„Finansų krizės akivaizdoje viso pasaulio įmonės pradėjo daug aktyviau ieškoti alternatyvių realizavimo, žaliavų bei paslaugų rinkų, todėl toks portalo lankomumo padidėjimas yra natūralus", - teigia portalą administruojančios bendrovės „Infominta" generalinis direktorius Eduardas Manylovas.
„Google Analytics" duomenimis, pastarąjį pusmetį verslo informacijos portalas per mėnesį pritraukia vidutiniškai tris kartus daugiau naujų lankytojų. Daugiausiai naujų lankytojų tinklalapis sulaukė iš Vokietijos, Latvijos, Jungtinės Karalystės, Lenkijos, Rusijos, Estijos, Baltarusijos, Ukrainos.
Portalo lankomiausių veiklos sričių sąrašas taip pat pasikeitė. Tradiciškai populiariausių veiklos sričių - „Transporto paslaugos" ar „Baldai" - lankomumas nepakito, tačiau tuo pat metu sumažėjo tokių veiklos sričių, kaip „Nekilnojamasis turtas", „Alkoholiniai gėrimai", „Kailiai, kailių gaminiai" lankomumas.
Kitas pokytis - ženkliai padidėjo anksčiau mažiau užsienio kompanijų lankomos veiklos sritys: „Mediniai namai", „Antrinės žaliavos", „Metalo gaminiai", „Leidyba", „Siuvimas", „Pieno gaminiai", „Žuvininkystė" ir kt.
„Ekonomikos sunkmetis ir mažėjantys įmonių pardavimai rodo, kad norintys išlikti rinkoje turi pasirūpinti, jog informacija apie jų prekes bei paslaugas būtų pateikta ten, kur jos labiausiai ieškoma", - pabrėžė Eduardas Manylovas.