

Amerikos rinkoje minimos kompanijos pardavimai per praėjusį ketvirtį ūgtelėjo 2.6 procentais iki 7,867 mlrd. Dolerių. Ši rinka ir toliau išlieka didžiausia Johnson & Johnson produkcijos pardavimo rinka. Europos rinkoje kompanijos pardavimai ūgtelėjo 14.6 procentais, nemažai prie šių pardavimų augimo per praėjusį ketvirtį prisidėjo ir dolerio vertės kritimas euro atžvilgiu. Azijos, Okeanijos ir Afrikos rinkose Johnson & Johnson kompanijai per praėjusį ketvirtį pavyko parduoti 10.3 procentais daugiau produkcijos.
Kaip minėta dėl per praėjusį ketvirtį patirtų vienkartinių kompanijos veiklos restruktūrizavimo išlaidų, jos grynasis pelnas palyginus su tuo pačiu laikotarpiu prieš metus smuktelėjo 18.7 procentais iki 2,206 mlrd. Dolerių arba 79 centų akcijai. Atmetus per ketvirtį bendrovės patirtas vienkartines išlaidas, jos grynasis pelnas akcijai sudarytų 1.02 dolerius, kai analitikai prognozavo, kad minimai kompanijai per praėjusį ketvirtį pavyks uždirbti vidutiniškai 97 centus akcijai grynojo pelno.
Bendrai per praėjusius metus didžiausiai pasaulyje asmeninės higienos ir sveikatos priežiūros produktų gamintojai Johnson & Johnson pavyko parduoti savo produkcijos už 61,897 mlrd. Dolerių, arba beveik trim procentais mažiau nei metais anksčiau buvę kompanijos pardavimai. Tuo tarpu minimos bendrovės grynasis pelnas per praėjusius metus smuktelėjo 5.3 procentais iki 12,266 mlrd. Dolerių.
Prieš prekybinės sesijos metu Johnson & Johnson akcijų vertė Niujorko biržoje krenta apie vieną procentą, na o per pastaruosius vienerius metus minimos kompanijos akcijos spėjo pabrangti trylika procentų.