
Šįkart mažmeninės prekybos apimtys pasistiebė 1,7 procento, o prognozuota, kad augs vidutiniškai mažiau, t.y. 1,2 procento. Be to, rugsėjo mėnesio rodiklis kilsteltas nuo 0,7 iki 0,8 procento. Mažmeninė prekyba Amerikoje ūgtelėjo trečią mėnesį iš eilės.
Labiausiai išaugo pardavimai internetinėse parduotuvėse (4 procentais), degalinėse (3,9 procento - arba labiausiai nuo kovo, prie ko daugiausiai prisidėjo didėjusios degalų kainos), elektronikos ir buitinės technikos parduotuvėse (3,8 procento) bei įvairaus pobūdžio parduotuvėse, kur jie ūgtelėjo 2,8 procento.
Be to, spalį statybinių medžiagų ir sodo technikos pardavimai augo 2,8 procento, variklinių transporto priemonių - 1,8 procento, sporto prekių, hobių, muzikos ir knygų parduotuvėse pardavimai kilo 1,5 procento, bendrų prekių parduotuvėse - 0,8 procento, o baldų pardavimai paaugo 0,4 procento. Tuo tarpu barų ir restoranų pardavimai nepakito, o štai drabužių smuktelėjo 0,7 procento, o sveikatos priežiūros ir asmeninės higienos parduotuvių pardavimai sumažėjo 0,6 procento.

Vadinamoji bazinė mažmeninė prekyba, kuri naudoja skaičiuojant bendrąjį vidaus produktą, t.y. atmetus maitinimo paslaugų, automobilių, statybinių medžiagų ir degalų pardavimus, padidėjo 1,6 procento. Ekonomistai prognozavo, jog šis rodiklis paaugs vidutiniškai tik 0,9 procento. Tiesa, rugsėjo mėnesį bazinė mažmeninė prekyba paaugo ne 0,8 procento, kaip prieš tai skelbta, o tik 0,5 procento.
Tuo tarpu šių metų spalį lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, Amerikoje mažmeninės prekybos apimtys pašoko net 16,3 procento, kai mėnesį prieš tai metinis prieaugis siekė 14,3 procento.