Banko veiklos tyrimas buvo pradėtas 2011 m. kovo 30 d., gavus kliento skundą, apie 2008 m. netinkamai suteiktas investicines paslaugas. Nors skundo gavimo dieną jau buvo praėję daugiau kaip 2 metai nuo pažeidimų įvykdymo dienos, t. y. suėjęs senaties terminas, VPK laikėsi principinės nuostatos nagrinėti visus gaunamus investuotojų skundus.
Tyrimo metu, išnagrinėjus investicinės paslaugos teikimo klientui aplinkybes, nustatyta, kad AB bankas SNORAS nesilaikė pareigos aiškiai ir suprantamai suteikti klientams ar potencialiems klientams visą reikalingą informaciją, kurios pagrindu jie galėtų suprasti siūlomų investicinių paslaugų ir finansinių priemonių esmę bei joms būdingą riziką ir galėtų priimti pagrįstus investicinius sprendimus.
Taip pat nustatyta, kad bankas surinko tik bendro pobūdžio informaciją apie kliento žinias ir patirtį investavimo srityje, tačiau ne apie žinias, susijusias su konkrečiu siūlomu investiciniu produktu.
Tokiu būdu bankas nesilaikė pareigos pasiūlyti klientui ar potencialiam klientui pateikti informaciją apie jo žinias ir patirtį investavimo srityje, susijusias su konkrečiomis investicinėmis paslaugomis ar finansinėmis priemonėmis, kurias siūlo finansų maklerio įmonė arba dėl kurių kreipiasi pats klientas ar potencialus klientas, ir, atsižvelgdamas į gautą informaciją, įvertinti, ar konkrečios investicinės paslaugos ir finansinės priemonės yra tinkamos klientui, bei pareigos veikti sąžiningai, teisingai ir profesionaliai geriausiomis klientui sąlygomis ir jo interesais.
Vykdytas tyrimas atskleidė, kad AB bankas SNORAS taip pat nesilaikė pareigos, prieš pradedant vykdyti kliento pavedimą už reguliuojamos rinkos ar daugiašalės prekybos sistemos ribų, gauti aiškų išankstinį kliento sutikimą.
Aukščiau pateikti investicines paslaugas teikiančioms finansų maklerio įmonėms bei kredito įstaigoms privalomi reikalavimai yra įtvirtinti FPRĮ.