
Didžiausios pasaulyje gaiviųjų bei nealkoholinių gėrimų gamintojos Coca-Cola pajamos pinigine išraiška ir toliau smuko ir per antrąjį ketvirtį, nors kiekine išraiška pardavimai ir toliau didėjo dėl augančios paklausos besivystančiose rinkose, t.y. Kinijoje ir Indijoje. Kompanijos veiklos rezultatus neigiamai įtakojo ir sustiprėjęs per praėjusį ketvirtį doleris.
Per antrą ketvirtį Coca-Cola pajamos iš viso sudarė 8,267 mlrd. dolerių arba devyniais procentais mažiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį. Labiausiai kompanijos pajamos smuko Europoje, kur metinis kritimas sudarė net septyniolika procentų. Tuo tarpu kiekine išraiška gėrimų pardavimai per antrąjį ketvirtį ūgtelėjo keturiais procentais, na o didžiausias augimas buvo sugeneruotas Azijos regione, kur jis sudarė septynis procentus. Bendrai per pirmus šešis šių metų mėnesius Coca-Cola pardavimai pasiekė 15,436 mlrd. dolerių, ir buvo šešiais procentais mažesni, nei pasiektas rezultatas prieš metus per tą patį laikotarpį.
Kompanijos veiklos pelnas per praėjusį ketvirtį smuktelėjo devyniais procentais iki 2,438 mlrd. dolerių, tuo tarpu grynasis pelnas palyginus su praėjusių metų antruoju ketvirčiu ūgtelėjo net daugiau nei keturiasdešimt procentų iki 2,037 mlrd. dolerių arba iki 88 centų akcijai. Tačiau per praėjusių metų antrąjį ketvirtį Coca-Cola buvo patyrusi nemažą nuostolį ne iš tiesioginės veiklos, tad atmetus tą nuostolį, kompanijos šių metų antrojo ketvirčio grynasis pelnas būtų mažesnis maždaug dešimt procentų.
Atmetus kai kurias vienkartines Coca-Cola patirtas išlaidas per šių metų antrąjį ketvirtį, jos grynasis pelnas akcijai sudarytų 92 centus, tuo tarpu kai vidutinė analitikų prognozė siekė 89 centus grynojo pelno vienai akcijai.
Bendrai per šių metų šešis mėnesius gaiviųjų gėrimų gamintojai jau pavyko uždirbti 4,301 mlrd. dolerių veiklos pelno bei 3,385 mlrd. dolerių grynojo pelno, t.y. atitinkamai šešiais procentais mažiau bei šešiolika procentų daugiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį.
Coca-Cola akcijos prieš prekybinės sesijos metu šiuo metu pinga 0,5 procentais, na o nuo šių metų pradžios jau spėjo pakilti apie trylika procentų.
Per antrą ketvirtį Coca-Cola pajamos iš viso sudarė 8,267 mlrd. dolerių arba devyniais procentais mažiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį. Labiausiai kompanijos pajamos smuko Europoje, kur metinis kritimas sudarė net septyniolika procentų. Tuo tarpu kiekine išraiška gėrimų pardavimai per antrąjį ketvirtį ūgtelėjo keturiais procentais, na o didžiausias augimas buvo sugeneruotas Azijos regione, kur jis sudarė septynis procentus. Bendrai per pirmus šešis šių metų mėnesius Coca-Cola pardavimai pasiekė 15,436 mlrd. dolerių, ir buvo šešiais procentais mažesni, nei pasiektas rezultatas prieš metus per tą patį laikotarpį.

Atmetus kai kurias vienkartines Coca-Cola patirtas išlaidas per šių metų antrąjį ketvirtį, jos grynasis pelnas akcijai sudarytų 92 centus, tuo tarpu kai vidutinė analitikų prognozė siekė 89 centus grynojo pelno vienai akcijai.
Bendrai per šių metų šešis mėnesius gaiviųjų gėrimų gamintojai jau pavyko uždirbti 4,301 mlrd. dolerių veiklos pelno bei 3,385 mlrd. dolerių grynojo pelno, t.y. atitinkamai šešiais procentais mažiau bei šešiolika procentų daugiau nei prieš metus per tą patį laikotarpį.
Coca-Cola akcijos prieš prekybinės sesijos metu šiuo metu pinga 0,5 procentais, na o nuo šių metų pradžios jau spėjo pakilti apie trylika procentų.