
PepsiCo pajamos trečiąjį ketvirtį sudarė 11,08 mlrd. dolerių, ir buvo 1,5 procentais didesnės nei buvusios prieš metus. Tiek Pietų, tiek Šiaurės Amerikos rinkoje per praėjusį ketvirtį kompanijos pajamos iš maisto sektoriaus išliko faktiškai nepakitusios lyginant su buvusiomis prieš metus, tuo tarpu gėrimų pardavimai smuktelėjo devyniais procentais. Europos rinkoje PepsiCo pajamos susitraukė dviem procentais, tuo tarpu Azijos, Artimųjų rytų ir Afrikos rinkose pardavimai per praėjusį ketvirtį ūgtelėjo devyniais procentais.
Bendrai per tris šių metų ketvirčius Amerikos nealkoholinių gėrimų, užkandžių ir kitų produktų gamintoja pardavė produkcijos už 29,935 mlrd. dolerių, t.y. dviem procentais mažiau nei buvo parduota prieš metus per tą patį laikotarpį. Maisto produktų pardavimai per minimą laikotarpį Amerikos rinkose ūgtelėjo 1,5 procentais, na o gėrimų pardavimai smuktelėjo dešimt procentų. Per pirmus devynis mėnesius PepsiCo pajamos Europos rinkoje krito šešiais procentais, na o Azijos, Artimųjų rytų ir Afrikos rinkose ūgtelėjo aštuoniais procentais.
PepsiCo veiklos pelnas per trečiąjį ketvirtį ūgtelėjo dvylika procentų iki 2,232 mlrd. dolerių, tuo tarpu grynasis pelnas augo devyniais procentais iki 1,717 mlrd. dolerių arba 1,09 dolerių. Atmetus kai kurias per ketvirtį gautas vienkartines pajamas, kompanijos pelnas akcijai sudarytų 1,08 dolerius, kai vidutinė analitikų prognozė buvo 1,03 dolerio akcijai.
Kompanijos veiklos pelnas per tris šių metų ketvirčius ūgtelėjo penkiais procentais iki 6,01 mlrd. dolerių, na o grynasis pelnas dviem procentais iki 4,512 mlrd. dolerių.
Amerikos nealkoholinių gėrimų, užkandžių ir kitų produktų gamintojos PepsiCo akcijos prieš prekybinės sesijos metu brangsta. Na o nuo šių metų pradžios minimos bendrovės akcijos jau spėjo pakilti apie dvylika procentų.