
Per pirmąjį šių metų mėnesį Amerikoje visiškai nelauktai gerokai labiau nei prognozuota augo mažmeninės prekybos apimtys.
Šis rodiklis pakilo net trimis procentais, arba labiausiai nuo pat 2021 metų kovo mėnesio, o laukta, kad augs tik 1.8 procento. Gruodį mažmeninė prekyba krito 1.1 procento.
Labiausiai išaugo pardavimai universalinėse parduotuvėse (17,5 procento), maitinimo paslaugų ir gėrimų vietose (7,2 procento), variklinių transporto priemonių ir jų dalių (5,9 procento), baldų parduotuvėse (4,4 procento), elektronikos ir prietaisų (3,5 procento), įvairiose parduotuvėse (2,8 procento) bei drabuži7 (2,5 procento). Kita vertus, pardavimai degalinėse nepakito.
Neįskaitant automobilių, mažmeniniai pardavimai sausį išaugo 2,3 procento, o be degalų ir automobilių – 2,6 procento. Vadinamoji bazinė mažmeninė prekyba, neįskaitant automobilių, benzino, statybinių medžiagų ir maisto paslaugų pardavimų, bei labiau susijusi su vartotojų išlaidų BVP dalimi, išaugo 1,7 procento (laukta 0,8 procento augimo).
Metinis mažmeninės prekybos apimčių prieaugis Amerikoje sausį, palyginus su gruodžiu, padidėjo nuo 5,9 iki 6,4 procento.
Duomenys parodė, kad vartotojų išlaidos išlieka didelės po sulėtėjimo praėjusiais metais, esant stipriai darbo rinkai, augant atlyginimams ir mažėjant infliacijos spaudimui. Mažmeninė prekyba nėra pakoreguota pagal infliaciją.
Šis rodiklis pakilo net trimis procentais, arba labiausiai nuo pat 2021 metų kovo mėnesio, o laukta, kad augs tik 1.8 procento. Gruodį mažmeninė prekyba krito 1.1 procento.
Labiausiai išaugo pardavimai universalinėse parduotuvėse (17,5 procento), maitinimo paslaugų ir gėrimų vietose (7,2 procento), variklinių transporto priemonių ir jų dalių (5,9 procento), baldų parduotuvėse (4,4 procento), elektronikos ir prietaisų (3,5 procento), įvairiose parduotuvėse (2,8 procento) bei drabuži7 (2,5 procento). Kita vertus, pardavimai degalinėse nepakito.

Metinis mažmeninės prekybos apimčių prieaugis Amerikoje sausį, palyginus su gruodžiu, padidėjo nuo 5,9 iki 6,4 procento.
Duomenys parodė, kad vartotojų išlaidos išlieka didelės po sulėtėjimo praėjusiais metais, esant stipriai darbo rinkai, augant atlyginimams ir mažėjant infliacijos spaudimui. Mažmeninė prekyba nėra pakoreguota pagal infliaciją.