
Snap kompanijos akcijos pirmąjį prekybos sesiją baigė pabrangusios 44 procentais, arba 7.58 doleriais iki 24.48 dolerių už akciją.
Priminsime, kad pirminio viešojo platinimo metu šios įmonės akcijos buvo išplatintos po septynioliką dolerių už akciją, arba vienu doleriu brangiau nei pirminė akcijų platinimo kainų 14 - 16 dolerių maksimali riba. Iš viso IPO metu investuotojai nusipirko 200 milijonų Snap akcijų.
Tai buvo labiausiai lauktas technologijų kompanijos debiutas nuo pat 2013 metų, kuomet biržoje debiutavo socialinis tinklapis Twitter. Remiantis ketvirtadienio uždarymo kaina šiuo metu Snap rinkos vertė jau siekia 34 mlrd. dolerių, Twitter sudaro tik 11.3 mlrd. dolerių, o populiariausio socialinio tinklapio pasaulyje Facebook vertė siekia 400.7 mlrd. dolerių.
Socialinis tinklapis Snapchat yra populiariausias jaunimo tarpe, bei pasižymi kai kuriomis išskirtinėmis savybėmis, tačiau kaip pažymi analitikai, per pastaruosius kelis mėnesius jo augimas sulėtėjo.
Atkreipiamas dėmesys, kad, pavyzdžiui, socialinės svetainės Twitter akcijos debiutavusios biržoje irgi brango, tačiau dabar jų kaina palyginus su pirminio viešojo metu buvusia kaina, yra net 39 procentais mažesnė. Bet yra ir sėkmingos istorijos pavyzdys, t.y. Facebook akcijos, kurių kaina palyginus su buvusia IPO metu, pašoko daugiau nei tris kartus.