Apple – tai ne prekės ženklas, o religija

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2011-05-25 14:36 Komentarai: (0)
Kai kitą sekmadienį tavęs močiutė paklaus, kodėl vietoj bažnyčios eini į parduotuvę, atsakyk jai, jog tu irgi eini į bažnyčią, tačiau tavo šventykla yra „Apple bažnyčia“.

Apple gerbėjų smegenyse šios kompanijos prekės ženklas sukelia tokią pačią reakciją, kaip religija jos pasekėjų smegenyse. BBC televizija pradėjo transliuoti dokumentinį filmą, kuriame tiriamas didžiųjų prekės ženklų poveikis žmogaus smegenų veiklos aktyvumui.

Britų neurologai atliko Apple gerbėjų magnetinį rezonansą, ir aptiko, kad jiems pateikiamos šios kompanijos prekės ženklo nuotraukos sukelia panašią reakciją į tą, kuri atsiranda tikinčių žmonių smegenyse, kai jiems parodomi šventųjų atvaizdai.

Pirmojoje dokumentinio serialo serijoje rodomi Apple darbuotojai, kurie per nesenai įvykusį parduotuvės atidarymą Londone elgėsi ir siautėjo lyg būtų apimti euforijos, arba „evangelinės beprotybės“.

Stebėtojai ir kritikai jau senai Apple kompaniją kaltina tuo, kad ji naudoja religinius simbolius tam, kad prie savęs „prisirištų“ savo klientus. Žmonės savo prisirišimą prie prekės ženklo išreiškia per šio prekės ženklo tatuiruotes, lipdukus, arba netgi per „šventoves“ savo pasenusiems kompiuteriams.

Pasak popiežiaus Benedikto XVI, technologija negali pakeisti Dievo. Bet matyt ji gali įkvėpti dievišką atsidavimą.
 
Dar nėra komentarų