Kaip pabrėžia atlikto tyrimo autoriai, pesimizmas verslininkų tarpe vyrauja visose pasaulio regionuose, bei visose verslo šakose, nepriklausomai nuo regionų išsivystymo lygio.
Vos penkiolika procentų apklaustųjų verslininkų iš Pietų Amerikos bei Vakarų Europos teigia, kad per artimiausius dvylika mėnesių jų verslas turės galimybes plėstis bei augti. Ne ką labiau optimistiškiau yra nusiteikę ir Vidurio bei Rytų Europos atstovai, tarp kurių 21 procentas apklaustųjų mano, kad jų verslas augs per minimą laikotarpį.
Sąlyginai labiausiai optimistiškai nusiteikusius galime vadinti Azijos bei Okeanijos regiono verslininkus, tarp kurių buvo net 31 procentas tų, kurie pasisakė, jog planuoja savo turimo verslo pajamų bei pelno augimą šiais metais.
35 procentai apklaustųjų mano, kad nuosaikus pasaulio ekonomikos atsigavimas truks tris ateinančius metus. Kaip pagrindinius veiksnius, kurie leis augti kompanijoms bei išgyventi joms šį sunkų laikotarpį, apklaustieji verslininkai nurodė sugebėjimą prisitaikyti prie rinkoje vykstančių permainų, klientų aptarnavimo kokybę, kompanijos darbuotojų sugebėjimus bei darbštumą, kompanijos reputaciją bei prekės ženklo žinomumą. Na o tik vėliau pagal populiarumą sekė kompanijos novatoriškumas bei turimų technologijų pranašumas ir kapitalo turėjimas ar galėjimas jį pritraukti.
„PricewaterhouseCoopers“ minėtus tyrimus atliko praėjusių metų ketvirtąjį ketvirtį. Tyrimai buvo atlieka telefoninės apklausos būdu. Iš viso buvo apklausti 1124 respondentai iš penkiasdešimties pasaulio šalių.