2019 metų Tokijo automobilių paroda

» Straipsniai » Atsipalaidavimui
Šių metų spalio 24 - lapkričio 4 dienomis Japonijos sostinėje Tokijuje vyksta keturiasdešimt šeštoji tarptautinė automobilių paroda
versija spausdinimui
Autorius: traders.lt Data: 2019-10-26 01:26 Komentarai: (5)
Šių metų spalio 24 - lapkričio 4 dienomis Japonijos sostinėje Tokijuje vyksta keturiasdešimt šeštoji tarptautinė automobilių paroda. Joje pristatyta daug įvairių automobilių modelių, t.y. pagal kiekvieno skonį. Žinoma, šioje parodoje daugiausiai naujienų demonstruoja vietiniai gamintojai, tad šįkart laisvalaikio rubrikoje trumpai iš arčiau pasižvalgykime po šią automobilių parodą.


Honda Jazz

Honda 2019 metų Tokijo automobilių parodoje atskleidė naująjį ketvirtos kartos Fit arba Jazz supermini modelį, gražu. Automobilis prekyboje turėtų pasirodyti 2020 metų pradžioje. Sukurtas ant visiškai naujos platformos su teikiančia galią nauja dviejų variklių e: HEV hibridine pavarų sistema.

Šio modelio gerbėjai džiaugsis sužinoję, kad naujuoju Honda Jazz siekiama išlaikyti komfortą, erdvę ir praktines savybes, kurios tradiciškai išskiria automobilį iš supermeniškų konkurentų. Kas naujo, sako Honda, yra aukštesnės kokybės interjeras su pažangesnėmis jungiamumo technologijomis.

Galbūt pagrindinis naujojo Honda Jazz akcentas yra e: HEV dviejų variklių benzininis hibridinis jėgos agregatas, kuris suteiks energijos automobiliui. Jazz yra pirmoji Honda, panaudojusi naują technologiją, ir pirmasis modelis, gaunantis naują Honda prekės ženklą e: Technology, kuris galų gale pasirodys visuose įmonės elektrifikuotuose gaminiuose.

Mazda MX-30 EV

Tai yra Mazda MX-30, pirmoji bendrovės grynai elektra varoma transporto priemonė ir Tokijo automobilių parodos stendo žvaigždė. Tuo pačiu šis naujasis visureigis gali palaikyti ir kitus variklių variantus.

Šis visiškai elektrinis modelis aprūpintas 35,5 kW galios akumuliatoriumi, kuris, Mazda teigimu, užtikrins daugiau nei 200 kilometrų nuvažiavimo atstumą. Kaip skelbiama, Mazda MX-30 EV automobilio pajėgumas turėtų siekti 141 arklio galią. Atsižvelgiant į šio modelio dydį ir tikėtiną svorį, tikėtina, kad nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą greitis bus pasiekiamas nuo aštuonių iki dešimties sekundžių, o galimas didžiausias greitis bus maždaug 160 kilometrų per valandą.

Kol kas pradinė šio elektra varomo Mazda MX-30 EV  visureigio kaina nėra skelbiama, tačiau spėjama, kad prekyboje Japonijoje jis turėtų pasirodyti per artimiausius dvyliką mėnesių. 

Subaru Levorg

Subaru 2019 metų Tokijo tarptautinėje automobilių parodoje atskleidė naujos kartos Levorg modelį. Pristatyto prototipo forma, naujojo Levorg dizainas iš esmės yra baigtas. Tai sportiškesnė ir drąsesnė dabartinės firmos dizaino kalbos raida.

Subaru Levorg gauna naują jėgos pavarą, atsisakius dviejų litrų variklių, naudojamų kitoje gamintojo serijoje, vietoj to bus įmontuotas naujai sukurtas 1,8 litro „Boxer“ variklis. Tikslūs naujojo variklio skaičiai ir specifikacijos nebuvo patvirtinti, tačiau Subaru tvirtina, kad varomosios jėgos pagrindinės dalys yra liesos deginimo technologijos, kurios naudojamos, kad būtų užtikrinta geresnė degalų ekonomija.

Naujasis Subaru Levorg prekyboje Japonijoje pasirodys jau kitais metais, o vėliau ji galima bus įsigyti ir kitose pasaulio rinkose. Kol kas pradinė jo kaina nėra skelbiama.

Nissan IMk concept

Japonijos automobilių gamintoja Nissan pristatė savo koncepcinį modelį IMk concept. Naujas elektrinis miesto automobilis signalizuoja apie Nissan kompaktinio EV postūmį.

Vadinamas IMk koncepcija, tai „boxy“, penkerių durų, visas elektrinis A segmento automobilis. Jis sukurtas ir sumontuotas ant visiškai naujos platformos, sukurtos specialiai elektrinėms transporto priemonėms. Nissan sako, kad automobilio išvaizda ir proporcijos lemia tai, kas taps kito prekės ženklo dizaino filosofija. Apibūdinamas kaip „nesenstantis japonų futurizmas“, šio koncepcinio modelio išvaizdai būdingas naujas, supaprastintas požiūris su lygia paviršiaus danga ir tekančiomis linijomis, tačiau šiuolaikinis Nissan dizainas pastebimas naudojant prekės ženklo V-motion parašo priekinę dalį. Nissan dizaino direktorius Satoru Tai apibūdino jį kaip prabangų mažą EV.

Nors tai nepatvirtinta, atrodo, kad IMk concept pritaikyta platforma bus naudojama kuriant būsimus gamybinius modelius, tačiau techninės specifikacijos nebuvo atskleistos. Nissan tik patvirtino platformos egzistavimą.

Lexus LF-30 concept 

Japonijoje vykstančioje parodoje Lexus automobilių gamintoja pristatė savo LF-30 concept koncepcinį modelį, kuris skirtas pristatyti, kaip šis gamintojas pasirinks specialią elektromobilių platformą ir jos pagalba sukurs gamybos modelius. Tai yra dramatiškai atrodantis pavyzdinis modelis, kurio bendras ilgis viršija penkis metrus.

Ši koncepcija parodo tolimesnę Lexus dizaino kalbos raidą, apimanti ilgą bazinę bazę ir ant grindų montuojamą akumuliatorių, kas yra įprasta ant specialių EV platformų. LF-30 pavadinimas nurodo tiek Lexus 30-metį, tiek 2030-ųjų ateitį, kokį šis automobilis įsivaizduoja.

„Šiuo metu tai, ką mes pritaikėme koncepciniame automobilyje, yra vienas iš konkrečių elektrifikavimo pavyzdžių ateityje, kurį norime naudoti. Mes norime sukurti variklius su ratais, skirtus naudoti elektrifikuotose transporto priemonėse“ - sakė vyriausiasis Lexus elektrinių transporto priemonių programos inžinierius Takashi Watanabe.

„Ateityje norime patobulinti įkrovimą. Todėl norėjome bekontakčio įkrovimo sistemos, kurioje nebūtų naudojami kabeliai. Tikimės paspartinti savo plėtrą, kad šią bekontakčio įkrovimo sistemą galėtume pasiekti kuo greičiau“ - pridūrė jis.

Toyota Mirai concept

Japonijos automobilių gamybos milžinė Toyota šių metų Tokijo automobilių parodoje atskleidė savo antros kartos Mirai koncepciją, kuri prekyboje pasirodys 2020 metais.

Naujausiame Japonijos gamintojo vandenilio-elektriniame sedane yra nauja platforma, išsamiai pakeistas dizainas ir patobulinta kuro elementų sistema bei elektrinis variklis, kuris žada didesnį asortimentą ir geresnį našumą.

Išsami informacija apie antros kartos Mirai vandenilio-elektra varomą pavarą dar nepaskelbta, tačiau Toyota patvirtino, kad dėl didesnio vandenilio kaupimo bako ir dėl visiškai pertvarkytos kuro elementų sistemos, nuvažiuojamas atstumas pakils trisdešimt procentų ir tuo pačiu ūgtelės našumas.

Mitsubishi MI-TECH concept

Mitsubishi MI-TECH koncepcija yra be durų ir be stogo  hibridinis visureigis, skirtas naujos kartos ASX kompaktiškam visureigiui pristatyti, t.y. pažvelgti į tai, kas mūsų laukia ateityje.

Mi-Tech yra elektra varomas koncepcinis automobilis, turintis dujų turbinos variklį, kuris generuoja akumuliatoriaus energiją. Automobilis gali važiuoti benzinu, dyzelinu, alkoholiu ar žibalu, o keturi vidiniai elektros varikliai - po du kiekvienoje ašyje - suteikia keturių varančių ratų pavara. Dėl papildomos technologijos padidėja ir akumuliatoriaus įkrovimas.

Mitsubishi MI-TECH koncepcija taip pat pasižymi aukštųjų technologijų interjeru, tačiau be privalomos jutiklinio ekrano sistemos, matomos daugelyje kitų automobilių. Vietoje to ant priekinio stiklo iškyla didelis ekranas, kurį gali naudoti tiek vairuotojas, tiek keleivis.

Suzuki Waku SPO concept

Suzuki Tokijo automobilių parodoje pristato retro stiliaus Waku SPO modelio koncepciją. Japonijos gamintojas 2020 metais švenčia šimto metų jubiliejų ir pasinaudojo renginiu būsimiems produktams pristatyti, kurie pasirodys jau per jo antrąją gyvavimo šimtmetį.

Šis koncepcinis automobilis yra dviejų durų, hibridinis kupė automobilis, vadinamas Waku SPO. Jis semiasi įkvėpimo iš 1967 metų Suzuki Fronte 360 modelio.

Suzuki sako, kad Waku SPO koncepcija buvo sukurta siekiant pasiūlyti šeimoms linksmybes ir jaudulį ištisoms kartoms, tiek kasdieniam naudojimui, tiek malonumui. Pastaruoju metu didėjantis retro stiliaus automobilių populiarumas reiškia, kad galėtų būti rinka ir Waku SPO modeliui.


Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais

Panašūs straipsniai:

(Laisvalaikis,hobis,automobiliai)

2020-02-15 » Lašišų ir šlakių žūklė žiemą - pavasarį
2020-01-18 » Dvidešimt didžiausias pajamas uždirbusių pasaulio futbolo klubų
2019-09-14 » Frankfurto automobilių paroda
2019-08-31 » 2019 metų FIBA pasaulio krepšinio čempionatas
2019-07-27 » 2019 metais patys vertingiausi sporto klubai pasaulyje. Jau ketvirtus metus iš eilės pačiu vertingiausiu pasaulyje sporto klubu buvo pripažintas amerikietiškojo futbolo atstovas Dalaso Cowboys.
2019-04-20 » Niujorko 2019 metų tarptautinė automobilių paroda
2019-03-09 » Karščiausios Ženevos Motor Show 2019 naujienos
2019-02-02 » Dvidešimt didžiausias pajamas uždirbusių pasaulio futbolo klubų
2019-01-26 » Stinta eina!
2019-01-19 » Detroito automobilių paroda

 
1.   Parašė georgijus   2019-10-26 22:55  

idomus Mitsubishi MI-TECH sprendimas -auto gali važiuoti benzinu, dyzelinu, alkoholiu ar žibalu, o keturi vidiniai elektros varikliai - po du kiekvienoje ašyje - suteikia keturių varančių ratų pavara.
Subaru baigia nuzudyti savo legenda 4 varomus ir 2.5 litro varikli...
lexus kosminis dizainas ir kokybe
o ateitis priklauso sitam mazyliui - Toyota Mirai. tikra ateities technologija Mirai jau siandien nunesa visas vazinejancias batareikas ir skinasi kelia i masine gamyba! be to esamas degalines be dideliu investiciju i infrastruktura gan lengva pritaikyti vandeniliui.

 
2.   Parašė HDs   2019-10-27 15:43  

Įdomus Mitsubishi MI-TECH,negi vienas vidaus degimo variklis gali važiuoti 4 kuro rūšimis?

 
3.   Parašė topl0305   2019-10-27 17:18  

Teoriškai dyzeliniui varikliui be didesnių problemų tinka žibalas. Kiek girdėjau, dyzelinio variklio kuro sistemos praplovimui kai kas į dyz. kurą įmaišo kiek benzino ir nieko blogo nenutinka. Tiesa, grynas benzinas netinka, tiksliai nepamenu dėl ko.

 
4.   Parašė Gambis   2019-10-27 17:42  

Kad jūs neskaitote ką rašo, turbininis variklis, čia ne vidaus degimo. O turbinoj viskas kas skysta ir dega galima deginti.

 
5.   Parašė topl0305   2019-10-27 22:22  

Kaltas. Pražiūrėjau tą vietą. Iš tiesų taip, tinka praktiškai bet kas degančio (ir skysta ir dujos). Vis dėlto, gali būti problemų su tom turbinom, nors ir naudojamom tik generatoriui sukti. Vakaro skaitiniams apie tas turbinas automobiliuose.