
Praėjusį mėnesį šis rodiklis pašoko net 9,8 procento, o laukta, jog prieaugis bus mažesnis ir sieks vidutiniškai tik 5,9 procento. Tuo pačiu vasario mėnesio mažmeninės prekybos nuosmukio rodiklis buvo sumažintas nuo trijų procentų iki 2,7 procento.
Pirmą pavasario mėnesį Amerikoje labiausiai padidėjo sporto prekių (23,5 procento), drabužių (18,3 procento), motorinių transporto priemonių (15,1 procento), maitinimo paslaugų ir gėrimų įstaigų (13,4 procento) ir statybinių medžiagių (12,1 procento) pardavimai.
Be to, šioje valstybėje kovą degalų pardavimai pašoko 10,9 procento, elektronikos ir prietaisų - 10,5 procento. Tuo pačiu įvairių parduotuvių mažmeniniai pardavimai augo devyniais procentais, bendrosios paskirties prekių parduotuvių pardavimai pakilo irgi devyniais procentais, internetinių parduotuvių pardavimai augo šešiais procentais, baldų - 5,9 procento, sveikatos ir asmens priežiūros parduotuvių pardavimai pakilo 5,7 procento, o maisto ir gėrimų - 0,7 procento.

Tuo tarpu bazinė mažmeninė prekyba, kurią apskaičiuojant nėra atsižvelgiama į degalų, statybinių medžiagų, automobilių ir maisto paslaugų pardavimus, per praėjusį mėnesį Amerikoje augo 6,9 procento, o laukta 6,3 procento prieaugio. Vasario mėnesio šio rodiklio kritimas sumažintas nuo 3,5 iki 3,4 procento.
Žinoma, prie mažmeninės prekybos apimčių spartaus šuolio tuo pačiu prisidėjo daugelyje valstijų atlaisvinama ekonominė veikla ir sėkmingas bei spartus vakcinacijos procesas.