Aktyvią veiklą Lietuvoje pradeda didžiausias šalies prekybos centrų bendroves apjungsianti organizacija - „Lietuvos Prekybos Centrų Taryba". Tai pirmoji tokia prekybos centrų savininkų, vystytojų, investuotojų ir kitų šio ekonomikos sektoriaus rinkos dalyvių interesus atstovaujanti asociacija Baltijos šalyse.
Neseniai įkurta „Lietuvos Prekybos Centrų Taryba" (LPCT) spręs nariams aktualius prekybos plėtros klausimus, sieks dialogo su valstybės valdžios institucijomis, inicijuos diskusijas, seminarus. Prioritetinė asociacijos veiklos kryptis - verslininkų ir valdžios atstovų, visuomenės tarpusavio supratimas.
„Prekybos centrų vystimąsi šiandien stabdo nemažai problemų. Tai ne tik aukštos nekilnojamojo turto kainos, bet ir miesto bendrųjų planų nebuvimas bei prekybai tinkamų sklypų trūkumas, taip pat dialogo stoka tarp verslininkų ir tam tikrų visuomenės grupių, valdžios institucijų,"- teigė LPCT prezidentas Jonas Ragauskas.
Organizacija, pasak jo, ne tik atstovaus narių interesus, bet ir nagrinės ekonomines sąlygas, rinkodarinę veiklą bei teiks pačią naujausią informaciją, galinčią turėti įtakos prekybos centrų pramonei.
„Pajamos ir mažmeninės prekybos apyvarta mūsų šalyje auga gana sparčiai, tačiau atsilikimas nuo ES vidurkio vis dar nemažas. Dideliems tarptautiniams operatoriams Lietuvos rinka kol kas atrodo per maža, bet ateityje situacija keisis," - tvirtina LPCT prezidentas Jonas Ragauskas.
LPCT žada prisidėti prie didžiulę patirtį turinčios „Tarptautinės Prekybos Centrų Tarybos", kuri ir paskatino verslininkus įkurti analogišką asociaciją Lietuvoje. Netrukus giminingos organizacijos bus įsteigtos ir kaimyninėse šalyse, jau dabar kuriamas „Tarptautinės Prekybos Centrų Tarybos" Baltijos šalių komitetas. Šią savaitę prekybos centrų pramonės atstovai iš viso pasaulio susitinka Jūrmaloje, kur ketinama aptarti pagrindinius asociacijos veiklos planus Baltijos regione.
LPCT tikisi, jog sėkmingas dalyvavimas Baltijos šalių komiteto veikloje, tarptautinis bendradarbiavimas ir pažangiausia pasaulinė praktika leis į Lietuvą pritraukti daugiau užsienio investicijų.
Neseniai įkurta „Lietuvos Prekybos Centrų Taryba" (LPCT) spręs nariams aktualius prekybos plėtros klausimus, sieks dialogo su valstybės valdžios institucijomis, inicijuos diskusijas, seminarus. Prioritetinė asociacijos veiklos kryptis - verslininkų ir valdžios atstovų, visuomenės tarpusavio supratimas.
„Prekybos centrų vystimąsi šiandien stabdo nemažai problemų. Tai ne tik aukštos nekilnojamojo turto kainos, bet ir miesto bendrųjų planų nebuvimas bei prekybai tinkamų sklypų trūkumas, taip pat dialogo stoka tarp verslininkų ir tam tikrų visuomenės grupių, valdžios institucijų,"- teigė LPCT prezidentas Jonas Ragauskas.
Organizacija, pasak jo, ne tik atstovaus narių interesus, bet ir nagrinės ekonomines sąlygas, rinkodarinę veiklą bei teiks pačią naujausią informaciją, galinčią turėti įtakos prekybos centrų pramonei.
„Pajamos ir mažmeninės prekybos apyvarta mūsų šalyje auga gana sparčiai, tačiau atsilikimas nuo ES vidurkio vis dar nemažas. Dideliems tarptautiniams operatoriams Lietuvos rinka kol kas atrodo per maža, bet ateityje situacija keisis," - tvirtina LPCT prezidentas Jonas Ragauskas.
LPCT žada prisidėti prie didžiulę patirtį turinčios „Tarptautinės Prekybos Centrų Tarybos", kuri ir paskatino verslininkus įkurti analogišką asociaciją Lietuvoje. Netrukus giminingos organizacijos bus įsteigtos ir kaimyninėse šalyse, jau dabar kuriamas „Tarptautinės Prekybos Centrų Tarybos" Baltijos šalių komitetas. Šią savaitę prekybos centrų pramonės atstovai iš viso pasaulio susitinka Jūrmaloje, kur ketinama aptarti pagrindinius asociacijos veiklos planus Baltijos regione.
LPCT tikisi, jog sėkmingas dalyvavimas Baltijos šalių komiteto veikloje, tarptautinis bendradarbiavimas ir pažangiausia pasaulinė praktika leis į Lietuvą pritraukti daugiau užsienio investicijų.