“Nuo šiol turime ką pasiūlyti ir lošimais nesidomintiems žmonėms”, - sakė Saulius Petravičius, UAB “Olympic Casino Group Baltija” generalinis direktorius. “Lengvi užkandžiai, gardi kava, bevielis internetas, populiari spauda, minkšti baldai, gausus kokteilių baras - ši nerūpestinga aplinka bus prieinama visą parą”, - sakė jis.
Kazino koncepcija buvo papildyta numačius vartotojų elgesio pokyčius. Bendrovės klientų tyrimai atskleidė, jog galimybė susitikti ir pabūti su bičiuliais ateityje bus svarbesnė, nei galimybė išlošti pinigų. “Visada siekėme lankytojams suteikti daugiausia vertės. Priėjome išvados, kad vertingiausias yra tas laikas, kurį žmonės praleidžia bendraudami su artimaisiais”, - sakė kazino tinklo vadovas.
Klientų 2008 m. tyrimo duomenimis, 28 proc. kazino lankytojų čia atėjo ne išlošti pinigų, bet praleisti laiką su draugais. “Planuojame, kad artimiausiais metais šis motyvas stiprės, todėl jam pasiruošėme iš anksto”, - sakė S. Petravičius.
Atsiliepiant į verslininkų poreikius buvo įrengtos spartaus bevielio interneto nemokamos prieigos, pasiūlyta verslo arba analitinė spauda.
“Lounge” zonas aptarnauja barų veikla užsiimanti bendrovė “Mecom Grupp”. Klientai aptarnaujami pagal aukščiausius kazino standartus. Šiemet “Olympic Casino” antrus metus iš eilės laimėjo “Gero aptarnavimo” konkursą, pralenkusi visus pramogų organizatorius.
„Olympic Casino“ yra pirmaujantis lošimų operatorius Lietuvoje, veiklą vykdantis pagal tarptautinio kokybės vadybos standarto ISO 9001 reikalavimus. 2008 metais „Olympic Casino Group Baltija“ valdymo kokybės apdovanojimų ceremonijoje iškovojo „Pavyzdingai valdomos organizacijos“ vardą. Per 2008 metus „Olympic Casino Group Baltija“ valstybei sumokėjo 7 milijonus litų azartinių lošimų mokesčio. Įmonėje Lietuvoje dirba 758 darbuotojai. Visi „Olympic Entertainment Group“ kazino operatoriai yra socialiai atsakingos įmonės, savo klientus įspėjančios dėl pavojų, susijusių su azartiniais lošimais.