Pamirškite viską, ko iki šiol išmokote per savo prekybinę karjerą, nes jei tikrai norite įvaldyti naują strategiją, turite išvalyti savo mintis ir grafikus nuo visų tų painių rodiklių ir sistemų, kurias naudojote anksčiau. Viena didžiausių problemų prekiautojams, kurie bando pažvelgti į rinką naujai, yra ta, kad jie turi daug išankstinių nuostatų ir negali su jomis derinti naujų idėjų.
Jei tikrai norite tobulėti prekyboje ir įgyvendinti naują strategiją, turite sutelkti dėmesį į vieną mąstymo būdą ir nustoti leisti sau galvoti apie ankstesnius nesėkmingus metodus, kurie turi įtakos jūsų dabartiniam požiūriui į rinką.
Lavink protą
Įvaldę vieną kainos veiksmo (Price Action) modelį vienu metu, galėsite tinkamai treniruoti savo mintis, kad taptumėte labiau disciplinuoti ir objektyvūs – dvi savybės, kurias būtinai turite turėti, kad pasiektumėte sėkmę. Tik vienos sąrankos - modelio mokymosi - įsisavinimo procesas gali užtrukti mėnesius ar net metus, tačiau jūsų galimybės užsidirbti pinigų labai padidės. Kai išmoksite vieną sąranką, greitai galėsite įvertinti, ar ji yra grafike. Prireiks sveiko proto, kai ateis laikas nuspręsti, kuriomis sąrankomis - modeliais naudojantis veikti, o kurias ne. Daugelis prekiautojų ilgai ir sunkiai ieško „šventojo gralio“ tarp jautrumo ir kruopštaus mąstymo nereikalaujančių sistemų, deja, profesionali prekyba reikalauja lavinti gebėjimą atpažinti atskirų signalų kokybę.
Disciplina ir objektyvumas yra mokymosi tik vieno modelio vienu metu rezultatas ir turėtų apimti kitas prekybos sritis, tokias kaip rizikos valdymas ir apskritai buvimas ramiu ir susikaupusiu žmogumi. Kai jūsų mintys yra išsklaidytos skirtingų strategijų ir (arba) mažai pasitikite strategija, kurią šiuo metu naudojate, akivaizdžiai negalėsite priimti protingų sprendimų. Išmokę vieną formaciją, išspręsite abi problemas ir padidinsite pasitikėjimą kiekviena sąranka, kol galiausiai įvaldysite jas visas. Iš esmės mūsų tikslas yra mažinti kintamųjų skaičių prekyboje, daug kas elgiasi priešingai, nes jie didina kintamųjų įvairovę analizuodami vis daugiau techninių ir fundamentalių duomenų. Priežastis, dėl kurios dauguma žmonių pralaimi, yra ne dėl to, kad atsižvelgia į per mažai duomenų, o dėl to, kad per daug prekiauja, padidina svertą ir analizuoja PER DAUG kintamųjų.
Išmokite mąstyti kaip jūsų mokytojas
Žinoma, jei ieškote naujos strategijos ar mentoriaus - mokytojo, tai reiškia, kad tai, ką darėte anksčiau, neveikė. Jūsų sėkmei svarbu, kad pasirinktumėte tą pačią rinkos filosofiją, kaip ir jūsų mentorius, arba kaip reikalaujama pagal naują strategiją, išvalykite mintis nuo to, ko išmokote anksčiau, ir visiškai pasinerkite į naują požiūrį. Tai reiškia, kad reikia mokytis tik po vieną strategiją. Kaip jau minėta anksčiau, išmokę konkrečią sąranką - modelį galite pereiti prie kitos praktikos, kol galiausiai turėsite visą prekybos įrankių arsenalą.
Specializacija yra universalus raktas užsidirbti pinigų
Kas bendro tarp žinomų ir daug uždirbančių žmonių? Kas bendro tarp tokių žmonių kaip Tigeris Woodsas ir Billas Gatesas? Arba George'as Sorosas ir Venus Williams? Iš pradžių galite manyti, kad nieko, išskyrus tai, kad visi uždirba daug. Tačiau kokia yra pagrindinė priežastis, kodėl šie žmonės ir kiti gali turėti tiek daug pinigų, o likusiam pasauliui kas rytą sunku išlipti iš lovos? Tai yra specializacija.
Pinigus užsidirbantys žmonės susikoncentruoja ties vienu dalyku, kuris yra jų aistra, ir daro tai vėl ir vėl, kol pasiekia norimą rezultatą. Trumpai tariant, tu negali užsidirbti daug pinigų ir būti sėkmingas, jei tau nieko nesiseka, nesi niekur geras. Kiekvienas iš šių pavyzdyje pateiktų žmonių išmoko vieno dalyko, pakeliui turėjo pakilimų ir nuosmukių, tačiau jie dėl jų nesijaudino, o neigiamą energiją pavertė motyvacija ir toliau ėjo, nes tikėjo tuo, ką daro. Jei šiuos žmones blaškytų kiti šalutiniai projektai ar interesai, jiems nepasisektų. Prekyboje turime sutelkti dėmesį į vieną sąranką - modelį ir tapti jo specialistais, pasiekti tašką, kai kiti prekiautojai paprašys mūsų patarimo. Prieš pereidami prie kito, tapkite vieno modelio ekspertu, nėra prasmės daryti ką nors neprofesionaliai, įskaitant prekybą.
Kaip įsisavinti modelį
Tai reiškia, kad reikia nusistatyti vieną sąranką - modelį, kurio dažniausiai ieškote rinkoje. Jūs tiesiog gyvenate su šiuo dariniu kiekvieną dieną, kol jaučiatės įsitikinę, kad žinote kiekvieną jo aspektą ir sąlygas, kada jį galima naudoti. Pildykite prekybos žurnalą, kur pažymėkite, kokiomis sąlygomis šią sąranką verta naudoti, o kokiomis ji silpnesnė. Raskite visą informaciją apie pasirinktą formaciją ir išmokite ją. Kai tai padarysite, galėsite pradėti taikyti šias žinias demonstracinėje versijoje, o kai tai padarysite demonstracinėje versijoje, galėsite jas taikyti realioje sąskaitoje. Jei pastebėsite, kad uždirbate pinigų iš šio vieno modelio ir tikrai jaučiate, kad jis yra „jūsų“, galite pagalvoti apie kito modelio pridėjimą.
Vienas modelis nereiškia vieno kintamojo
Svarbus dalykas, kurį verta paminėti, yra tai, kad vienas modelis nereiškia įėjimo į rinką, kai matote tinkamą pin bar (smeigtuko) ar kitą darinį. Tai daugiau apie konkretaus modelio mokymąsi konkrečiame kontekste. Pavyzdžiui, galite išmokti naudoti smeigtukų formacijas tendencijose (trenduose) ir įeitį arba išeiti iš rinkos tik santakos lygiuose, atitinkančiuose tendenciją. Galbūt norėsite naudoti netikrą sąranką konsoliduojantis arba inside bar (vidinis baras), kai yra kritimo tendencija. Esmė tame, jog tai tam tikros formacijos - modelio, susidarančio konkrečiomis rinkos sąlygomis, mokymasis.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais