Įvertinus ir sunkiasvorių automobilių pardavimo įtaką, per minimą mėnesį iš viso Indijoje buvo parduoti 204,227 tūkstančiai naujų automobilių, t.y. 34 procentais daugiau, nei per tą patį laikotarpį prieš metus.
Tai jau devynioliktas mėnuo iš eilės, kuomet Indijoje auga automobilių pardavimai. Didžioji dalis šioje šalyje parduodamų automobilių ir toliau lieka Indijoje, ir nėra eksportuojami į kitas šalis.
Indijos valdžia prognozuoja, kad per artimiausius penkis metus Indijoje metinės automobilių pardavimo apimtys kiekine išraiška pakils iki net trijų milijonų vienetų. Prie automobilių pardavimų augimo turėtų prisidėti didėsiančios gyventojų pajamos, bei naujų darbo vietų kūrimas.
Per paskutinius aštuonis metus Indijos gyventojų vidutinės pajamos padvigubėjo. Pirmą kart per pastaruosius dešimt metų Indijos automobilių pardavėjai nesugebėjo patenkinti gerokai išaugusios paklausos ir buvo priversti sudarinėti išankstinius automobilių pirkėjų sąrašus, nes pritrūko automobilių.