
Didžiausią internetinę parduotuvę valdanti Amazon.com šiandien pristatė naująją savo populiaraus elektroninio knygų skaitytuvo versiją- Kindle DX. Be to pranešta, kad pasirašytos sutartys su didžiausiais knygų, laikraščių ir žurnalų leidėjais bei universitetais, kas leis gerokai išplėsti šio prietaiso panaudojimo galimybes ir rinką.
Naujasis įrenginys kainuos 489 JAV dolerius ir rinkoje pasirodys jau šią vasarą. Jo 9,7 colio ekranas yra trečdaliu didesnis nei pirmtako ir leis daug patogiau skaityti laikraščius bei mokslinius leidinius, kuriems nepakakdavo mažo ekranėlio.
Tiesa analitikai, dėl palyginti didelės įrenginio kainos, šiek tiek skeptiškai vertina jo galimybes užkariauti studentų ir kitų vartotojų simpatijas. Pati bendrovė neskelbia Kindle pardavimų dinamikos, tačiau Citigroup nuomone, senosios, 359 JAV dorelius kainavusios versijos pardavimai šiemet sieks ne daugiau kaip 1 mln. vienetų.
Pirmoji įrenginio versija pasirodė 2007-aisiais, o šių metų pradžioje buvo išleista šiek tiek atnaujinta jo versija. Iš pradžių Amazon jį kūrė tik knygų skaitymui, tačiau dabar turi kur kas didesnes ambicijas ir nori jį paversti plačiajai auditorijai skirtu įrenginiu. Šių pastangų patvirtinimui buvo pranešta, kad tokie stambūs leidiniai kaip New York Times, Boston Globe, Washington Post savo atokesnėse vietose gyvenantiems skaitytojams naująjį Kindle siūlys įsigyti su didele nuolaida. Be abejo jie turės pasirašyti ilgalaikės elektroninės prenumeratos sutartis.
Elektroninis leidinių platinimas gali tapti strategiškai svarbiu pajamų augimo šaltiniu tiek pačiai Amazon.com tiek ir leidėjams. Naujasis įrenginys be savojo formato galės skaityti ir visame pasaulyje populiarius bei versle plačiai naudojamus PDF dokumentus.
Naujasis įrenginys kainuos 489 JAV dolerius ir rinkoje pasirodys jau šią vasarą. Jo 9,7 colio ekranas yra trečdaliu didesnis nei pirmtako ir leis daug patogiau skaityti laikraščius bei mokslinius leidinius, kuriems nepakakdavo mažo ekranėlio.
Tiesa analitikai, dėl palyginti didelės įrenginio kainos, šiek tiek skeptiškai vertina jo galimybes užkariauti studentų ir kitų vartotojų simpatijas. Pati bendrovė neskelbia Kindle pardavimų dinamikos, tačiau Citigroup nuomone, senosios, 359 JAV dorelius kainavusios versijos pardavimai šiemet sieks ne daugiau kaip 1 mln. vienetų.
Pirmoji įrenginio versija pasirodė 2007-aisiais, o šių metų pradžioje buvo išleista šiek tiek atnaujinta jo versija. Iš pradžių Amazon jį kūrė tik knygų skaitymui, tačiau dabar turi kur kas didesnes ambicijas ir nori jį paversti plačiajai auditorijai skirtu įrenginiu. Šių pastangų patvirtinimui buvo pranešta, kad tokie stambūs leidiniai kaip New York Times, Boston Globe, Washington Post savo atokesnėse vietose gyvenantiems skaitytojams naująjį Kindle siūlys įsigyti su didele nuolaida. Be abejo jie turės pasirašyti ilgalaikės elektroninės prenumeratos sutartis.
Elektroninis leidinių platinimas gali tapti strategiškai svarbiu pajamų augimo šaltiniu tiek pačiai Amazon.com tiek ir leidėjams. Naujasis įrenginys be savojo formato galės skaityti ir visame pasaulyje populiarius bei versle plačiai naudojamus PDF dokumentus.