
Pasaulinis prekybos karas, nauji išmetamųjų teršalų reglamentai ir brangūs technologijos pokyčiai yra veiksniai, palikę pėdsaką Vokietijos automobilių pramonėje, kurios produkcija nukrito iki žemiausio lygio per beveik ketvirtį amžiaus.
VDA pramonės lobistų grupė paskelbė, kad Vokietijos automobilių gamintojai, įskaitant Volkswagen, BMW ir Daimler, 2019 metais vidaus gamyklose pagamino 4,66 milijono transporto priemonių. VDA duomenimis, tai yra prasčiausias rezultatas nuo 1996 metų, o devynių procentų kritimą lėmė mažėjanti paklausa tarptautinėse rinkose.
Vokietijos gamintojai pastaraisiais metais tapo daugelio skandalų objektu, ypač susijusių su išmetamųjų teršalų duomenų klastojimu, o tai sumažino pasitikėjimą vietos automobilių gamintojais. Visi pagrindiniai žaidėjai, ne tik automobilių gamintojai, bet ir dalių bei įrangos, pavyzdžiui, Continental padangų gamintojas, yra priversti ženkliai sumažinti gamybą, kad apkarpytų išlaidas.
Tuo pat metu pramonei reikia išleisti milijardus eurų švaresnių transporto priemonių kūrimui ir reaguoti į tokių dalijimosi paslaugų kaip Uber Technologies atsiradimą.
VDA skaičiavimais, Vokietijos automobilių rinka pernai išaugo penkiais procentais, pirkėjams užregistravus 3,6 milijono naujų automobilių, arba daugiausia nuo 2009 metų. Vis dėlto, organizacijos teigimu, šį rinka šiais metais greičiausiai trauksis.
Savo ruožtu, remiantis naujausiais Federalinės autotransporto tarnybos (KBA) duomenimis, šalis sustiprino savo neseniai įgytą lyderio poziciją palyginti su Norvegija, t.y. Vokietija yra didžiausia elektromobilių rinka Europoje po 63,281 tūkstančio vienetų elektromobilių pardavimo.
VDA pramonės lobistų grupė paskelbė, kad Vokietijos automobilių gamintojai, įskaitant Volkswagen, BMW ir Daimler, 2019 metais vidaus gamyklose pagamino 4,66 milijono transporto priemonių. VDA duomenimis, tai yra prasčiausias rezultatas nuo 1996 metų, o devynių procentų kritimą lėmė mažėjanti paklausa tarptautinėse rinkose.
Vokietijos gamintojai pastaraisiais metais tapo daugelio skandalų objektu, ypač susijusių su išmetamųjų teršalų duomenų klastojimu, o tai sumažino pasitikėjimą vietos automobilių gamintojais. Visi pagrindiniai žaidėjai, ne tik automobilių gamintojai, bet ir dalių bei įrangos, pavyzdžiui, Continental padangų gamintojas, yra priversti ženkliai sumažinti gamybą, kad apkarpytų išlaidas.
Tuo pat metu pramonei reikia išleisti milijardus eurų švaresnių transporto priemonių kūrimui ir reaguoti į tokių dalijimosi paslaugų kaip Uber Technologies atsiradimą.
VDA skaičiavimais, Vokietijos automobilių rinka pernai išaugo penkiais procentais, pirkėjams užregistravus 3,6 milijono naujų automobilių, arba daugiausia nuo 2009 metų. Vis dėlto, organizacijos teigimu, šį rinka šiais metais greičiausiai trauksis.
Savo ruožtu, remiantis naujausiais Federalinės autotransporto tarnybos (KBA) duomenimis, šalis sustiprino savo neseniai įgytą lyderio poziciją palyginti su Norvegija, t.y. Vokietija yra didžiausia elektromobilių rinka Europoje po 63,281 tūkstančio vienetų elektromobilių pardavimo.