
Recesijos arba ekonomikos nuomukio tema dingo iš vadinamųjų „esminių“ dalykų per ketvirtinius Amerikos įmonių veiklos rezultatų pristatymus.
Kompanijų, kurios paminėjo recesiją pristatydamos naujausius finansinius rezultatus, sumažėjo iki šešiasdešimt dviejų, kai ketvirtį prieš tai šis rodiklis buvo beveik dvigubai didesnis ir siekė 112. Akivaizdu, kad šiuo metu tai tema, kuriai įmonės skiria vis mažiau laiko.
Kita vertus, labai padaugėjo bendrovių, kurios mini dirbtinį intelektą (pastaruoju metu – net 177 įmonės, kai ketvirtį prieš tai - 117).
Todėl žvelgiant į temą iš priešingos perspektyvos, verta reaguoti į potencialius signalus, ateinančius iš ekonomikos recesijos atžvilgiu (nes, kaip matote, laikas, kai visi ja tikėjosi, tikriausiai jau praėjo). Kita vertus, verta paklausti, ar rinkos beprotybė, susijusi su dirbtiniu intelektu, nepasiekė tam tikro apogėjaus (bent jau kurį laiką).
