Antra pagal didį Europoje mažmeninė drabužių pardavėja iš Švedijos Hennes & Mauritz šiandien paskelbė savo pirmojo šių finansinių metų ketvirčio veiklos rezultatus. Kaip teigiama pranešime, pastebimą kompanijos pelno augimą lėmė didėję pardavimai ir naujų parduotuvių atidarymai bei sustiprėjęs doleris, kuris sumažino bendrovės veiklos kaštus.
Hennes & Mauritz kompanijos pardavimai per pirmą jos finansinių metų ketvirtį palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus ūgtelėjo beveik septyniais procentais iki 24,846 mlrd. Švedijos kronų. Didžiausi kompanijos pardavimai per praėjusį ketvirtį buvo Vokietijos rinkoje, kur jie sudarė 7,130 mlrd. Kronų, ir palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus padidėjo keturiais procentais, skaičiuojant pokytį kronomis.
Tuo tarpu labiausiai per minimą laiką Hennes & Mauritz prekės ženklo drabužių pardavimai šoktelėjo Japonijos, Kinijos ir Graikijos rinkose, kur prieaugis sudarė atitinkamai 55, 61 ir 69 procentus. Tiesa šiose šalyse yra atidaryta palyginus dar nedaug kompanijos parduotuvių, tad šių šalių pardavimų dalis yra labai nedidelė bendruose bendrovės pardavimuose.
Bendrovės veiklos pelnas per praėjusį ketvirtį padidėjo net 48 procentais iki 4,978 mlrd. Kronų, tuo tarpu grynasis pelnas šoktelėjo 45,2 procentais iki 3,741 mlrd. Kronų. Analitikai prognozavo, kad per praėjusį ketvirtį Hennes & Mauritz kompanijai pavyks uždirbti vidutiniškai 3.44 mlrd. Kronų grynojo pelno.
Kompanijos pranešime teigiama, kad klientai labai puikiai sutiko Hennes & Mauritz pristatytą pavasario kolekciją, todėl atsižvelgdami į per praėjusį ketvirtį ir toliau buvusią sudėtingą padėtį ekonomikoje, bendrovės vadovybė pasiektus pardavimus ir veiklos rezultatus vertina teigiamai.
Per praėjusį ketvirtį itin pasiteisino naujai atidarytos firminės kompanijos drabužių parduotuvės Izraelyje bei Pietų Korėjoje. Per šių finansinių metų antrąjį ketvirtį Hennes & Mauritz kompanijos vadovybė planuoja atidaryti net 73 naujas parduotuves, daugiausiai Didžiojoje Britanijoje, Kinijoje, Norvegijoje, Danijoje bei Vokietijoje.
Pirmojo savo šių finansinių metų ketvirčio pabaigoje, t.y. vasario 28 dieną, Hennes & Mauritz mažmeninį drabužių prekybos tinklą sudarė 1992 parduotuvės, kai prieš metus parduotuvių skaičius sudarė 1748.
Šiandieninės prekybos metu antros pagal didį Europoje mažmeninės drabužių pardavėjos iš Švedijos Hennes & Mauritz akcijos Stokholmo biržoje brangsta net apie šešis procentus, tuo tarpu vien nuo šių metų pradžios šios kompanijos akcijų vertė jau spėjo šoktelėti beveik penktadaliu.
Hennes & Mauritz kompanijos pardavimai per pirmą jos finansinių metų ketvirtį palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus ūgtelėjo beveik septyniais procentais iki 24,846 mlrd. Švedijos kronų. Didžiausi kompanijos pardavimai per praėjusį ketvirtį buvo Vokietijos rinkoje, kur jie sudarė 7,130 mlrd. Kronų, ir palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus padidėjo keturiais procentais, skaičiuojant pokytį kronomis.
Tuo tarpu labiausiai per minimą laiką Hennes & Mauritz prekės ženklo drabužių pardavimai šoktelėjo Japonijos, Kinijos ir Graikijos rinkose, kur prieaugis sudarė atitinkamai 55, 61 ir 69 procentus. Tiesa šiose šalyse yra atidaryta palyginus dar nedaug kompanijos parduotuvių, tad šių šalių pardavimų dalis yra labai nedidelė bendruose bendrovės pardavimuose.
Bendrovės veiklos pelnas per praėjusį ketvirtį padidėjo net 48 procentais iki 4,978 mlrd. Kronų, tuo tarpu grynasis pelnas šoktelėjo 45,2 procentais iki 3,741 mlrd. Kronų. Analitikai prognozavo, kad per praėjusį ketvirtį Hennes & Mauritz kompanijai pavyks uždirbti vidutiniškai 3.44 mlrd. Kronų grynojo pelno.
Kompanijos pranešime teigiama, kad klientai labai puikiai sutiko Hennes & Mauritz pristatytą pavasario kolekciją, todėl atsižvelgdami į per praėjusį ketvirtį ir toliau buvusią sudėtingą padėtį ekonomikoje, bendrovės vadovybė pasiektus pardavimus ir veiklos rezultatus vertina teigiamai.
Per praėjusį ketvirtį itin pasiteisino naujai atidarytos firminės kompanijos drabužių parduotuvės Izraelyje bei Pietų Korėjoje. Per šių finansinių metų antrąjį ketvirtį Hennes & Mauritz kompanijos vadovybė planuoja atidaryti net 73 naujas parduotuves, daugiausiai Didžiojoje Britanijoje, Kinijoje, Norvegijoje, Danijoje bei Vokietijoje.
Pirmojo savo šių finansinių metų ketvirčio pabaigoje, t.y. vasario 28 dieną, Hennes & Mauritz mažmeninį drabužių prekybos tinklą sudarė 1992 parduotuvės, kai prieš metus parduotuvių skaičius sudarė 1748.
Šiandieninės prekybos metu antros pagal didį Europoje mažmeninės drabužių pardavėjos iš Švedijos Hennes & Mauritz akcijos Stokholmo biržoje brangsta net apie šešis procentus, tuo tarpu vien nuo šių metų pradžios šios kompanijos akcijų vertė jau spėjo šoktelėti beveik penktadaliu.