
Per praėjusį mėnesį Amerikoje smuktelėjo mažmeninės prekybos apimtys, kurios, beje, krito kiek labiau nei tikėjosi ekonomistai.
Vasarį mažmeninė prekyba šioje šalyje krito 0.4 procento (prognozuotas 0.3 procento nuosmukis), kai mėnesį prieš tai pasistiebė net 3.2 procento (anksčiau skelbta, jog trimis procentais), arba labiausiai nuo pat 2021 metų kovo.
Daugiausiai sumažėjo pardavimai baldų parduotuvėse (-2,5 procento), krito maitinimo paslaugų ir gėrimų pardavimai (-2,2 procento), įvairių prekių mažmeninės prekybos įmonėse (-1,8 procento), automobilių ir jų dalių (-1,8 procento), drabužių parduotuvėse (-0,8 procento) ir degalinėse, kur jie smuko 0,6 procento.
Kitą vertus, augo internetinių parduotuvių (1,6 procento), sveikatos (0,9 procento), maisto ir gėrimų parduotuvių (0,5 procento), bendrųjų prekių parduotuvių (0,5 procento) ir elektronikos bei prietaisų (0,3 procento) pardavimai.
Neįskaitant automobilių, pardavimai sumažėjo 0,1 procento, o atmetus automobilių ir degalų pardavimus, mažmeninė prekyba liko nepakitusi (sausį augo 2,8 procento).
Tuo tarpu bazinė mažmeninė prekyba, t.y. atmetus degalų, automobilių, statybinių medžiagų ir maisto paslaugų pardavimus, Amerikoje vasarį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, pakilo 0,5 procento, kai laukta 0,3 procento kritimo. Sausį šis rodiklis augo 2,3 procento.
Lyginant su praėjusių metų vasariu, mažmeninės prekybos apimtys JAV krito 1,7 procento, kai sausį dar augo 1,8 procento.
Vasarį mažmeninė prekyba šioje šalyje krito 0.4 procento (prognozuotas 0.3 procento nuosmukis), kai mėnesį prieš tai pasistiebė net 3.2 procento (anksčiau skelbta, jog trimis procentais), arba labiausiai nuo pat 2021 metų kovo.
Daugiausiai sumažėjo pardavimai baldų parduotuvėse (-2,5 procento), krito maitinimo paslaugų ir gėrimų pardavimai (-2,2 procento), įvairių prekių mažmeninės prekybos įmonėse (-1,8 procento), automobilių ir jų dalių (-1,8 procento), drabužių parduotuvėse (-0,8 procento) ir degalinėse, kur jie smuko 0,6 procento.
Kitą vertus, augo internetinių parduotuvių (1,6 procento), sveikatos (0,9 procento), maisto ir gėrimų parduotuvių (0,5 procento), bendrųjų prekių parduotuvių (0,5 procento) ir elektronikos bei prietaisų (0,3 procento) pardavimai.

Tuo tarpu bazinė mažmeninė prekyba, t.y. atmetus degalų, automobilių, statybinių medžiagų ir maisto paslaugų pardavimus, Amerikoje vasarį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, pakilo 0,5 procento, kai laukta 0,3 procento kritimo. Sausį šis rodiklis augo 2,3 procento.
Lyginant su praėjusių metų vasariu, mažmeninės prekybos apimtys JAV krito 1,7 procento, kai sausį dar augo 1,8 procento.