Kai senovinių automobilių kolekcionieriai nuvyksta į aukcioną, jie įpratę matyti kainas, viršijančias vieną milijoną dolerių. Jie nebūtinai perka išlikusius nepriekaištingai atrodančius automobilius, jie tiesiog yra laimingi dėl to, kad turi galimybę atkreipti dėmesį į technines specifikacijas bei stebėti informaciją, kuri kiekvieną iš automobilių padaro istorijos dalimi.
Automobiliai kainuojantys daugiau nei vieną milijoną dolerių, nėra masinės produkcijos dalis, todėl vien norėdamas su tokiu automobiliu važinėtis, turi brangiai sumokėti. Tai prabangūs automobiliai, kurie kaip minėta gaminami ribotomis apimtimis, ir juos gali įsigyti tik turtingi, daug uždirbantys klientai.
Kaip ir turėtų būti, šie automobiliai nėra prieinami visiems. Jie nėra tinkami apsipirkimui, ar pasiimti vaikus iš krepšinio ar futbolo treniruotės. Tačiau daugelis iš jų turi du identiškus turbo variklius, kas leidžia jiems važiuoti didesniu nei 200 mylių per valandą greičiu, na o maksimalus greitis yra išvystomas greičiau nei per penkias sekundes.
Paganykite akeles, gal kuris nors modelis jums patiks, ir jums jau neteks sukti galvos, kur išleisti praėjusiais metais finansų rinkose uždirbtą pelną, arba tai gali tapti puikia motyvacine priemonę šiais metais padirbėti finansų rinkose ir įsigyti savo svajonių automobilį. Juk viskas priklauso tik nuo mūsų pačių, o finansų rinkose visuomet yra pilna galimybių uždirbti daug pelno.

Jaguar Hybrid Supercar automobilis debiutavo 2010 metų Paryžiaus automobilių parodoje. Po to kai pradėjo bendradarbiauti su British Formula One motor racing team ir Williams Grand Prix Engineering Limited, Jaguar kompanija paskelbė, kad pagamins 250 Jaguar Hybrid Supercar modelio automobilių, na o jų vidutinė kaina siekia 1.1 milijoną dolerių.
Jaguar kompanija skelbia, jog šis modelis prilygs rinkoje esantiems greičiausiai gaminamiems automobiliams, na o naujų technologijų įdiegimas užtikrins nepaprastai ekonomišką veikimą. Šio automobilio greitis viršija 200 mylių per valandą, tačiau jo į aplinką išleidžiamas CO2 kiekis yra mažas.

Remiantis Andų vietinėmis tautomis, Aymara Huayra Tata - tai buvo didžiojo ir keliančio baimę vėjo dievo vardas. Šiandien Huayra - tai Italijos sportinio automobilio modelio, kurį gamina Hagani, pavadinimas. Huayra modeliu siekiama patekti į Amerikos rinką.
Huayra - tai 700 arklio galių automobilis, kuris sveria tik 3,000 svarų. Be to, jis vos per keturias sekundes gali išvystyti nuo nulio iki 60 mylių per valandą siekiantį greitį. Šio modelio automobilių bus pagaminta vos dvidešimt, na o pardavimo kaina sudarys 1.1 milijoną dolerių. Tai maža kaina už galimybę pajusti ir panaudoti bauginančią senovės Pietų Amerikos vėjo dievybės galią.

1994 metais Autocar žurnalas McLaren F1 automobilį įvardino kaip geriausią vairavimo mašiną, kuri buvo pagaminta važinėtis įprastais viešaisiais keliais. Tai gana ambicingas teiginys, tačiau kai automobilis per 7.6 sekundes išvysto nuo nulio iki daugiau nei 200 mylias per valandą siekiantį greitį, jis yra pagrįstas.
2011 metų rugpjūtį garsus aktorius Rowan Atkinson vairuodamas nuosavą McLaren F1 automobilį pateko į avariją. Tai buvo gyvenimo atvejis įmituojantis meną, nes jo vadinamas personažas ponas Bean per savo šou kelis kartus sudaužė savo automobilį. Nei aktorius, nei kas nors kitas nebuvo sužeisti.
Maybach 62 Landaulet - tai konvertuojamas modelis, kuris buvo pristatytas Dubajaus automobilių parodoje. Jis sukurtas siekiant vairuotoją funkciniu stiklu atskirti nuo keleivio. Šio automobilio kaina 1.35 milijonai dolerių. Bet kas kada nors galėtų mokėti tokią sumą už automobilį?
Anot Vokietijos prabangių automobilių Maybach programų valdymo viceprezidento Hans-Dieter Multhaupt, Landaulet modelis yra skirtas labai turtingam asmeniui, kuris nori kažko, kas yra labai neįprasta, t.y. galimybė mėgautis važiavimu automobiliu ir tuo pačiu galimybė matyti dangų ir debesis virš savęs. Žinoma.

Bugatti yra Prancūzijos aukštos kokybės prabangių automobilių gamintojas. Įkurta 1909 metais, bendrovė gamino transporto priemonės, kurios buvo sudarytos iš dalies lenktynių automobilio ir dalies meno stebuklo. Ji susidūrė su daug finansinių sunkumų ir galiausiai paskutinį savo automobilį pagamino 1952 metais. Tačiau 1998 metais Volkswagen įsigijo prekės ženklo pavadinimą ir atgal į gyvenimą sugrąžino legendinę kompaniją.
Vienas iš naujų modelių, kurį 2005 metais, po to kai Volkswagen išleido 1.7 mln. dolerių jo gamybai, pristatė Bugatti, buvo Veyron. Tačiau ne visi buvo įtikinti, įskaitant McLaren F1 dizainerį Gordon Murray, kuris šį modelį pavadino labiausiai betiksliu planetoje. Tačiau jis buvo sėkmingai parduodamas. Atsižvelgdama į poreikį rinkoje, kompanija sukūrė naujas šio modelio versijas, iš kurių naujausia yra sedanas, kuris parduodamas už 1.4 milijonus dolerių. Kompanija tikisi parduoti 1000 - 1500 vienetų šių automobilių.

McLaren Mercedes SLR Stirling Moss modelis buvo puikiai išreklamuotas, kuomet reperis Kanye West buvo pastebėtas vairuojantis šį automobilį per 2009 metų labdaros renginį Kanuose. Šių modelių buvo pagaminta tik 75 vienetai, ir jie buvo parduoti už vieną mokant 1.7 milijonus dolerių. Už tokius pinigus,kiekvienas pagalvotų, jog šis automobilis turi visus įmanomus patogumus. Tačiau labiausiai pastebimas dalykas, jog šis automobilis neturi priekinio stiklo.
Nepaisant šio, šiek tiek akivaizdaus fakto, automobilis yra suprojektuotas taip, jog iš stovėjimo būsenos jis vos per kelias sekundes pasiekia 60 mylių per valandą greitį. McLaren Mercedes SLR Stirling Moss turi 5,5 litrų V8 variklį, kuris pasiekia didžiausią 217 mylių per valandą siekiantį greitį.

Danijos sportinių automobilių kompanija Zenvo yra ST1 50S modelio gamintoja. 2011 metais itin limituotas šių automobilių kiekis buvo pagamintas Amerikos rinkai. Tik trys ST1 50S modeliai buvo pagaminti, vienas raudonas, vienas baltas ir vienas mėlynas.
Zenvo šiam modeliui suteikė retos ir išskirtinės prekės kainą. Šio automobilio kaina sudaro 1.8 milijonus dolerių, t.y. daugiau nei dvigubai didesnė, nei šio automobilio pagaminimo kaina. Tačiau taip nėra, kad pirkėjas už savo pinigus nieko negauna. Be to, kad šio modelio variklis dvigubas septynių litrų V8, pirkėjai taip pat gauna monogramines sėdynes ir 49,000 dolerių vertės riešui skirtą laikrodį.

Aston Martin One-77 buvo pristatytas per 2009 metais įvykusią Ženevos automobilių parodą. Kaip ir skelbia šio modelio pavadinimas, jų buvo pagaminta 77 vienetai. Šis modelis pasirodė Forza Motorsport 3 ir Test Drive Unlimited 2 video žaidimuose, na o Top Gear 2009 metais jį įvertino kaip stulbinantį.
Nepaisant dviejų milijonų dolerių kainos, dviejų durų kupė su septynių litrų V12 varikliu, iškart buvo parduoti beveik visi pagaminti 77 modeliai. Tikrąją šio automobilio vertę galima buvo pamatyti Indijoje, kur jis buvo parduotas net už sumą, kurį prilygo 4.4 milijonams dolerių. Kam mokėti mažiau?

Bugatti Veyron 16.4 Convertible kaina sudaro du milijonus dolerių, ir tai vienas iš brangiausių pasaulyje naujų automobilių. Tačiau remiantis Edmunds.com tinklapiu, kuriame informuojama apie automobilius, pirkėjai už savo pinigus gaus neregėtą automobilį, kurį jie įvardino kaip didžiausią greitį turintį žemėje gaminamą automobilį.
1001 arklio galios aštuonių litrų variklis turi keturis turbo kompresorius ir tai leidžia šiam automobiliui nuo nulio iki 60 mylių per valandą greitį išvystyti vos per dvi su puse sekundės. Jis gali pasiekti maksimalų 253 mylių per valandą greitį, o tai reiškia, kad jeigu nebūtų įgrisusių stop ženklų, iš Niujorko iki Filadelfijos su juo galima nuvažiuoti per keturiasdešimt minučių.

Viena iš patrauklių funkcijų prabangių automobilių pirkėjams yra jo išskirtinumas. Ne kiekvienas gali sau leisti nusipirkti tokį automobilį, todėl tiems kas galį, tai yra vienas iš pagrindinių faktorių. Lamborghini Sesto Elemento modelio automobilių bus pagaminta tik dvidešimt vienetų, tačiau yra kiti faktoriai, kurie šio automobilio išskirtinumą perkelia į visiškai kitą lygį.
Be to, kad šis automobilis kainuoja 2.9 milijonus dolerių, jis taip pat neatitinka saugumo reikalavimų, kurie yra privalomi Amerikoje. Todėl visiems 300 milijonams žmonių yra uždrausta kada nors patirti automobilio - panteros greitį.
Sesto elemento - tai italų šeštas elementas, kurį tie, kurie susipažinę su periodine elementų lentelėje, atpažins kaip anglį. Transporto priemonės važiuoklė yra sudaryta beveik vien tik iš anglies pluošto. Vos per dvi su pusę sekundes Lamborghini Sesto Elemento gali pasiekti 62 mylių per valandą greitį. Na o šio automobilio vamzdžiai yra pagaminti iš stiklo ir keramikos kompozito pyrosikso ir gali atlaikyti daugiau kaip 1600 laipsnių pagal Celsijų temperatūrą.
Parengta remiantis užsienio internetiniais tinklapiais