
Didžiausia pasaulyje sportinių ir laisvalaikio drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintoja Nike paskelbė savo šių finansinių metų trečiojo ketvirčio veiklos rezultatus, kurie pranoko lūkesčius. Augo tiek kompanijos pajamos, tiek ir grynasis pelnas, kuris šoktelėjo net daugiau nei dvigubai.
Per praėjusį ketvirtį Nike pajamos palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus šoktelėjo septyniais procentais iki 4,733 mlrd. dolerių. Pirmą kart per paskutinius vienerius metus bendrovės pajamos padidėjo didžiausioje jos rinkoje Šiaurės Amerikoje, kur pajamų prieaugis sudarė vieną procentą, o jos augo iki 1,679 mlrd. dolerių, palyginus su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus.
Antroje pagal didį Nike rinkoje Vakarų Europoje, jos gaminamos produkcijos pardavimai ūgtelėjo keturiais procentais iki 929.2 mln. dolerių. Centrinė ir Rytų Europoje didžiausios pasaulyje sportinių ir laisvalaikio drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojos pardavimai krito aštuoniais procentais, Japonijoje nuosmukis per praėjusį ketvirtį sudarė septynis procentus, tuo tarpu Kinijoje Nike produkcijos pardavimai augo dešimt procentų, na o kitose besivystančiose šalyse minimos kompanijos pardavimai šoktelėjo net 43 procentais.
Bendrai per trečią savo šių finansinių metų ketvirtį Nike kompanijai pavyko uždirbti 496.4 mln. dolerių arba 1.01 dolerių akcijai grynojo pelno, kai prieš metus bendrovės grynasis pelnas sudarė 243.8 mln. dolerių arba 50 centų akcijai. Analitikai prognozavo, kad per praėjusį ketvirtį minimai bendrovei pavyks uždirbti vidutiniškai tik 89 centus akcijai grynojo pelno.
Per pirmus tris šių finansinių metų ketvirčius didžiausiai pasaulyje sportinių ir laisvalaikio drabužių, avalynės ir aksesuarų gamintojai jau pavyko parduoti savo produkcijos už 13,937 mlrd. dolerių, arba keturiais procentais mažiau nei buvę pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį, tuo tarpu Nike grynasis pelnas ūgtelėjo dvidešimt vienu procentu iki 1,385 mlrd. Dolerių.
Nike gaminamos produkcijos nauji užsakymai šių metų kovo – liepos laikotarpiui Šiaurės Amerikos rinkoje ūgtelėjo keturiais procentais, Vakarų Europoje – 11 procentų, Kinijoje – dešimt procentų, besivystančiose rinkose šoktelėjo net 44 procentais, tuo tarpu Rytų ir Centrinėje Europoje bei Japonijoje smuko atitinkamai 4 ir 15 procentų. Bendri Nike produkcijos ateities užsakymai minimam laikotarpiui palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus augo devyniais procentais.
Nike akcijos po prekybinės sesijos metu investuotojams sužinojus bendrovės veiklos rezultatus, brangsta virš trijų procentų. Tuo tarpu per pastarųjų vienerių metų laikotarpį minimos kompanijos akcijų vertė jau spėjo ūgtelėti virš penkiasdešimt procentų.
Per praėjusį ketvirtį Nike pajamos palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus šoktelėjo septyniais procentais iki 4,733 mlrd. dolerių. Pirmą kart per paskutinius vienerius metus bendrovės pajamos padidėjo didžiausioje jos rinkoje Šiaurės Amerikoje, kur pajamų prieaugis sudarė vieną procentą, o jos augo iki 1,679 mlrd. dolerių, palyginus su tuo pačiu ketvirčiu prieš metus.

Bendrai per trečią savo šių finansinių metų ketvirtį Nike kompanijai pavyko uždirbti 496.4 mln. dolerių arba 1.01 dolerių akcijai grynojo pelno, kai prieš metus bendrovės grynasis pelnas sudarė 243.8 mln. dolerių arba 50 centų akcijai. Analitikai prognozavo, kad per praėjusį ketvirtį minimai bendrovei pavyks uždirbti vidutiniškai tik 89 centus akcijai grynojo pelno.

Nike gaminamos produkcijos nauji užsakymai šių metų kovo – liepos laikotarpiui Šiaurės Amerikos rinkoje ūgtelėjo keturiais procentais, Vakarų Europoje – 11 procentų, Kinijoje – dešimt procentų, besivystančiose rinkose šoktelėjo net 44 procentais, tuo tarpu Rytų ir Centrinėje Europoje bei Japonijoje smuko atitinkamai 4 ir 15 procentų. Bendri Nike produkcijos ateities užsakymai minimam laikotarpiui palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus augo devyniais procentais.
Nike akcijos po prekybinės sesijos metu investuotojams sužinojus bendrovės veiklos rezultatus, brangsta virš trijų procentų. Tuo tarpu per pastarųjų vienerių metų laikotarpį minimos kompanijos akcijų vertė jau spėjo ūgtelėti virš penkiasdešimt procentų.