
Per praėjusį ketvirtį motorinių transporto priemonių gamintojos pajamos siekė 30,184 mlrd. eurų, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo 29 procentais mažiau. Tuo tarpu pardavimai kiekine išraiška susitraukė kiek daugiau nei trečdaliu.
Mercedes-Benz Cars padalinio automobilių pardavimai kiekine išraiška per minimą laikotarpį krito 29 procentais, Mercedes-Benz Vans - 35 procentais, sunkvežimių padalinio pardavimai susitraukė 54 procentais, o štai autobusų smuko net 63 procentais.
Daimler grupės veiklos nuostolis per praėjusį ketvirtį siekė 1,682 mlrd. eurų, kai prieš metus buvo kiek mažesnis ir sudarė 1,558 mlrd. eurų, tiesa, tuomet jį lėmė vienkartinio pobūdžio išlaidos, kurių šįkart nebuvo, na o nuostolių pagrindinis veiksnys per antrąjį šių metų ketvirtį buvo tai, jog pardavimų savikaina bei veiklos sąnaudos smuktelėjo mažiau nei pajamos. Grynasis ketvirčio nuostolis sudarė 1,906 mlrd. eurų, kai prieš metus siekė 1,242 mlrd. eurų.
Bendrai po pirmojo šių metų pusmečio Vokietijos automobilių ir kitų transporto priemonių gamybos milžinės pajamos siekia 67,407 mlrd. eurų, veiklos nuostolis 1,065 mlrd. eurų, o grynasis nuostolis - 1,738 mlrd. eurų. Prieš metus pajamos siekė 82,348 mlrd. eurų, veiklos pelnas - 1,24 mlrd. eurų, o grynasis pelnas sudarė 907 mln. eurų.
Nuo šių metų pradžios Daimler akcijų kaina smuktelėjo virš šešiolikos procentų, o per pastaruosius vienerius metus - apie keturiolika procentų. Palyginimui, DAX indeksas atitinkamai krito apie vieną procentą ir paaugo apie šešis procentus.
Tęsiasi šios kompanijos akcijų atšokimas, kuris prasidėjo kovo pabaigoje. Vis dar esame ilgalaikio nuosmukio kanale, tačiau po truputį artėjame prie jo viršutinės dalies, kuri per artimiausius kelis mėnesius gali būti patestuota, po ko paaiškės tolimesnė kryptis.
