Verslo ABC: Standartinis verslo planas (rinkos analizė)

» Straipsniai » Verslas
Rinkos analizės dalis verslo plane yra po produktų ar paslaugų dalies ir joje pateikiama svarbiausia informacija apie sektorių, kuriame ketinate veikti, tuo pačiu ir statistika, kuria paremsite savo teiginius.
versija spausdinimui
Autorius: traders.lt Data: 2017-06-17 01:15 Komentarai: (0)
Rinkos analizės dalis verslo plane yra po produktų ar paslaugų dalies ir joje pateikiama svarbiausia informacija apie sektorių, kuriame ketinate veikti, tuo pačiu ir statistika, kuria paremsite savo teiginius. Taigi, tęsiame rubriką Verslo ABC, kuri yra skirta skatinti verslumą mūsų šalyje, ir pristatome išsamesnę informaciją apie standartinio verslo plano rinkos analizės dalį ir jos rašymą.

Apskritai, rinkos analizės dalyje turėtų būti pateikta informacija apie jūsų veiklos sektorių, tikslinę rinką, jūsų konkurentus ir kaip jūs ketinate atrasti vietą jūsų produktams ar paslaugoms.

Platesnės apimties duomenys susiję su šia dalimi turėtų būti pridėti verslo plano pabaigoje, t.y. kaip priedėliai, o į rinkos analizės dalį reikėtų įtraukti tik pačius svarbiausius statistinius duomenis.

Kas turėtų būti įtraukta į verslo plano rinkos analizės dalį?

Rinkos analizės dalyje turėtų būti šie elementai:

Sektoriaus aprašymas ir perspektyvos


Detali statistika apie sektorių, kuriame ketinama veikti, įskaitant dydį, augimo tempą, tendencijas ir perspektyvas.

Tikslinė rinka

Kas yra jūsų idealus klientas / pirkėjas? Šie duomenys turėtų apimti demografinius rodiklius grupės į kurią taikote, įskaitant amžių, lytį, pajamų lygį ir gyvenimo būdo nuostatas. Šis skyrius taip pat turėtų apimti duomenis apie tikslinį rinkos dydį, pirkimo potencialą ir publikos motyvaciją bei kaip jūs ketinate pasiekti rinką.

Rinkos tyrimo rezultatai

Čia pateikiami rezultatai - duomenys apie rinkos tyrimus, kuriuos atlikote savo pradinėje rinkos tyrimų dalyje. Išsami informacija apie jūsų testavimo procesą ir su tuo susijusi statistinė informacija turėtų būti įtraukta priede.

Realizavimo laikas

Pateikiama informacija kiek užtrunka laiko įvykdyti užsakymą kai klientas atlieka pirkimą. Taip pat pateikiami duomenys apie tyrimus, kuriuos atlikote, t.y. kiek laiko užtrunka realizuojant individualius užsakymus ir didelės apimties pirkimus, jei jie būtų pateikti.

Konkurencinė analizė

Kas yra jūsų konkurentai? Kokie yra jūsų privalumai ir trūkumai lyginant su konkurentais? Kokios yra potencialios kliūtys, trukdančios jums patekti į rinką?


Septyni patarimai kaip parašyti veiksmingą rinkos analizę:

Čia yra pateikiami patarimai, kurie padės jums parašyti veiksmingą ir gerai parengtą rinkos analizę jūsų verslo planui.

Naudokite internetą

Kadangi rinkos analizės dalyje remiamasi neapdorotais duomenimis, internetas yra puiki vieta pradėti. Demografiniai duomenys gali būti renkami iš gyventojų surašymo biuro arba statistikos departamento, daug kitų atliktų analizių gali atskleisti informaciją apie jūsų konkurentus ir jūs galite dalį savo rinkos tyrimų atlikti internete.

Būkite klientu

Vienas iš efektyviausių būdų siekiant įvertinti galimybes jūsų tikslinėje rinkoje - tai pažvelgti į savo produktus ar paslaugas pirkėjų akimis. Kokia yra problema, kurią reikia išspręsti? Kaip konkurencija išspręs šią problemą? Kaip jus išspręstumėte šią problemą geriau ar kitaip?

Pateikite svarbiausią informaciją

Tai gali būti patogu jūsų verslo plano auditorijai jei jūs prieš pasinerdami į detales įtrauksite rinkos analizės dalies santrauką. Tai suteikia skaitytojui idėją apie tai kas laukia toliau, ir padeda jiems greit nuo nulio gauti svarbiausią informaciją.

Atlikite kruopščius rinkos tyrimus

Skirkite reikiamą laiko dalį pradinio rinkos tyrimo etapo atlikimui ir surinkite kaip tik galite daugiau informacijos. Siųskite savo apklausas, atlikite tikslinių grupių apklausas ir jei turite galimybę paprašykite grįžtamojo ryšio. Tada naudokite surinktus duomenis kaip pagalbinę medžiagą savo rinkos analizei.

Naudokite vaizdines priemones

Informaciją, kurioje daug skaičių, statistikos naudojamos rinkos analizėje, paprastai yra lengviau suvokti kai ji pateikiama vizualiai. Iliustruodami svarbius skaičius, duomenis naudokite diagramas ir grafikus.

Būkite konkretūs

Daugeliu atvejų tie, kas skaito jūsų verslo planą jau turi supratimą apie rinką. Įtraukite svarbiausius duomenis ir rezultatus į rinkos analizės dalį bei perkelkite papildomus dokumentus ir statistinius duomenis į priedą.

Grįžtamasis ryšys su jūsų verslu

Visa statistika ir duomenys, kuriuos įtraukiate į savo rinkos analizę, turėtų turėti grįžtamąjį ryšį su jūsų kompanija bei jūsų produktais ar paslaugomis. Kai apibrėžiate tikslinės rinkos poreikius, sutelkite dėmesį į tai, kuo jūs esate unikalus patenkindamas šiuos poreikius.


Dar daugiau informacijos, patarimų ir straipsnių verslo bei verslumo tematika rasite mūsų tinklapio straipsnių skiltyje Verslas bei nuspaudę šią aktyvuotą nuorodą.

Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais
 
Dar nėra komentarų