Uždirbęs daugiau pelno DnB NORD bankas didins investicijas į aptarnavimo kokybę

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: DnB NORD bankas Data: 2006-10-04 11:41 Komentarai: (0)
VILNIUS. Padidinęs šių metų pelno prognozę, tarptautinei finansų grupei priklausantis DnB NORD bankas į skyrių tinklo modernizavimą ir plėtrą 2007-aisiais metais numato investuoti ne mažiau nei 15 milijonų litų, o klientų aptarnavimo kokybės gerinimui vien sekančiais metais planuoja sukurti mažiausiai 100 naujų darbo vietų.

Sparčiai veiklos efektyvumą didinančio DnB NORD banko investicijos į klientų aptarnavimo tinklo atnaujinimą šiemet vertinamos 10-ia mln. litų.

„Šiemet įsilieję į finansiškai pajėgiausią Šiaurės Rytų Europos bankų grupę, mes pažadėjome, kad sieksime tapti dinamiškiausia finansų institucija Lietuvoje, ir savo pažadus vykdome. Šiemet mes jau tapome lanksčiausiu ir sparčiausiai sprendimus dėl kreditų stambiam verslui priimančiu banku, o tarptautinis kapitalo rinkų leidinys Euromoney titulavo DnB NORD banką geriausiu obligacijų leidėju Lietuvoje. Artimiausias mūsų tikslas - neužleisti pasiektų pozicijų verslo bei investicinėje bankininkystėje ir sutelkti dėmesį į gyventojų ir smulkių bei vidutinių įmonių aptarnavimo kokybę, kultūrą ir greitį, pasiūlant paprastus ir efektyvius individualius sprendimus,“ – teigė DnB NORD banko prezidentas ir valdybos pirmininkas Werner Schilli, pristatydamas naująjį DnB NORD banko klientų aptarnavimo skyriaus modelį.

Naujojo DnB NORD banko klientų aptarnavimo skyriaus modelio kūrime dalyvavo Vokietijos konsultacinės bendrovės Wincor Nixdorf specialistai, kurie kartu su projekte dalyvavusiais banko darbuotojais atliko veiklos procesų, klientų aptarnavimo srautų ir operacijų trukmės tyrimus. Atsižvelgus į profesionalų rekomendacijas, naujuosiuose DnB NORD banko skyriuose formuojama atskira zona kasdieniam klientų aptarnavimui ir įrengiami savitarnos terminalai, kur klientai gali patys atlikti įvairius bankinius mokėjimus internetu. Atskiros erdvės skirtos imantiems paskolas ar pageidaujantiems konsultacijos ir verslo bei VIP klientams. Klientų patogumui įrengta eilių valdymo sistema, o visa reikalinga papildoma informacija puikiai matoma plokščiaekraniuose monitoriuose. Naujasis klientų aptarnavimo modelis yra pilnai įgyvendintas Vilniuje, o kitais metais bus įdiegtas Kaune, Klaipėdoje ir Panevėžyje.

„Sparčiai augant verslo apimčiai ir veiklos efektyvumui, per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius DnB NORD bankas uždirbo daugiau nei pernai per visus metus, todėl mums atsirado puiki galimybė daugiau investuoti į paslaugų ir klientų aptarnavimo kokybės gerinimą. Atsižvelgus į jau pasiektą finansinį rezultatą, banko valdyba nusprendė padidinti šių metų grynojo pelno prognozę iki 55 mln. litų,“ – sakė Werner Schilli.

Metų pradžioje buvo planuojama, kad 2006-aisiais metais banko grynasis pelnas išliks 2005-ųjų metų pelno lygyje, kai bankas uždirbo 43,04 mln. litų audituoto grynojo pelno. DnB NORD bankas, kuriame dirba 1070 darbuotojų, Lietuvoje teikia fiansines paslaugas 80-yje padalinių. Tai vienas didžiausių klientų aptarnavimo tinklų šalyje.

DnB NORD bankas priklauso dinamiškai ir patikimai Danijoje registruotai DnB NORD bankų grupei, kurią įsteigė didžiausias Norvegijos bankas DnB NOR ir didžiausias Šiaurės Vokietijos bankas NORD/LB. DnB NORD bankinė grupė sutelkė steigėjų veiklą Baltijos regione ir savo klientams Danijoje, Suomijoje, Estijoje, Latvijoje, Lietuvoje ir Lenkijoje teikia visą modernių ir aukščiausios kokybės finansinių paslaugų spektrą.
 
Dar nėra komentarų