereikia nė sakyti, kad jūsų verslo svetainė mobiliesiems turi teikti teigiamą vartotojo patirtį.
Jei potencialūs klientai patenka į jūsų svetainę, bet jiems sunku skaityti ar naršyti mobiliajame įrenginyje, jie gali tiesiog palikti jus ir pasirinkti konkurentą. Be to, neigiama mobiliojo naudotojo patirtis daro įtaką jūsų svetainei paieškos variklių reitinguose, todėl naudotojams ją sunkiau rasti naudojant Google paiešką, tad mes pereiname prie kito taško.
2. Padėkite ją lengvai rasti
Jums reikia domeno pavadinimo, kuris atitiktų jūsų įmonės pavadinimą arba kokiu nors būdu apibūdina jūsų verslą. Jūs netgi galite turėti kelis domenus, nukreipiančius į svetainę. Tai reiškia, kad reikia įtraukti geriausią techninę SEO praktiką, raktinių žodžių tyrimą, turinio rinkodarą ir mokamas reklamos kampanijas, kad srautas į jūsų svetainę būtų nukreiptas.
Apsvarstykite galimybę perduoti žiniatinklio kūrimą, prekės ženklo kūrimą, SEO ir turinio rinkodarą profesionalams, kurie gali patarti kuriant jūsų svetainę ir nukreipimo puslapius.
3. Įdėkite savo kontaktinę informaciją gerai matomoje vietoje
Jei jūsų verslas priklauso nuo to, ar žmonės gali su jumis susisiekti arba paskambinti jūsų pardavimo komandai, pateikite šią informaciją ten, kur jie gali ją lengvai rasti.
„Jūsų kontaktinė informacija turėtų būti matoma, pageidautina pagrindinio puslapio viršuje, kad lankytojams nereikėtų ieškoti telefono numerio ar adreso, jei nori susisiekti su įmone“ – sakė buvęs Web.com generalinis direktorius David Brown.
Jei naudojate socialinę žiniasklaidą norėdami susisiekti su klientais, įdėkite savo socialines nuorodas į svetainės antraštę arba poraštę, kur jas lengva rasti.
4. Palengvinkite naršymą
Weebly įkūrėjas ir vyriausiasis produktų pareigūnas Dan Veltri pataria apriboti aukščiausio lygio naršymo meniu iki penkių aiškiai pažymėtų skirtukų, o po jais sutvarkyti susiję puslapiai. Taip pat turėtumėte pasiūlyti aiškų būdą grįžti į pagrindinį puslapį, nesvarbu, kur nukreipiami skaitytojai. Labai dažnai Google paieška gali nukreipti jūsų skaitytoją į kitą jūsų svetainės puslapį nei pagrindinis puslapis.
Ar Jūs žinote? Žmonės skaito tinklalapius iš viršaus į apačią ir iš kairės į dešinę, todėl įdėkite naršymo meniu ten, kur dauguma žmonių tikisi jį rasti: puslapio viršuje. Naudokite kiekvienos aukščiausio lygio kategorijos išskleidžiamuosius meniu, kad galima būtų naršyti švariai ir tvarkingai.
5. Laikykite savo puslapius neperkrautus
Edvard R. Murrow komunikacijos koledžo strateginės komunikacijos docentas Paul Bolls teigė, kad skaitytojai turi turėti galimybę informaciją gauti kontekste. Jei svetainėje yra per daug informacijos, ji perkrauna protą, todėl jis negali išlaikyti naujos informacijos. Būtinai naudokite gerą teksto ir grafikos balansą, kad puslapis būtų švarus.
Vienas iš būdų tai padaryti yra paprastas – iškirpti savo svetainėje socialinius valdiklius, pvz., socialinės platformos X sklaidos kanalą. Paklauskite savęs, ar pridedate informacijos, kuri rūpi jūsų skaitytojui, pataria Caxy Interactive generalinis direktorius Michael LaVista. Jei valdiklio turinys nepalaiko puslapio tikslo, pašalinkite jį.
6. Įsitikinkite, kad ji tiksli
Savaime suprantama, kad netiksli informacija atstums vartotojus, nesvarbu, ar tai neteisingas numeris, pasenusi produkto informacija ar paprastos gramatinės klaidos. Turėtumėte ne tik ištaisyti kiekvieną puslapį prieš jį paskelbiant, bet ir periodiškai tikrinti kiekvieną puslapį, ypač atlikę atnaujinimus bet kur kitur.
Kai svetainėje atnaujinate pagrindinę informaciją apie savo verslą, būtinai atnaujinkite savo socialinės žiniasklaidos puslapius, Google mano verslą, Yelp ir kitas svetaines, kuriose gali būti rodoma jūsų įmonė.
7. Gerbkite greičio poreikį
Skaitmeninės rinkodaros bendrovės Akamai atliktas tyrimas parodė, kad 88,5 procento interneto vartotojų paliks svetainę, jei ji įkeliama per lėtai. Be to, laikas, per kurį įkeliamas tinklalapis, turi įtakos beveik 70 procentų pirkėjų internetu apsisprendžiant pirkti.
Įsitikinkite, kad jūsų svetainė veikia sklandžiai, atnaujindami programinę įrangą, optimizuodami vaizdo įrašus ir vaizdus, kad būtų galima greičiau atsisiųsti, ir naudodami svetainės prieglobą, galinčią patenkinti jūsų pralaidumo poreikius.
8. Turėkite raginimą veikti
Kiekvienas jūsų svetainės puslapis turėtų paskatinti skaitytoją ką nors padaryti. Kitaip tariant, jūs turite juos paraginti veikti. Šie nukreipimo puslapiai turėtų paskatinti naudotojus imtis tam tikrų veiksmų, pvz., paskambinti į jūsų įmonę, prisiregistruoti gauti paslaugą, nusipirkti produktą, atsisiųsti informacinį dokumentą ar atlikti ką nors kita, kas naudinga jūsų verslo tikslams. Suteikite jiems pastebimą kvietimą imtis veiksmo: mygtuką, nuorodą arba aiškų žodžių junginį. Jei įmanoma, laikykite jį virš matomos ribos, kad skaitytojams nereikėtų slinkti, kol suras raginimą veikti.
9. Išlaikykite savo dizainą paprastą
Apribokite šriftų, spalvų ir GIF naudojimą, nes tai gali atitraukti dėmesį ir nukreipti akis nuo tinklalapio. Dėl trumpų pastraipų ir punktų taip pat lengviau nuskanuoti informaciją ir ją skaityti. Interneto rinkodaros bendrovės Portent Inc. generalinis direktorius Ian Lurie siūlo pastraipas laikyti trumpesnes nei šešios eilutės.
Tai ypač svarbu, kai kalbama apie mobiliųjų įrenginių reagavimą, kuris yra pagrindinis veiksnys, kaip Google reitinguoja svetaines pagal savo algoritmą. Kuo geresnis svetainės reitingas, tuo aukščiau ji rodoma paieškos variklio rezultatų puslapyje (SERP). Jei konkurentas pritaikytas mobiliesiems, o jūsų svetainė ne, galite būti nustumti žemiau klientų paieškos rezultatuose.
10. Tapkite asmeniškais
Kaip paprastos įmonės daug investuoja į savo parduotuvių vitrinas, siekdamos reprezentuoti savo prekės ženklo įvaizdžius, elektroninės prekybos mažmenininkai turi sukurti aukštos kokybės internetinę patirtį, atitinkančią prekės ženklo suvokimą, sakė Tom Lounibos, vienas iš SOASTA įkūrėjų.
Tuo tikslu jūsų puslapis „Apie mus“ neturėtų būti sausas teksto apie jūsų įmonę blokas. Emily Brackett, dizaino ir prekės ženklo įmonės Visible Logic prezidentė, rekomenduoja įtraukti gerą savo ar savo komandos nuotrauką, kad suasmenintumėte savo klientų patirtį.
11. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra orientuota į klientą
Potencialūs klientai ateina į jūsų svetainę norėdami gauti jiems naudingos informacijos. Kartais jie ateina dėl mokomojo turinio jūsų tinklaraštyje, o kartais jie yra sutelkti į jūsų parduodamų produktų ir paslaugų tyrimą. Bet kuriuo atveju turėtumėte pateikti atitinkamą informaciją, kuri sudomins jūsų perspektyvomis, suteiks jiems ką nors vertingo ir padidins jų pasitikėjimą jūsų žiniomis.
Planuodami turinį savo svetainėje, pabandykite apie tai galvoti iš kliento požiūrio. Jei būtumėte potencialus klientas, kokia informacija jums būtų naudinga? Kokio lygio žinių ar kompetencijos jau turėtumėte ir ką jums reikėtų paaiškinti išsamiau? Sutelkdami dėmesį į savo turinį iš kliento perspektyvos, galite ilgiau išlaikyti juos savo svetainėje ir labiau tikėtina, kad užmegsite su jais ilgalaikius santykius, kurie baigsis pardavimu.
Ne rašytojas? Jokiu problemu; perduokite tai profesionaliam tekstų kūrėjui.
12. Įtraukite geriausią SEO praktiką
Galbūt turite geriausią svetainę savo srityje, bet tai jums nebus naudinga, jei žmonės jos neras. Nors galite išleisti pinigus skelbimams, kad pritrauktumėte potencialių klientų į savo svetainę, ilgainiui yra ekonomiškiau ir efektyviau į svetainę pritraukti nemokamą natūralios paieškos srautą.
Kai žmonės ieško informacijos internete, jie kreipiasi į paieškos sistemas, ypač į Google. Paprastai jie randa tai, ko ieško pirmajame paieškos rezultatų puslapyje, taigi būtent ten norite, kad jūsų įmonė būtų rodoma. Google ir kitos paieškos sistemos turi savo patentuotus algoritmus, kuriuos naudoja svetainėms reitinguoti pagal paieškos terminus, dar vadinamus raktiniais žodžiais.
Paieškos sistemos naudoja tris būdus, kad nustatytų, kur bus rodomas jūsų įrašas: tikrinimas, indeksavimas ir reitingavimas. Tikrinimas reiškia, kad jie randa jūsų svetainę per nuorodas iš kitų svetainių. Taigi įsitikinkite, kad nuorodos į jūsų svetainę būtų rodomos kuo daugiau išorinių svetainių.
Kai tikrinantys robotai aptinka jūsų svetainę, ji indeksuojama, o tai reiškia, kad joje analizuojamas turinys, įskaitant raktinius žodžius, naujumą, aktualumą, nuorodas ir daugialypės terpės turinį. Įsitikinkite, kad jūsų svetainėje yra daug naujo, atitinkamo turinio, susijusio su raktiniais žodžiais, pagal kuriuos norite reitinguoti.
Galiausiai, reitingavimas yra tai, kaip paieškos sistemos nustato geriausius konkrečios paieškos rezultatus. Reitingas grindžiamas tinkamumu ir autoritetu. Įtraukite daug atitinkamo turinio, pvz., atskirų straipsnių įvairiais konkrečios temos aspektais. Autoritetą nustato jūsų svetainės dydis, srautas ir tai, kiek kitų gerbiamų svetainių nukreipia į jūsų svetainę. Smulkaus verslo SEO įrankiai palengvina svetainės optimizavimą.
Klientai tikisi geros verslo svetainės
Gerai sukurta verslo svetainė yra pagrindinis elementas, kurio reikia kiekvienam rimtam prekės ženklui. Net jei neužsiimate elektronine prekyba, svetainė yra svarbus informacijos šaltinis ir suteikia jūsų verslui teisėtumo. Tai taip pat suteikia jums priklausantį skaitmeninį nekilnojamąjį turtą, leidžiantį nukreipti internetinį srautą į savo puslapius ir puoselėti juos pardavimo kanale. Jei pirmą kartą planuojate kurti svetainę arba pertvarkyti esamą, atsiminkite šiuos patarimus, kad ji taptų verslo augimo šaltiniu.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais