„Snaigė“ gamins šaldytuvus italų „SMEG“

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-09-10 09:09 Komentarai: (0)
Šaldytuvų gamintojas „Snaigė“ pradėjo gaminti šaldytuvus didžiausiai Italijos virtuvės buitinės technikos gamintojai „SMEG“, rašo dienraštis „Verslo žinios“. „Snaigės“ gamybos šaldytuvai su „SMEG“ prekių ženklu keliaus į Italiją, Ispaniją ir Portugaliją.

Šiemet “SMEG“ vardu „Snaigė“ ketina pagaminti 5.000 šaldytuvų. Pernai 653.000 šaldytuvų pardavusiai įmonei tai menkas kiekis. Tačiau Gediminas Čeika, „Snaigės“ generalinis direktorius, aiškina, jog šiuo atveju yra svarbiausia ne kiekis, o prestižas.

„“SMEG“ yra „premium“ kategorijos prekių ženklas, ir mums garbė, kad toks ženklas pasirinko „Snaigę“. Tai pripažinimas Europos mastu“, – kalba jis.

Sutartį su “SMEG“ tikimasi pratęsti ir kitąmet, ir galbūt didesniam kiekiui.
Anot p. Čeikos, “SMEG“ visame pasaulyje žinomas kaip išskirtinio dizaino bei aukštos technologijos „baltosios“ buitinės technikos gamintojas. Lietuvos pirkėjams geriausiai žinomi netradicinių spalvų užapvalintais kampais 50-ųjų stiliaus “SMEG“ šaldytuvai, tačiau Europoje itin populiarios “SMEG“ viryklės bei indaplovės.

Kiekviena “SMEG“ gaminių linija sukuriama bendradarbiaujant su pasaulyje garsiais dizaineriais ar architektais

„Stilingumas ir dizainas užima labai svarbią vietą šio gamintojo filosofijoje. Tai, kad “SMEG“ pasirinko mus – mūsų „Ice Logic“ šaldytuvų dizaino ir kokybės įvertinimas“, – sako p. Čeika.

62% gaminių „Snaigė“ parduoda su nuosavu ženklu „Snaigė“. Likusią dalią – su „svetimais“ prekių ženklais. Tokia paslauga įmonei padeda efektyviau išnaudoti gamybos pajėgumus.

„Snaigė“ apie 97% gaminių eksportuoja į Baltijos šalis, Ukrainą, Rusiją, Kazachstaną, Azerbaidžaną, Bulgariją, Moldovą, Čekiją, Vokietiją, Prancūziją ir kt. šalis. Daugiausia – 59% produkcijos įmonė pernai pardavė Rytų rinkose.

2007 m. „Snaigė“ pasiekė 410 mln. Lt konsoliduotą apyvartą – 15% didesnę nei 2006 m. Tačiau šiemet planuojama apyvartą sumažėsiant iki 359 mln. litų.

„Priežastys – ekonominis nuosmukis, jaučiamas ir eksporto, ir Baltijos rinkoje, ypač pastarojoje. Pardavimai krito, nes krizė koreguoja vartotojų elgesį, ir stambios buitinės technikos pirkimą jie atideda geresniems laikas“, – aiškina „Snaigės“ vadovas.

Pernai patyrusi 11 mln. litų nuostolį, šiemet „Snaigė“ prognozuoja jį būsiant dar didesnį – 15 mln. litų. Į nuostolius gramzdina jau minėta ekonominė krizė, žaliavų brangimas. Taip pat valiutų kursų svyravimai, ypač Rusijoje, kur nėra finansinių instrumentų, leidžiančių nuo jų apsidrausti.
 
Dar nėra komentarų