
Vienas iš veiksnių, kodėl mažmeniniai pardavimai paaugo lėčiau nei laukta - tai dėl pigusių degalų ketvirtą mėnesį iš eilės mažėję jų pardavimai pinigine išraiška. Šįkart jie krito 0,9 procento, kai per rugsėjį susitraukė net keturiais procentais. Per pastaruosius vienerius metus Amerikoje degalų pardavimai pinigine išraiška krito net 20,6 procento.
Be to, paaiškėjo, jog per rugsėjį, palyginus su ankstesniu mėnesiu, mažmeninės prekybos apimtys Amerikoje nepakito, nors prieš tai skelbta, kad ūgtelėjo 0,1 procento.
Taip vadinama bazinė mažmeninė prekyba, kurią apskaičiuojant nėra atsižvelgiama į automobilių, degalų, maisto paslaugų ir statybinių medžiagų pardavimus, spalį šalyje paaugo per pus mažiau nei laukta, t.y. tik 0,2 procento. Tiesa, pakoregavus rugsėjo duomenis paaiškėjo, jog šis rodiklis per jį paaugo 0,1 procento, nors prieš tai skelbta, kad krito 0,1 procento.

Praėjusį mėnesį automobilių pardavimai Amerikoje krito 0,5 procento, bendro pobūdžio parduotuvių pardavimai sumažėjo 0,4 procento. Mėnesį prieš tai automobilių pardavimai ūgtelėjo 1,4 procento.
Statybinių medžiagų ir sodo reikmenų pardavimai paaugo 0,9 procento, baldų pardavimai pakilo 0,4 procento, drabužių nepakito, laisvalaikio ir sporto prekių padidėjo 0,4 procento. Restoranų ir barų pardavimai per antrą šių metų rudens mėnesį pasistiebė 0,5 procento, internetinių parduotuvių pakilo 1,4 procento, o elektronikos prekių sumažėjo 0,4 procento.