
Per pirmus keturis šių metų mėnesius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, naujų automobilių pardavimai kiekine išraiška Europoje smuktelėjo septyniais procentais iki 4.18 mln. vienetų. Sausį naujų automobilių pardavimai senajame žemyne susitraukė 8.7 procentais, na o vasarį ir kovą jie smuktelėjo po dešimt procentų.
Vokietijoje, kurios ekonomika yra didžiausia tiek euro zonoje, tiek ir visoje Europos sąjungoje, per praėjusį mėnesį naujų automobilių buvo užregistruota 3.8 procentais daugiau, kai prieš tai penkis mėnesius iš eilės šioje šalyje naujų automobilių pardavimai mažėjo. Tuo tarpu Didžiojo Britanijoje per balandį buvo užregistruota net 15 procentų daugiau naujų automobilių, na o Ispanijoje naujų automobilių pardavimai ūgtelėjo vienuolika procentų.
Tuo tarpu Prancūzijoje, kurios ekonomika tiek euro zonoje, tiek Europos sąjungoje yra antra pagal dydį, naujų automobilių per praėjusį mėnesį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo užregistruota 5.3 procentais mažiau, na o Italijoje - 11 procentų mažiau.
Vokietijos automobilių gamintojai Daimler per praėjusį mėnesį pavyko parduoti vienuolika procentų daugiau automobilių, Volkswagen pardavimai ūgtelėjo 9.7 procentais, Audi - 8.9 procentais, na o BMW pardavimai smuktelėjo 2.9 procentais. Prancūzijos automobilių gamintoja Renault per balandį pardavė penkiais procentais daugiau automobilių, tuo tarpu Peugeot Citroen automobilių pardavimai kiekine išraiška susitraukė dešimt procentų. Beveik tiek pat, t.y. 9.8 procentais smuko Fiat pardavimai.
Kalbant apie Azijos automobilių gamintojus, per praėjusį mėnesį Nissan Motor Co. Europoje pavyko parduoti 6.7 procentais daugiau savo automobilių, Toyota Motor pardavimai ūgtelėjo 5.3 procentais, Hyundai Motor Co. - 1.8 procentais. Tuo tarpu Amerikos automobilių gamintojos Ford Motor Co. pardavimai Europos rinkoje praėjusį mėnesį smuktelėjo 0.6 procentais, o General Motors Co. - 4.1 procentu.