Jūrinių krovinių indeksas nukrito iki žemiausio lygio per 160 dienų

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2021-11-17 16:25 Komentarai: (1)
Baltic Dry indeksas, parodantys jūrinių krovinių gabenimo kaštus, antradienį nukrito iki žemiausio lygio nuo birželio pradžios, mažėjant didelio masto laivybos paklausai, praneša Reuters.

Minimas indeksas antradienį susitraukė jau ketvirtą sesiją iš eilės. Šį kartą 6,1 procento iki 2591 reikšmės, kas yra žemiausias lygis nuo pat birželio devintos dienos.

Atkreiptinas dėmesys, kad dar spalio pradžioje Baltic Dry indeksas buvo pašokęs iki net 5650 reikšmės, kai metų pradžioje jis siekė tik 1374 lygį.

Alibra Shipping analizės vadovė Rebecca Galanopoulos Jones nurodo susirūpinimą dėl Kinijos ekonomikos būklės ir pranešimus apie Brazilijos geležies rūdos koncerno Vale gamybos sumažėjimą kaip indekso nuosmukio priežastis.

Tačiau ji pažymėjo, kad masinių arba stambių prekių gabenimo rinka turėjo gerus metus ir yra normalu, kad atsirado didesnis nepastovumas. Rebecca Galanopoulos Jones optimistiškai vertina stambių birių krovinių gabenimo perspektyvas metų pabaigoje ir 2022 metų pradžioje, nes žaliavų paklausa išlieka didelė.

Panašūs straipsniai:

(Pasaulis,ekonomika,transportavimas)

2025-08-08 » Didžiulis lėšų srautas į pinigų rinkos fondus
2025-08-08 » Pasaulinės maisto kainos aukščiausios nuo 2023 metų
2025-08-07 » Lenkai neužleidžia lyderio pozicijų
2025-08-07 » Prekyba su Kinija gali kelti grėsmę šimtams tūkstančių darbo vietų Europoje
2025-08-07 » Anglijos bankas sumažino palūkanas, bet tik vieno balso persvara
2025-08-06 » Trumpas iki 50 procentų padidino muitus Indijai dėl rusiškos naftos pirkimo
2025-08-06 » Lietuvoje beveik keturis kartus spartesnis mažmeninės prekybos augimas
2025-08-05 » D.Trumpas: jei energijos kainos kris, Putinas nustos žudyti žmones Ukrainoje
2025-08-05 » ES - Didžioji Britanija neturi geresnių tarifų
2025-08-05 » JAV bendrovių finansiniai rezultatai pranoko lūkesčius, bet auga tik milžinai

 
1.   Parašė Priest [LT]   2021-11-17 17:13  

prie 2800 lygio, win-win situacija, ir užsakovai jaučiasi nepermokėję, ir laivų savininkai gali drąsiai galvoti apie laivyno atnaujinimą ir išmokas akcininkams, bei akcijų supirkimus biržoje.
ko visiem ir linkiu.

P.S.
o laikai nusimatom įdomūs, nes IMO reguliavimas griežtėja, naujų sausakrūvių statyti nėra kur, visos statyklos užimtos konteinervežių bei tankerių statybomis iki pat 2024 metų galo. Statyti skruberius neapsimoka senuose laivuose, nes vies tiek tiems laivams kuriems ~20 metų, greitu laiku liks SCRAPinti. Tai gi pasiūla mažės, o jeigu paklausa augs, bus žirklės laivų savininkų naudai.