Analitikai tuo tarpu prognozavo, kad per praėjusį mėnesį Amerikoje mažmeninė prekyba ūgtels vidutiniškai 0.4 procentais. Patikslinus rugpjūčio mėnesio duomenis, šį mėnesį palyginus su liepa, mažmeninė prekyba šalyje augo 0.7 procentais, nors anksčiau buvo skelbta, kad augimas sudarė tik 0.4 procentus.
Tai jau buvo trečias mėnuo iš eilės, kuomet buvo užfiksuotas Amerikos mažmeninės prekybos, kuri atspindi vartotojų nuotaikas ir padėtį, augimas.
Metinis Amerikos mažmeninės prekybos augimas rugsėjo mėnesį sudarė net 7.3 procentus, kai mėnesiu anksčiau šis rodiklis sudarė tik 4.1 procentą.
Per praėjusį mėnesį, palyginus jį su ankstesniu mėnesiu, transporto priemonių ir jų dalių mažmeniniai pardavimai padidėjo 1.6 procentais, kai rugpjūčio mėnesį buvo fiksuojamas nuosmukis. Atmetus automobilių pardavimų įtaką, mažmeninė prekyba Amerikoje rugsėjį palyginus su rugpjūčiu augo 0.4 procentais, kai analitikai prognozavo, jog augimas bus per pus mažesnis. Elektronikos prietaisų mažmeniniai pardavimai per minimą laikotarpį augo 1.5 procentais. Visų kitų segmentų, išskyrus drabužių ir aksesuarų, mažmeniniai pardavimai rugsėjo mėnesį palyginus su rugpjūčiu, ūgtelėjo.
Tuo tarpu Amerikos vartotojų kainų indeksas per rugsėjį palyginus su ankstesniu mėnesiu ūgtelėjo vos 0.1 procentu, kai rugpjūtį šis rodiklis augo 0.3 procentais. Analitikai tikėjosi, kad vartotojų kainų augimas praėjusį mėnesį bus vidutiniškai du kartus didesnis.
Atmetus maisto produktų ir energijos kainų pokyčio įtaką, Amerikos vartotojų kainų indeksas išliko nepakitęs jau antrą mėnesį iš eilės. Na o per pastaruosius metus šis rodiklis ūgtelėjo vos 0.8 procentais ir tai per pastaruosius daugiau nei 49 metus yra mažiausias šio rodiklio prieaugis.
Tad po šiandien pasirodžiusių naujausių Amerikos ekonomikos rodiklių, kurie buvo dvejopi, galima ir toliau teigti, kad šalies ekonomikos padėtis yra neaiški, nes laikas nuo laiko pasirodo tai geri, tai blogi su Amerikos ekonomika susiję rodikliai.
Mažmenininkai yra priversti mažinti kainas ir organizuoti įvairias akcijas, kad tokiu būdu paskatintų Amerikos vartotojus daugiau išleisti savo lėšų, kurias jie dabar, dėl ir toliau išliekančios sudėtingos darbo rinkos padėties ir nedidėjančių atlyginimų, yra labiau linkę pataupyti.