2008 m. "Renault" grupės automobilių rinkos dalis augo 3,6 proc.

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2009-01-12 17:22 Komentarai: (0)
2008 metais pasaulinėje automobilių rinkoje, kur pardavimai smuko 4,8 proc., automobilių gamintoja "Renault" patyrė 4,2 proc. pardavimų nuosmukį, tačiau 3,6 proc. padidino rinkos dalį. Tarptautinę "Renault" plėtrą liudija 1,5 proc. išaugę pardavimai už Europos ribų, dabar siekiantys 873 798 automobilius, beveik 37 proc. visų "Renault" pardavimų.

Per 2008 m. Europoje "Renault" pardavė 1 507 678 automobilius ir tai leido užimamą rinkos dalį padidinti 0,2 punkto. "Dacia" prekiniu ženklu pažymėtų automobilių pardavimai Europoje išaugo 39 proc. iki 112 000 vnt. Didžiausios įtakos tokiems rezultatams turėjo 2008 m. pristatyti nauji modeliai: "Sandero", "Logan" ir "Logan MCV". "Renault" pavyko padidinti savo rinkos dalį Airijoje, Nyderlanduose, Belgijoje, Austrijoje, Šveicarijoje, tačiau Ispanijoje (-29,8 proc.), Italijoje (-12,7 proc.) ir Jungtinėje Karalystėje (-11,7 proc.) pardavimai krito.

Rusijoje "Renault" pardavimų sėkmę lėmė "Logan" modelis, kuris buvo parduodamas su "Renault" prekiniu ženklu. Rusijoje "Renault" pardavimai augo 6,8 proc. ir antrus metus iš eilės peržengė 100 000 vnt. ribą. Turkijoje "Renault", turėdama 17 proc. rinkos dalies, užsitikrino lyderio poziciją tarp keleivinių automobilių gamintojų. Šioje šalyje populiariausiais modeliais išlieka "Megane II" bei "Thalia".

Itin gerų rezultatų "Renault" pavyko pasiekti Brazilijoje bei Argentinoje. Brazilijoje "Renault" per metus pardavė 115 000 automobilių ir taip savo pardavimus padidino 56,4 proc. "Renault" padidino savo rinkos dalį 4,3 proc. ir tapo vienu iš šešių geriausiai parduodančių prekinių ženklų Brazilijoje. Automobilių pardavimai augo ir Argentinoje (3,2 proc.).

Azijos ir Afrikos regione "Renault" grupės pardavimai padidėjo 12,2 proc. "Renault" ženklu pažymėtų automobilių, kurių buvo parduota per 110 000 vnt., pardavimai išaugo 54 proc. "Renault" grupės automobilių pardavimai taip pat augo šiose regiono šalyse: Izraelyje (8,4 proc.), Saudo Arabijoje (43,1 proc.), prancūziškai kalbančioje Afrikos dalyje (12,5 proc.), angliškai kalbančioje Afrikos dalyje (16,2 proc.), Libane (49,5 proc.).

Pagal pardavimus "Twingo" automobilis savo kategorijoje išlaiko lyderio poziciją Prancūzijos rinkoje ir yra tarp trijų geriausių modelių visoje Europoje. Naujosios "Megane" hečbeko ir kupė versijų pristatymas atnaujino "Renault" C segmento asortimentą. Naujoji "Laguna" Prancūzijoje yra geriausiai parduodamas šeimyninis sedanas (33 000 registracijų).

Turėdama vieną labiausiai išvystytų lengvųjų komercinių automobilių asortimentą, "Renault" vienuolika metų iš eilės užima Europos lengvųjų komercinių automobilių gamintojo lyderio poziciją. Tokius rezultatus lemia sėkmingi "Kangoo Express", "Traffic" ir "Master" modelių pardavimai.

Vyraujant finansinei ir ekonominei krizei, 2009 m. "Renault" grupė turi aiškią strategiją, padėsiančią didinti rinkos dalį. Toliau bus atnaujinamas automobilių asortimentas, didesnį dėmesį skiriant naująjai "Megane", "Scenic", "Grand Scenic", antrąjam "Clio III" etapui bei "Master" modeliui. Taip pat bus plėtojama "Renault eco2" programa, dar labiau prisitaikanti prie aplinkos apsaugos konteksto ir naujų mokesčių dydžių. Bus stengiamasi automobilių asortimentą kuo labiau pritaikyti prie egzistuojančių ekonominių sąlygų. Tokio metodo sėkmę jau įrodo sėkmingi "Dacia" automobilių pardavimai.
 
Dar nėra komentarų