W.Buffett – būtų geriau, jei būčiau palaukęs iki kovo

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2009-12-14 17:14 Komentarai: (31)
„Būtų geriau, jei būčiau neskubėjęs ir palaukęs iki kovo“ – apibendrindamas paskutinius dvejus investavimo metus pareiškė labai gerai žinomas investuotojas bei milijardierius Warren Buffett.

„Nepadarėme pačių protingiausių dalykų, tačiau taip pat nepadarėme ir nieko iš tikrųjų kvailo“ – pareiškė jis The Wall Street Journal leidiniui.

Warren Buffett pripažino, kad būtų pasiekęs geresnių rezultatų ir uždirbęs daugiau jei būtų kantresnis ir palaukęs iki šių metų kovo, kuomet rinkos pasiekė galutinį dugną. Tačiau tuo pačiu jis pareiškė, kad yra patenkintas Goldman Sachs ir General Electric kompanijų akcijų įsigijimu praėjusių metų spalį.

„Padariau daug klaidų. Nepasinaudojome maksimaliai visomis progomis, kurias suteikė mums šis buvęs chaosas. Tačiau galiausiai viskas yra labai gerai“ – pareiškė 79 metų Warren Buffett, kuris taip pat prisipažino, kad nors pirmąsias akcijas įsigijo dar 1942 metais, tačiau praėjusių metų įvykiai finansų rinkose nustebino ir jį patį.

Žinomas investuotojas bei milijardierius atskleidžia, kad jo pasiekti geri rezultatai buvo dėl to, kad jis atsisakė sandorių, kuriems buvo įkalbinėjamas, ir kurie vėliau pasirodė esą katastrofa.

Warren Buffett teigia, kad susilaikymas nuo kai kurių pirkinių jam padėjo išlaikyti „amuniciją“, todėl jis turėjo lėšų atlikti didžiausiai savo šių metų investicijai, kuomet įsigijo už 26 mlrd. Dolerių transportavimo geležinkeliu kompaniją Burlington Northern Santa Fe.
 
1.   Parašė OpTiiX   2009-12-14 19:05  

Kaip sakoma, nesakyk op, neperšokęs P bangos. Ane?

 
2.   Parašė rimtas   2009-12-14 20:30  

Ną,bufetai seni,argi tau negėda taip šnekėti:"būtų geriau,jei būčiau palaukęs...." Kitais metais turbūt vėl sakysi: nu va,būtų geriau,jei būčiau dar palaukęs.....O po penkių metų turbūt sakysi:būtų buvę geriau,jei būčiau 2007 viską iškešinęs.Pradedi nukvakti jau,milijardai turbūt sveikatos daug neprideda....Autoritetas krenta

 
3.   Parašė rama   2009-12-14 21:26  

Ne vienas cia dabar grauziasi kad nepirko akcijo kovo men . t.y prisipirko anksciau arba jau veliau kai kainos pakilo.
To rimtas: Na nedrisciau sakyt kad senis nukvako ar autoritetas krenta. Neteko gal keliolikos milijardu nuvertejus visoms akcijoms. Kas neturejo nuostoliu? Ar daug tokiu gudruoliu buvo? Bet uosle vis dar turi. O kiek mlrd uzkale paemes Goldman Sachs. Manau kad gerai pavarys ir su gelezinkeliais.

 
4.   Parašė regneo   2009-12-14 21:29  

to rimtas, o kur matai kad jis nukvakes. Tai kad neisnaudojo maksimaliai ir nepasieme maksimalaus pelno. O tu parodyk toki, kuris tai padare. Jo pelnas ispudingas ir dabar, kai nesinaudojo maksimalios progos. O daugiau ir nereikia, nes kai kurie patyre nuostoli, nuo kovo menesio sortindami...

 
5.   Parašė sliux   2009-12-14 21:35  

Paskutinė Buffeto stavkė 40mlrd ant traukinių ir JAV ekonomikos pakilimo gali būti gerokai pro šalį. Šiaip nesuprantu kam jis taip riebiai rizikavo, tiek pinigine prasme tiek savo legendinio investuotojo vardu. Geriau jau galėjo ramiai į pensiją eiti karjeros olimpe ir tikrai būti į istoriją įrašytas kaip pats sėkmingiausias investuotojas. Dabar gi daug ką ant kortos pastatė.

 
6.   Parašė ZilvisXXX   2009-12-14 22:44  

Tai gal senis papraščiausiai nori dar prieš išeidamas bombą susprogdinti ir kad ateity niekas neturėtų šansų jo pralenkti

 
7.   Parašė Donattello   2009-12-14 22:54  

kas liecia gelezinkelius, tai bent jau man atrodo ziauriai neperspektyvu... bet abejoju ar grand master nezino ka daro
nekantriai lauksiu suzinot kaip visa tai jam baigsis

 
8.   Parašė centaspocento   2009-12-14 22:58  

Į pensiją išeina tik tie, kurie dirba nemėgstamą darbą .

 
9.   Parašė OpTiiX   2009-12-14 23:00  

Milijardai tikrai sveikatos neprideda, bet tas "senis" savo amžiuj tikrai labai kietas yra. Kuo daugiau analitikų jį vadina liurbiu, kuris "already lost his touch", tuo tvirčiau galima sakyt, kad Buffett'as eina teisingu keliu.

 
10.   Parašė OpTiiX   2009-12-14 23:01  

Donattello, o kas tavo nuomone pakeis gelžkelius artimiausius 15 metų?

 
11.   Parašė rimtas   2009-12-14 23:11  

Jis tam ir pirko geležinkelius,praktiškai all in,nes mato,kad po crasho neliks nei mašinų,nei lėktuvų,nei kitokių modernių transporto priemonių,žino,kad visi sės ant vagonų

 
12.   Parašė Brisius   2009-12-15 00:04  

Viskas bus gerai, pilnam atsigavimui reikia skolintų pinigų (Lietuvoje irgi), JAV prezidentas stengiasi juos įsukti: "President Barack Obama challenged top bankers Monday to explore "every responsible way" to increase lending, saying they were obliged to help after being rescued by taxpayers. He asked them to "take a third and fourth look" at their small-business lending".

 
13.   Parašė regneo   2009-12-15 00:11  

O kodel gi gelezinkeliai nera perspektyvu? Lietuvoje taip, bet tokioje salyje kaip JAV, kur didziules teritorijos ir didziuliai atstumai, kroviniu pervezimas gelezinkeliais vienas pigiausiu. Taigi nemanau, kad mazes tie srautai ateityje. Greituju traukiniu linijos tarp miestu, (traukinys lekia virs 300 km per valanda, Japonijoje veikia ir apie 500 km per valanda greiciu), patrauklus budas keliauti ir greitai atsidurti savo vietoje. Ar kita transporto priemone gali isvystyti toki greiti ir buti patogi? Lektuvai skraido leciau...

 
14.   Parašė sliux   2009-12-15 00:12  

Tai jau JAV ir taip kiaurai prasiskolinusi. Pagrinde visa ši krizė ir buvo/yra dėl tingėjimo dirbti/gaminti ir noro gyventi į skolą, o vis šitie stimulai ir tolimesnis skolos pūtimas yra tik bandymas atitolinti krachą. Skolas vistiek reikės kažkaip gražinti.

 
15.   Parašė Brisius   2009-12-15 00:20  

Prasiskolinimas - vienas iš bankininkų godumo rezultatų, smaugti ir perimti įmones kitas kraštutinis bankininkų godumo tikslas, kurio šie "riebūs katinai" siekia dabar. B.Obama planas geras: išgelbsti galinčius skolinti, uždeda jiems apynasrius (reikėtų dygliuotų ar su elektros šoku) ir priverčia juos skolinti smulkiam ir vidutiniam verslui, tuo skatindamas vidinį vartojimą JAV. Jeigu blogai paskaičiavo, po laiko X bus Rimto prognozuojama P3. Kol kas panašu, kad skaičiuoja gerai: Grennspan jau šneka apie didėjančią infliacijos grėsmę.

 
16.   Parašė Feniksas   2009-12-15 00:21  

ir visgi alternatyvos kroviniu pervezimui sausuma nera ir net sunku isivaizduoti kaip butu galima pervezti tokius kiekius kroviniu apeinant gelezinkeli. Be abejo, kad technologijos neaplenks ir sios srities, (kad ir magnetines "pagalves" principo pletojimas). Gelezinkelis su visa infrastruktura, kaip pati ideja, yra nepakeiciama, lieka tik tolimos modernizacijos klausimas, kuris manau bus sprendziamas uz jau gelezinkelio uzdirbtus pinigus. Senis tai puikiai mato tik va naudos gali jau ir nebesulaukti.

 
17.   Parašė rimtas   2009-12-15 00:34  

Regneo,ar kada skridai lėktuvu,žinai koks greitis paprasto keleivinio lainerio?Man tai tikrai patogiau,ir greičiau nei vagone trintis.Per 24 val.į Japoniją be problemų.Ateitis tikrai ore,o ne ant žemės,jei jau iš tos pusės žiūrėti.Ną,bet kita vertus,meškų rinkoj niekas dolerių neturės,tai teks traukiniais tenkintis....

 
18.   Parašė virgism   2009-12-15 09:21  

rimtas> norėčiau pamatyti, kaip oru skraidinsi naftą, anglis ir kitus krovinius. Gal sukabinsi vorele lėktuvus ? Keleivių pervežimas visai nepelningas, visas pagrindinis pelnas - iš krovinių pervežimo.

 
19.   Parašė vyva   2009-12-15 09:35  

>> Sliux
Jav skolų negražins niekada. Tik tokios mažos valstybėlės kaip Lietuva ar Latvija skolas gražina Jie nuvarys tą dolerį ir paleis kita valiuta arba paskelbs bankrotą ir sakys vežkit vėl pas mus viską. Mes skelbiam naują erą !!!... ir toliau sėkmingai bus didžiausia ekonomika paremta vartojimu. Nieko naujo šiame pasaulyje. Argentina berods 3 kartus bankrutavo ir ką? Nieko gyvena toliau, tik jiems ten trūksta smegenų akivaizdžiai, o Jav kaip bebūtų gaila reikia pripažinti susirinkę tikrai gudrių žmonių (nesinori sakyti šviesuliai, bet labai išradingų sukčių pakankamai ) Visi kas turi prisipirkę JAV iždo obligacijų dabar suka galvas kaip išsaugot bent dalį vertės, kur iškišt tuos beverčius popierius. Grasinasi juk ir pakeist atsiskaitymus už naftą ir dujas kitomis valiutomis, krepšeliais visokiais , o JAV tuo metu bando nuraminti, kad maždaug nepergyvenkit, mes čia išimsim tuos dolerius iš rinkos... bet kam jiems tai daryti ?

 
20.   Parašė vyva   2009-12-15 09:35  

O Buffet'as tai ką, matyt paskaičiavo, kad ir po šalies bankroto kompanijos liks kaip likę. Grynųjų turėti yra tikra beprotybė. Niekas nežino ir nesupranta kokia valiuta galima laikyti, kuri valiuta yra saugi. Reikia viską laikyti natūra ir tiktai.
Bankų tikrai reikės, matyt nusprendė, kad pirkti panikos nuvertintą banką kaip atsitiko perkant Goldman Sachs bus vistiek pelninga, kad ir kas be nutiktų. Praktiškai pirko tik jo infrastruktūrą
Geležinkeliai irgi panašiai, atsigaus vartojimas, tai kuom tas prekes vežiosi? Ir nereikia dviračio išradinėti ir pradėt lėktuvais vežiot. Senos tiesos yra nesugriaunamos, geležinkeliai yra PATI PIGIAUSIA transportavimo priemonė sunkiems kroviniams ir didžiuliais atstumais (Kokie JAV ir yra, čia ne iki Nidos palėkt) pervežti. Senukas žiauriai gerai tą supranta.

Aš galiu ir klysti, Buffet'as taip pat, bet jis labai retai klysta , tad panašu, kad jis yra netoli tiesos, skirtingai nei sakantys, kad jis "nukvakęs" senis. Per dot.com bumą jis jau buvo taip vadinamas, bet matom kas liko gyvi ...

 
21.   Parašė sliux   2009-12-15 11:38  

Tai kad nelabai amerikonai turi ką tais geležinkeliais vežioti, juk jų ekonomika dabar ne pramoninė, o "naujoviška"- paslaugų. Jei neklystu paslaugos sukuria 70-80% BVP. O paslaugų su traukiniais vežioti nereik, taip kad tas ekonomikos atsigavimas stipriai geležinkelių neapkraus. Dėl minties, kad taip Buffetas bando apsaugoti savo cash nuo nuvertėjimo tai sutinku, vis kažkoks realus o ne popierinis turtas.

 
22.   Parašė C#   2009-12-15 11:53  

Gal Buffetas turi tokia vizija kad JAV ateityje orientuosis i exporta ir tuo paciu ir pramonine gamyba isaugs. Vat ir traukinukai tada pusku pusku.

 
23.   Parašė rama   2009-12-15 12:10  

Kad ir kokia ekonomikos dali sudaro paslaugos zmones vistiek nori valgyt, o japonu ir kinu prekes emailu dar nekeliauja. Nauju gelezinkelio liniju plikoj vietoj jau niekas nenuties. Per brangu butu tiek zemes ispirkti ir suderinti viska. Bet egzistuojancios linijos dar greit neisnyks. Naftai vel pradejus brangi, tai velniskai gera alternatyva. Cia 10 - 30 metu perspektyvoj.

 
24.   Parašė rimtas   2009-12-15 12:11  

Bet kokiu atveju,Prechterio straipsnis surinko 40 komentarų,o Bufetto tik virš 20.Taigi galima daryti išvadą,kad Bufetas tarp mūsiškių spekų nėra toks įdomus,kaip Prechteris.

 
25.   Parašė BroniusKairys   2009-12-15 13:03  

OpTiiX: jis šokinėja per daug didesnias duobes nei mes. Respect Warren Buffett.

 
26.   Parašė Gruodis   2009-12-15 15:09  

mda, ar bent kuris zinote, kaip jis perka tuos gelezinkelius (kokia finansavimo schema), a?....kokiu tik versiju cia neisgirsi...tai va, jei kam idomu, perka uz 40 mlrd USD, is kuriu jo cash'o TIK 8 mlrd USD, skolinasi 8 mlrd USD, o likususieji 24 mlrd USD - KEICIA BRK akcijas (isleidzia nauja emisija) i esamu gelezinkelio kompaniju akcininku akcijas...gudrus diedukas, savo likusi cash'a (virs 30 mlrd USD) dar pasilaiko...

O masmedia triubina - Buffett'as perka, Buffett'as perka, pirkit ir jus....tik va is jusu praso, kad jus pirktumete uz VISA savo cash'a....

Tie, kas nesupratot, ka norejau pasakyti, sorry:, dar turite laiko greit greit atsikratyti savo cash'u, ypac USD

 
27.   Parašė liopoldas   2009-12-15 15:20  

gelezinkelius pirko greiciausiai del to, kad jie turi nemazai zemiu visoje amerikoje dar nuo senu geru laiku, taigi cia investicija su pasleptais aktyvai, tie aktyvai labai sekmingai gali islysti kylant zemes kainoms.
O siaip kiek zinau auto transportas gelezinkelius yra nukonkuraves JAV

 
28.   Parašė Agata   2009-12-15 15:59  

Gruodi,
juk ši pirkimo schema nebuvo paslaptis nuo pat pradžių. Tame ir yra visa esmė.
Nesuprantu, kodėl visiems yra svarbiau lėktuvų ir traukinių greitis...

 
29.   Parašė neziniukas   2009-12-15 17:06  

DAR SAKO "JEI BUCIAU NESHIKES, BUCIAU ZUIKI PAGAVES".

 
30.   Parašė regneo   2009-12-15 18:25  

rimtas, pridek kad skrendant lektuvu reikia i uosta atvykti vos ne valanda anksciau, po to kol lektuvas pakyla ir vel nusileidzia, kol iseini. Ir pavyzdziui kelione is Londono i Paryziu su greituoju traukiniu nukeliauji greiciau, nei su lektuvu skrisdamas. Turbut nesi keliaves siuolaikiniu traukiniu, ir manai kad jie like tokie patys kaip sovietiniai Vargselis.

 
31.   Parašė neziniukas   2009-12-15 19:49  

KOKIA APGAILIETINA RIOZA.. NEPALAUKIAU IKI KOVO.. PRIDARIAU I...
KA SAKYS KITU METU VASARA IDOMU, KAD VEL NEPALAUKE IKI KOVO ...
TU KOVU JAU LABAI DAUG BUS, GALETU IR PATIKSLYT. NU IR APSISIKO, VISAM LAIKUI.