
Remiantis ShopperTrak kompanijos, kuri stebi rinką, duomenimis, per šių metų „Juodąjį penktadienį“ amerikiečiai iš viso išleido net 11,4 mlrd. dolerių, kas lyginant su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, buvo 6,6 procentais daugiau. Prekybos įmonių apyvarta šoktelėjo iki aukščiausio lygio nuo pat 2007 metų. Praėjusį penktadienį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, į prekybos centrus atvyko 5,1 procentas daugiau asmenų.
ShopperTrack paskelbti duomenys gerokai nustebino ekonomistus. Šiuo metu bedarbystė Amerikoje sudaro devynis procentus, na o apklausos rodė, kad vartotojų nuotaikos yra prastos. Rekordinis kiekis namų ūkių atstovų teigė, kad dabar blogas laikas leisti pinigus. Tačiau remiantis „Juodąjį penktadienį“ pasiektais prekybos rezultatais galima teigti, kad kai kurie vartotojai vieną sako apklausos metu, na o daro visai ką kitą. Žinoma, kad „Juodasis penktadienis“ pasižymi tuo, kad jo metu pirkėjams siūlomos labai didelės nuolaidos, o tai labai stipriai pritraukia pirkėjus.
ShopperTrak kompanijos atstovai prognozuoja, kad šiais metais per šventinį laikotarpį, kuris Amerikoje prasideda nuo Padėkos dienos ir tęsiasi iki Kalėdų, prekybos apimtis padidės 3,3 procentais.
IBISWorld duomenimis, šių metų „Juodąjį penktadienį“, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, prekybos apimtys internete šoktelėjo net 24,3 procentais. Interneto parduotuvės didžiausių pardavimų tikisi sulaukti šį pirmadienį, kuris jau keletą metų po „Juodojo penktadienio“ yra vadinamas „Kibernetiniu pirmadieniu“. Šį pirmadienį interneto parduotuvės savo pirkėjams siūlo daug įvairių nuolaidų, na o IBISWorld prognozuoja, kad šiandien internetinių parduotuvių apyvarta gali pasiekti 1,2 mlrd. dolerių, kas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus, būtų net 12,4 procentais daugiau.