Detroito automobilių paroda (2 dalis)

» Straipsniai » Atsipalaidavimui
Automobilių gamintojai iš viso pasaulio suskubo Amerikoje vykstančioje parodoje pristatyti savo pačius naujausius automobilių modelius. Susipažinkime su Detroito automobilių parodoje pristatytais koncepciniais modeliais.
versija spausdinimui
Autorius: traders.lt Data: 2017-01-21 00:47 Komentarai: (1)
Kaip įprasta prasidėjus naujiesiems metams pirmoji startuoja tarptautinė Detroito automobilių paroda, kuri šiais metais vyksta sausio 8 - 22 dienomis. Automobilių gamintojai iš viso pasaulio suskubo Amerikoje vykstančioje parodoje pristatyti savo pačius naujausius automobilių modelius. Tad šįkart laisvalaikio straipsnio rubrikoje trumpai iš arčiau susipažinkime su Detroito automobilių parodoje pristatytais koncepciniais modeliais.

Infiniti QX50 Concept

Šių metų Detroito automobilių parodoje Japonijos prabangių automobilių gamintoja Infiniti pristatė savo QX50 Concept koncepcinį modelį, kuris demonstruoja kaip atrodys būsimas šios bendrovės vidutinio dydžio krosoveris. Pristatytas modelis yra QX Sport Inspiration, kuris debiutavo praėjusiais metais, evoliucija.

Spėjama, kad Infiniti QX50 Concept kai taps gamybine versija gali tapti pirmuoju šios kompanijos modeliu, kuriame bus įmontuotas kintamo suspaudimo benzininis variklis su turbokompresoriumi, t.y. pirmasis toks variklis pasaulyje. Dviejų litrų keturių cilindrų variklis automatiškai prisitaikys prie įvairių važiavimo sąlygų bei pasiūlys optimalia galią ir efektyvumą.

Teigiama, kad šio Infiniti QX50 Concept koncepcinio modelio gamybinė versija gali pasirodyti jau kitų metų pradžioje ir labai tikėtina, kad ji iš esmės atitiks pristatytą koncepcinį modelį.

Nissan VMotion 2.0 Concept

Pirmoje šių metų automobilių parodoje buvo pristatytas įspūdingas ir itin stilingas Nissan VMotion 2.0 Concept koncepcinis modelis. Jis ne tik demonstruoja kaip ateityje atrodys sportiškas sedanas, tačiau tuo pačiu atspindi bendrovės idėją plėtoti savarankiško vairavimo technologiją, kuri pasiūlytų mobilumo patirtį užimtiems profesionalams, kurie nuolat kelyje.

Koncepcija yra visiškai sujungta ir siūlo visiškai savarankiškas vairavimo galimybes su ProPilot sistema. Tačiau daugiau jokių detalių bendrovė neatskleidžia, tik patvirtina, jog nori pasiūlyti savarankiško vairavimo palaikymo technologiją miesto keliuose ir sankryžose. Vienas iš įdomesnių šio koncepcinio modelio bruožų yra tai, jog durys atsidaro į šonus. Vidaus interjeras itin prabangus ir daug modernių funkcijų.

Daugiau jokių detalių Japonijos automobilių gamintoja Nissan apie šį itin stilingą ir modernų VMotion 2.0 Concept koncepcinį modelį nepateikia.

Audi Q8 e-Tron Concept

Dar vienas šių metų Detroito tarptautinėje automobilių parodoje pristatytas koncepcinis modelis - tai Audi Q8 e-Tron Concept. Jis parodo, kaip galėtų atrodyti ir kokiomis funkcijomis galėtų pasižymėti šios Vokietijos kompanijos būsima visureigio gamybinė versija.

Į šį koncepcinį modelį yra įmontuota hibridinė sistema, kurios bendras pajėgumas siekia apie 442 arklio galias. Standartinis trijų litrų V6 333 arklio galių benzininis variklis, bei elektriniai varikliai. Yra įdiegta aštuonių greičių automatinė pavarų dėžė. Skelbiama, kad nuo nulio iki 100 kilometrų per valandą greitis yra pasiekiamas per 5.4 sekundes, na o maksimalus galimas greitis sudaro 250 kilometrų per valandą.

Teigiama, kad šio koncepcinio Audi Q8 e-Tron Concept visureigio gamybinė versija pasirodys dar šiais metais, na o prekyba prasidės kitų metų pradžioje

Volkswagen I.D. Buzz Concept

Vokietijos automobilių gamintoja Volkswagen pristatė savo I.D. Buzz Concept koncepcinį modelį, kuris yra vienas iš išskirtiniausių arba kultinių šios kompanijos automobilių. Tai itin modernus modelis, kuris demonstruoja kaip ateityje atrodys šios bendrovės elektrinės transporto priemonės. Pačiame automobilio salone yra daug futuristinių įrenginių.

Volkswagen I.D. Buzz Concept - tai koncepcinis elektromobilis, kuriuo pilnai įkrautu galima nuvažiuoti 435 kilometrus. Bendras automobilio elektrinių variklių pajėgumas - tai 369 arklio galios. Skelbiama, kad nuo nulio iki 100 kilometrų per valandą greitis yra pasiekiamas per maždaug penkias sekundes, o maksimalus greitis yra apribotas iki 160 kilometrų per valandą.

Kaip koncepcija, tai visiškai savarankiška transporto priemonė, tad vairuotojo sėdynė gali pasisukti į sėdinčius gale keleivius, na o vairas įsitraukti į vidų. Vokietijos automobilių gamintojo atstovai sako, kad jų savarankiška vairavimo sistema gamybiniuose modeliuose gali būti prieinama iki 2025 metų. Tai beveik neabejotina, jog anksčiau ar vėliau Volkswagen sugrąžins tam tikrą forma savo kultinį mikroautobusą į pasiūlą.

Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais

Panašūs straipsniai:

(Laisvalaikis,hobis,automobiliai)

2024-02-03 » Didžiausias pajamas uždirbę pasaulio futbolo klubai
2023-01-29 » Elektromobilių gamintojų apžvalga
2021-06-12 » UEFA Euro 2020
2021-01-30 » Dvidešimt didžiausias pajamas uždirbusių pasaulio futbolo klubų
2020-02-15 » Lašišų ir šlakių žūklė žiemą - pavasarį
2020-01-18 » Dvidešimt didžiausias pajamas uždirbusių pasaulio futbolo klubų
2019-10-26 » 2019 metų Tokijo automobilių paroda
2019-09-14 » Frankfurto automobilių paroda
2019-08-31 » 2019 metų FIBA pasaulio krepšinio čempionatas
2019-07-27 » 2019 metais patys vertingiausi sporto klubai pasaulyje. Jau ketvirtus metus iš eilės pačiu vertingiausiu pasaulyje sporto klubu buvo pripažintas amerikietiškojo futbolo atstovas Dalaso Cowboys.

 
1.   Parašė madwifi   2017-01-21 22:30  

fuuu, kokio baisus tie feisliftai. dizaineriai gal jau ant normaliu kvaisalu nebeuzdirba