Trečiąjį šių metų ketvirtį konsoliduoti tarptautinės drabužių prekybos bendrovės „Baltika Group“ pardavimai, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, išaugo 9 proc. – iki 74,2 mln. litų be PVM. Sėkmingiausias mėnuo bendrovei buvo rugpjūtis, kai pardavimai augo 23 proc.
Mažmeninės prekybos apimtys bendrovės valdomose „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse trečiąjį ketvirtį augo 10 proc., didmeninė prekyba – 19 proc.
„Sėkmingi trečiojo ketvirčio rezultatai patvirtina, kad išplėtę veiklą didžiosiose Rytų ir Centrinės Europos rinkose, einame teisingu keliu. Nepaisant ekonomikos lėtėjimo, pardavimų augimą prognozuojame ir ateityje“, – sako „Baltika Group“ valdybos pirmininkas Meelis Milderis.
Per trečiąjį šių metų ketvirtį mažmeninė prekyba Centrinėje Europoje augo 82 proc., Rytų Europoje – 20 proc., Baltijos šalyse – 1 proc.
Lietuvoje bendrovės pardavimai liepos–rugsėjo mėnesiais išaugo 3 proc. – iki 16,5 mln. litų. Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Viktorijos Krolytės, rezultatų augimui įtakos turėjo anksčiau nei paprastai pristatytos ir pasisekimo sulaukusios rudens drabužių kolekcijos. Sėkmingiausiai prekyba vyko premium kategorijos moteriškų drabužių parduotuvėse „Ivo Nikkolo“.
Lapkričio mėnesį „Baltika Lietuva“ ketina atidaryti 4 naujas parduotuves Vilniuje, prekybos centre „Panorama“. Taip bendrovės valdomų parduotuvių tinklas bus išplėstas iki 33 parduotuvių Lietuvoje. Šiuo metu „Baltika Lietuva“ valdo 10 „Monton“, 11 „Mosaic“, 2 „Ivo Nikkolo“, 6 „Baltman“ parduotuves.
Rugsėjo pabaigoje „Baltika Group“ valdė 125 parduotuves Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Lenkijoje, Čekijoje. Bendras prekybinis plotas sudaro 24 770 kv. m. Šiais metais „Baltika Group” planuoja atidaryti 9–11 naujų parduotuvių.
Mažmeninės prekybos apimtys bendrovės valdomose „Monton“, „Mosaic“, „Baltman“ ir „Ivo Nikkolo“ parduotuvėse trečiąjį ketvirtį augo 10 proc., didmeninė prekyba – 19 proc.
„Sėkmingi trečiojo ketvirčio rezultatai patvirtina, kad išplėtę veiklą didžiosiose Rytų ir Centrinės Europos rinkose, einame teisingu keliu. Nepaisant ekonomikos lėtėjimo, pardavimų augimą prognozuojame ir ateityje“, – sako „Baltika Group“ valdybos pirmininkas Meelis Milderis.
Per trečiąjį šių metų ketvirtį mažmeninė prekyba Centrinėje Europoje augo 82 proc., Rytų Europoje – 20 proc., Baltijos šalyse – 1 proc.
Lietuvoje bendrovės pardavimai liepos–rugsėjo mėnesiais išaugo 3 proc. – iki 16,5 mln. litų. Pasak „Baltika Lietuva“ direktorės Viktorijos Krolytės, rezultatų augimui įtakos turėjo anksčiau nei paprastai pristatytos ir pasisekimo sulaukusios rudens drabužių kolekcijos. Sėkmingiausiai prekyba vyko premium kategorijos moteriškų drabužių parduotuvėse „Ivo Nikkolo“.
Lapkričio mėnesį „Baltika Lietuva“ ketina atidaryti 4 naujas parduotuves Vilniuje, prekybos centre „Panorama“. Taip bendrovės valdomų parduotuvių tinklas bus išplėstas iki 33 parduotuvių Lietuvoje. Šiuo metu „Baltika Lietuva“ valdo 10 „Monton“, 11 „Mosaic“, 2 „Ivo Nikkolo“, 6 „Baltman“ parduotuves.
Rugsėjo pabaigoje „Baltika Group“ valdė 125 parduotuves Lietuvoje, Estijoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje, Lenkijoje, Čekijoje. Bendras prekybinis plotas sudaro 24 770 kv. m. Šiais metais „Baltika Group” planuoja atidaryti 9–11 naujų parduotuvių.