
Didžiausia pasaulyje sportinių ir laisvalaikio drabužių bei avalynės ir eksesuarų gamintoja iš Amerikos Nike paskelbė savo antrojo ketvirčio veiklos rezultatus. Nepaisant to, kad kompanijos pelnas ir pajamos susitraukė, tačiau investuotojai po prekybinės sesijos metu kilstelėjo Nike akcijas virš dviejų procentų.
Per savo finansinių metų antrąjį ketvirtį Nike iš viso pardavė produkcijos už 4,405 mlrd. Dolerių arba keturiais procentais mažiau nei buvę kompanijos pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį. Labiausiai kompanijos produkcijos pardavimai per praėjusį ketvirtį palyginus su duomenimis prieš metus smuktelėjo Centrinės ir Rytų Europos regione, kur kritimas sudarė net 24 procentus, Japonijos rinkoje pardavimai per minimą laikotarpį smuktelėjo dviem procentais, Vakarų Europoje – 6 procentais, Šiaurės Amerikos rinkoje kritimas sudarė keturis procentus, Kinijos rinkoje Nike pardavimai per praėjusį ketvirtį susitraukė trim procentais, na o kitose besivystančiose rinkose kompanijos produkcijos pardavimai per minimą laikotarpį ūgtelėjo aštuoniais procentais.
Bendrai per pirmus du savo finansinių metų ketvirčius Nike bendrovei jau pavyko parduoti produkcijos už 9,204 mlrd. Dolerių, arba aštuoniais procentais mažiau, nei buvę kompanijos pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį.
Nike grynasis pelnas per praėjusį ketvirtį susitraukė keturiais procentais iki 375.4 mln. Dolerių arba 76 centų akcijai, kai analitikai prognozavo, kad kompanijos grynasis pelnas akcijai per praėjusį ketvirtį vidutiniškai sudarys tik 71 centą. Bendrai per pirmus šešis savo šių finansinių metų mėnesius Nike kompanijai jau pavyko uždirbti 888.4 mln. Dolerių grynojo pelno, arba vos vienu procentu mažiau, nei buvęs bendrovės grynasis pelnas prieš metus per tą patį laikotarpį.
Daugiausiai veiklos pelno kaip ir įprasta Nike bendrovei pavyko uždirbti savo gimtojoje Šiaurės Amerikos rinkoje, kur jis ūgtelėjo per praėjusį ketvirtį devyniais procentais, na o labiausiai bendrovės veiklos pelnas lyginant su duomenimis prieš metus ūgtelėjo besivystančiose rinkose, kur prieaugis sudarė net 29 procentus. Tuo tarpu daugiausiai Nike veiklos pelnas per praėjusį ketvirtį smuktelėjo kaip ir pardavimai Centrinės ir Rytų Europos rinkoje, kur veiklos pelnas susitraukė net 36 procentais.
Nike bendrovės produkcijos būsimieji ketvirčio užsakymai pinigine išraiška didžiausioje Šiaurės Amerikos rinkoje smuktelėjo keturiais procentais, Vakarų Europos rinkoje ūgtelėjo dvylika procentų, Centrinėje ir Rytų Europoje smuktelėjo penkiolika procentų, Kinijoje augo keturiais procentais, Japonijos rinkoje susitraukė dešimt procentų, na o kitose besivystančiose rinkose kompanijos produkcijos būsimieji ketvirčio užsakymai augo net 38 procentais.
Didžiausios pasaulyje sportinių ir laisvalaikio drabužių bei avalynės ir eksesuarų gamintojos iš Amerikos Nike akcijos nuo šių metų pradžios jau spėjo pabrangti beveik ketvirtadaliu.
Per savo finansinių metų antrąjį ketvirtį Nike iš viso pardavė produkcijos už 4,405 mlrd. Dolerių arba keturiais procentais mažiau nei buvę kompanijos pardavimai prieš metus per tą patį laikotarpį. Labiausiai kompanijos produkcijos pardavimai per praėjusį ketvirtį palyginus su duomenimis prieš metus smuktelėjo Centrinės ir Rytų Europos regione, kur kritimas sudarė net 24 procentus, Japonijos rinkoje pardavimai per minimą laikotarpį smuktelėjo dviem procentais, Vakarų Europoje – 6 procentais, Šiaurės Amerikos rinkoje kritimas sudarė keturis procentus, Kinijos rinkoje Nike pardavimai per praėjusį ketvirtį susitraukė trim procentais, na o kitose besivystančiose rinkose kompanijos produkcijos pardavimai per minimą laikotarpį ūgtelėjo aštuoniais procentais.

Nike grynasis pelnas per praėjusį ketvirtį susitraukė keturiais procentais iki 375.4 mln. Dolerių arba 76 centų akcijai, kai analitikai prognozavo, kad kompanijos grynasis pelnas akcijai per praėjusį ketvirtį vidutiniškai sudarys tik 71 centą. Bendrai per pirmus šešis savo šių finansinių metų mėnesius Nike kompanijai jau pavyko uždirbti 888.4 mln. Dolerių grynojo pelno, arba vos vienu procentu mažiau, nei buvęs bendrovės grynasis pelnas prieš metus per tą patį laikotarpį.
Daugiausiai veiklos pelno kaip ir įprasta Nike bendrovei pavyko uždirbti savo gimtojoje Šiaurės Amerikos rinkoje, kur jis ūgtelėjo per praėjusį ketvirtį devyniais procentais, na o labiausiai bendrovės veiklos pelnas lyginant su duomenimis prieš metus ūgtelėjo besivystančiose rinkose, kur prieaugis sudarė net 29 procentus. Tuo tarpu daugiausiai Nike veiklos pelnas per praėjusį ketvirtį smuktelėjo kaip ir pardavimai Centrinės ir Rytų Europos rinkoje, kur veiklos pelnas susitraukė net 36 procentais.
Nike bendrovės produkcijos būsimieji ketvirčio užsakymai pinigine išraiška didžiausioje Šiaurės Amerikos rinkoje smuktelėjo keturiais procentais, Vakarų Europos rinkoje ūgtelėjo dvylika procentų, Centrinėje ir Rytų Europoje smuktelėjo penkiolika procentų, Kinijoje augo keturiais procentais, Japonijos rinkoje susitraukė dešimt procentų, na o kitose besivystančiose rinkose kompanijos produkcijos būsimieji ketvirčio užsakymai augo net 38 procentais.
Didžiausios pasaulyje sportinių ir laisvalaikio drabužių bei avalynės ir eksesuarų gamintojos iš Amerikos Nike akcijos nuo šių metų pradžios jau spėjo pabrangti beveik ketvirtadaliu.