Labiausiai trokštami Porsche modeliai

» Straipsniai » Atsipalaidavimui
Tarptautiniu mastu pripažintas Porsche automobilių istorikas Lee Raskin iš šios kompanijos pagamintų nuostabių automobilių modelių išrinko tuos, kurie yra labiausiai geidžiamiausi bei tuo pačiu dalinai rečiausi.
versija spausdinimui
Autorius: traders.lt Data: 2012-07-14 00:32 Komentarai: (1)
Per daugelį metų Porsche atstovai sukūrė, pagamino bei surinko nemažai pasaulyje ypač geidžiamų sportinių automobilių. Įmonės pamatai buvo sukurti pasitelkiant šią įmonę įsteigusios šeimos vardą, na o dabar Porsche yra milijardus dolerių verta kompanija, kuri kuria ir gamina bei surenka aukščiausios klasės prabangius automobilius, žinomus dėl jų greičio ir stiliaus. Tad šįkart laisvalaikio rubrikoje iš arčiau susipažinkime su labiausiai trokštamais Porsche modeliais.

Tarptautiniu mastu pripažintas Porsche automobilių istorikas Lee Raskin iš šios kompanijos pagamintų nuostabių automobilių modelių išrinko tuos, kurie yra labiausiai geidžiamiausi bei tuo pačiu dalinai rečiausi.

Taigi, kokie Porsche modeliai yra trokštamiausi?

Porsche 356 Number 1 (1948)



Numatoma vertė: neįkainojamas
Pagaminta vienetų: 1 (rankų darbo)
Greitis: 145 km/h


Tai pirmasis automobilis, kurį sukūrė Ferry Porsche kartu su savo tėvu profesoriumi Ferdinand Porsche, būtent iš jų pavardės ir kilo automobilių na o vėliau ir kompanijos pavadinimas.

„Porsche Number 1 korpusas buvo pagamintas iš aliuminio, na o šis dviejų keleivių rodsteris buvo varomas modifikuotu Volkswagen 1.1 litrų varikliu“ - teigė Lee Raskin.



Porsche 356 Carrera GT Speedster (1954-1959)




Numatoma vertė: viršija 500 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: 151
Greitis: 200 km/h




„Bruce King Carrera Jennings buvo vienas sėkmingiausių Carrera GT Speedster lenktynių automobilių vairuotojų Amerikoje, laimėjęs SCCA čempionatą 1960-ųjų pradžioje“ - prisiminė Lee Raskin.




Porsche 550 Spyder (1953-1955)


Numatoma vertė: viršija 1.5 mln. dolerių
Pagaminta vienetų: 90
Greitis: 210 km/h

„Porsche pirmąsias tikrąsias pastangas susijusias su sportinių lenktyninių automobilių gamybą pradėjo dėti 1953 metais, kuomet buvo pagaminta 550 serija. Šie modeliai buvo naudojami 24 valandų Lemano ištvermės lenktynėse“ - teigė Lee Raskin.

Lemano lenktynėse Porsche nugalėjo savo klasėje ir sulaukė pripažinimo, bei 1954 metais laimėjo ir kitose Europoje rengtose ištvermės lenktynėse.

Daugelis Porsche 550 Spyder modelių buvo parduoti Amerikos rinkoje.


Porsche 356 Carrera GT Coupe (1956-1964)




Numatoma vertė: viršija 275 tūkstančius dolerių
Pagaminta vienetų: mažiau nei 200
Greitis: 200 km/h


356 Carrera GT Coupe yra labiausiai dėl savo aerodinamikos, kokybės ir valdymo pripažintas Porsche modelis, kuris yra vertinamas ir dėl savo galimybių laimėti lenktynių trasoje. Tai pat naudojant lengvus aliuminio lydinius buvo pagaminta keletą specialių Carrera GT kupė modelių, kurie buvo skirti ištvermės lenktynėms.



Porsche 904 GTS (1964)




Numatoma vertė: viršija 1 mln. dolerių
Pagaminta vienetų: 100
Greitis: 217 km/h


„Porsche su savo Spyders tapo pagrindinių tarptautinių lenktynių kileriu“ - tvirtina Lee Raskin.

Naujasis 904 GTS - tai buvo pirmasis Porsche modelis, kuris buvo pagamintas naudojant stiklo pluoštą. Šį modelį tai pat galima buvo naudoti važinėjant gatvėmis, nes jis turėjo priekinius žibintus, valytuvus ir atsarginę padangą. Tai buvo labai unikalaus dizaino modelis, kuris sėkmingai pasirodydavo lenktynėse.



Porsche 911S (1967/1969)




Numatoma vertė: 70 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: 6250
Greitis: 210 km/h

„911 modelį sukūrė vyriausias daktaro Ferry Porsche sūnus Butzi“ - atskleidė Lee Raskin.

Šio modelio korpusas iš aerodinaminio plieno, labai aptakus. Jis varomas dviejų litrų darbinio tūrio 130 AG šešių cilindrų Porsche varikliu, kuris sujungtas su penkių greičių transmisija. Lee Raskin pažymi, kad labiausiai pageidaujamas yra 911S modelis su didesniu 160 AG varikliu.


Porsche 917 K/L/PA/10/30 (1969-1973)




Numatoma vertė: 3.5 - 4 mln. dolerių
Pagaminta vienetų: 65
Greitis: 322 - 370 km/h

„917 modelis yra vienas geriausiai atspindinčių visų laikų sportinius automobilius, ypač dėl savo greičio, didelės galios, be to jis buvo panaudotas 1971 metais pasirodžiusiame filme Lemanas“ - teigia Lee Raskin.



Porsche 911 Carrera RS (1973-1974)




Numatoma vertė: 250 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: 1580
Greitis: 241 km/h



Po septynerių metų pertraukos Carrera vardas vėl atsirado pagaminus Porsche 911 Carrera RS modelį. Ribotas gamybos RS (Rennsport) dėl savo lengvo korpuso buvo skirtas Group 4 GT Sports racing komandai. Šiame modelyje yra įdiegtas 2,7 litro variklį 210 AG Carrera variklis.




Porsche RSR/935 (1974-1979)




Numatoma vertė: viršija 1 mln. dolerių
Pagaminta vienetų: apytiksliai 100
Greitis: 290 - 322 km/h



Šis modelis tapo 911 turbo FIA Group 5 taisyklės gamyklinė lenktyninė versija. Vėliau 935 įpėdinis laimėjo visas svarbiausias ištvermės lenktynes, t.y. 1979 metų Lemaną, Niurburgringą ir visas kitas lenktynes.



Porsche 924 Carrera GTS (1981)


Numatoma vertė: 150 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: apie 400
Greitis: 250 km/h

924 modelis buvo pirmasis Porsche automobilis su priekiniu varikliu, kuris yra vandeniu aušinamas, keturių cilindrų bei 110 AG. Šis modelis 1976 metais debiutavo Europoje, na o 1977 metais Šiaurės Amerikoje, ir iškart tapo labai sėkmingu.

1981 metais 924 modelis buvo pakeistas visiškai nauju 944 modeliu, tačiau minėtas modelis ir toliau buvo gaminamas Europos rinkai. 1986 metais buvo pristatytas 924 S modelis, kurio gamyba buvo nutraukta 1988 metais.

„Kaip ir jo pirmtakas 914, 924 modelis buvo labai praktiškas ir geras kompromisas, ypač jei negali sau leisti įsigyti aukščiausios linijos 911 modelių“ - teigė Tarptautiniu mastu pripažintas Porsche automobilių istorikas Lee Raskin.

Porsche 930 Slantnose (1981/1989)


Numatoma vertė: 50 - 70 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: maždaug 948
Greitis: 282 km/h

Porsche 930 Flachbau arba Slantnose buvo ypatinga užsakymų programa prasidėjusi 1981 metais. 935 įstrižos nosies modelis buvo siūlomas vietoj įprasto 911 modelio. Kiekvienas Slantnose modelis turėjo rankomis perdarytus priekinius sparnus. Flachbau modeliai buvo pristatyti tik Europoje, ir buvo sudaryti iš aukštos kokybės rinkinio.

„Neoficialiomis žiniomis, Slantnose 930s modelių buvo pagaminta mažiau nei tūkstantis, tad šis Porsche modelis tapo labai pageidaujamas“ - tikino Lee Raskin.

Porsche 959 (1986-1989)



Numatoma vertė: viršija 1 mln. dolerių
Pagaminta vienetų: 200
Greitis: 314 km/h


„Šis modelis buvo pripažintas kaip labiausiai technologiškai pažangus 1980 laikotarpio sportinis automobilis“ - priminė Lee Raskin.

Tai buvo viena iš pirmųjų didelės galios transporto priemonių, naudojančių visų ratų pavaros sistemą, kuri davė pradžią pirmajam visų ratų varomam Porsche Carrera 4 modeliui.



Porsche Carrera 2 Cup Car (1992)



Numatoma vertė: 200 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: 45
Greitis: 298 km/h


„Porsche sukūrė gražų kupė, specialiai pagamintą kaip Amerikos legalių gatvės lenktynių automobilis“ - atkreipė dėmesį Lee Raskin.


C2 Cup Car turėjo išplėstinius plastikinius sparnus ir greitį reguliuojantį elektroniškai valdomą galinį sparną. Iš 45 pagamintų tokių modelių, 44 buvo nudažyti baltai ir vienas buvo nudažytas raudonai.




Porsche 986/987/981 Boxster (1996/2012)


Numatoma vertė: 70 - 90 tūkstančių dolerių
Pagaminta vienetų: 2008 GTS RS 500
Greitis: 265 km/h

1997 Boxer modelis buvo sukurtas pasitelkiant ankstyvųjų 1950 550 Porsche Spyder modelio linijas. Per kitą dešimtmetį 986 Boxster modelis patyrė daug dizaino ir variklių pakeitimo etapų, įskaitant S modelį. 2005 metais buvo pristatytas visiškai naujas 987 modelis, na o 2008 metais Porsche pristatė du ribotos gamybos Porsche Spyders modelius, t.y. GTS RS (Oranžinė / Juoda) ir RS 60 Spyder (Sidabrinė / Raudona). Šiais metais Porsche paskelbė apie 981 Boxster modelį.

„Naujieji Boxster ir S modeliai taps naujais Porsche žengimo į priekį modeliais, kurių bazinės komplektacijos kaina turėtų siekti 49,500 - 60,900 dolerius“ - atskleidė Lee Raskin.

Porsche 991 (911) Carrera (2012/2013)


Numatoma vertė: Carrera ir Carrera S 82,1 - 108 tūkstančiai dolerių
Pagaminta vienetų: 2012/2013 metams maždaug 10000
Greitis: Carrera 285 km/h, Carrera S 300 km/h

Naujieji 991 Carrera ir Carrera S modeliai - tai labai sėkmingos Porsche septintos kartos serijos dalis. 991 modelis turės 3,8 litrų su tiesioginiu įpurškimu variklį, na o Carrera S modelio variklis yra padidintas iki 400 AG. Abu modeliai gali būti su standartine arba pirmąja pasaulyje septynių greičių mechanine pavarų dėže.

„Naujieji 991 modeliai taps galutiniu pasirinkimu tiems vairuotojams, kurie nori mėgautis visu tuo jauduliu, kuris yra susijęs su Porsche - galia, kokybė ir tobulumas“ - reziumavo tarptautiniu mastu pripažintas Porsche automobilių istorikas Lee Raskin.

Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais

Panašūs straipsniai:

(Laisvalaikis,prabanga,automobiliai)

2024-02-03 » Didžiausias pajamas uždirbę pasaulio futbolo klubai
2023-01-29 » Elektromobilių gamintojų apžvalga
2021-06-12 » UEFA Euro 2020
2021-01-30 » Dvidešimt didžiausias pajamas uždirbusių pasaulio futbolo klubų
2020-02-15 » Lašišų ir šlakių žūklė žiemą - pavasarį
2020-01-18 » Dvidešimt didžiausias pajamas uždirbusių pasaulio futbolo klubų
2019-10-26 » 2019 metų Tokijo automobilių paroda
2019-09-14 » Frankfurto automobilių paroda
2019-08-31 » 2019 metų FIBA pasaulio krepšinio čempionatas
2019-07-27 » 2019 metais patys vertingiausi sporto klubai pasaulyje. Jau ketvirtus metus iš eilės pačiu vertingiausiu pasaulyje sporto klubu buvo pripažintas amerikietiškojo futbolo atstovas Dalaso Cowboys.

 
1.   Parašė Negalima   2012-07-15 17:51  

As tai visai noreciau 911 classic, GT2 RS ir gal dar 918 spider..