Sustabdžiusi veiklą „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pirmiausiai rūpinasi keleiviais

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2009-01-19 16:00 Komentarai: (0)
Paskelbusi apie veiklos sustabdymą sausio 16 d., bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ iš karto ėmėsi veiksmų apie tai informuoti savo keleivius ir užtikrinti kuo platesnį šios informacijos prieinamumą. Buvo skubiai pasirūpinta, kad minėtą informaciją skelbtų oro uostai, atvykusiems skristi keleiviams buvo dalinama spausdintinė medžiaga. Taip pat buvo išsiųsti pranešimai „flyLAL“ bilietus pardavinėjusiems agentams ir skrydžių partneriams, jog šie kuo greičiau apie susidariusią situaciją informuotų keleivius ir teiktų jiems visokeriopą pagalbą.

Žinia apie veiklos sustabdymą ir patarimai keleiviams nedelsiant buvo patalpinti interneto svetainėje www.flylal.com. Pagalbą keleiviams laikydama prioritetiniu uždaviniu, oro bendrovė „flyLAL“ šiandien imasi papildomų veiksmų.

„Pirmas ir svarbiausias mūsų darbas, sustabdžius veiklą, buvo – pasirūpinti keleiviais. Šis uždavinys ir toliau išlieka prioritetiniu. Atsakingi bendrovės darbuotojai imasi visų įmanomų veiksmų, kad bilietus įsigiję keleiviai patirtų kuo mažiau rūpesčių ir kuo mažiau nuostolių“, – sakė AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.

Apgailestaudamas dėl keleivių patiriamų nemalonumų, „flyLAL“ vadovas patikino, kad iki paskutinio momento buvo ieškoma galimybių toliau tęsti oro bendrovės veiklą. Jis tvirtina, kad veiklos sustabdymo data ir laikas nebuvo žinomi, todėl nebuvo galimybių apie tai iš anksto įspėti keleivius.

Sustabdžius bendrovės veiklą, daugumai darbuotojų yra paskelbtos prastovos (jie neprivalo ateiti į darbą), tačiau „flyLAL“ generalinis direktorius ir tie darbuotojai, kurių pareigos susijusios su klientų aptarnavimu, dirba toliau.

„flyLAL“ skrydžio bilietus iš anksto įsigiję keleiviai jau siunčia savo pretenzijas elektroniniu paštu nurodytu adresu: info@flylal.com. Įmonės darbuotojai tikslina trūkstamą informaciją ir registruoja keleivių pretenzijas.

Jeigu bus rastos galimybės atnaujinti ir tęsti „flyLAL“ veiklą, bendrovė grąžins skrydžio bilietų nepanaudojusiems keleiviams pinigus ir išmokės kompensacijas, vadovaudamasi Europos Parlamento ir Tarybos reglamentu (EB) Nr. 261/2004, kuris nustato bendras kompensavimo ir pagalbos keleiviams taisykles atsisakymo vežti ir skrydžių atšaukimo arba atidėjimo ilgam laikui atveju.

Jeigu bus priimtas sprendimas kreiptis į teismą dėl bankroto bylos iškėlimo ir tokia byla bus iškelta, teismo paskirtas bankroto administratorius su „flyLAL“ kreditoriais (tarp jų ir keleiviais) atsiskaitys įmonių bankroto įstatyme numatyta tvarka.

Keleiviai pretenzijas taip pat gali siųsti adresu: A.Gustaičio g. 4, LT 02512 Vilnius. „flyLAL“ darbuotojai į keleivių klausimus atsako ir juos konsultuoja telefonu (8 5) 2525019. Oro bendrovė tikisi skambinančiųjų supratingumo ir iš anksto atsiprašo, jeigu dėl didelio skambučių kiekio tektų palaukti, kol skambučių centro darbuotojai galės atsiliepti.

Naujausią informaciją bei atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus galima rasti ir oficialiame „flyLAL“ bendrovės bloge http://flylal.blogas.lt . Lankytojai čia gali pateikti savo komentarus bei klausimus.

„flyLAL“ taip pat kreipėsi į savo partnerius – kitas skrydžių bendroves, su kuriomis buvo sudarytos sutartys vykdyti bendrus skrydžius, prašydama užtikrinti „flyLAL“ keleiviams skrydžius jų vykdomais reisais arba suteikti lengvatines sąlygas. „flyLAL“ jau pavyko susitarti su skrydžių bendrove KLM dėl specialių sąlygų „flyLAL“ bilietus turintiems keleiviams – yra sukurtas specialus 40 EUR tarifas (+mokesčiai) į vieną pusę kelionei iš/į Amsterdamą iš/į Rygos, Talino ar Varšuvos, kelionės data – iki sausio mėn. 31 d. Bilietus galima įsigyti iki sausio 23 d. bet kurioje kelionių agentūroje. Apie pasiektus susitarimus su kitais partneriais „flyLAL“ informuos nedelsdama.

Bendrovė taip pat tikisi, kad visi „flyLAL“ bilietus pardavę agentai geranoriškai padės sunkumų patiriantiems keleiviams iš naujo suplanuoti jų keliones bei pateikti visus būtinus, patirtai žalai kompensuoti duomenis. „flyLAL“ atskirai kreipėsi į kaimyninės šalies aviakompaniją „airBaltic“, prašydama suteikti specialias skrydžio kainas visiems „flyLAL“ nepanaudotus bilietus turintiems keleiviams. Tikėdamasi, kad sunkumų patiriantiems keleiviams bus pasiūlyti pigesni bilietai, „flyLAL“ persiuntė Latvijos oro bendrovei savo keleivių sąrašus.

Dalis iš 29 400 rezervacijų nebuvo apmokėtos ir yra panaikintos. Preliminariais duomenimis, yra apie 11 000 keleivių, kurie turi „flyLAL“ nepanaudotus galiojančius skrydžių bilietus.

Apie tolesnius „flyLAL“ veiksmus pranešime iš karto, kai tik bus priimti konkretūs sprendimai.
 
Dar nėra komentarų