„LPP“ vasario pardavimai augo 5%

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: traders.lt Data: 2009-03-03 11:08 Komentarai: (0)
Varšuvos biržoje kotiruojama mažmeninė drabužių pardavėja „LPP“ paskelbė savo vasario mėnesio pardavimų rezultatus. „LPP“ pardavimai ūgtelėjo jau žymiai mažiau per antrąjį šių metų mėnesį lyginant su pirmu mėnesiu, t.y. tik 5 procentais palyginus su 2008 metų vasariu ir sudarė 108 mln. zlotų. Bendrai per pirmus du šių metų mėnesius Lenkijos drabužių pardavėja pardavimus padidino 22 procentais iki 269 mln. zlotų.

Įvertinus jau netrukus naujai įsigytos kitos Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėjos „Artman“ pardavimus, „LPP“ grupės konsoliduoti pardavimai vasarį siektų 129 mln. zlotų, na o bendri šių metų dviejų mėnesių pardavimai sudarytų 316 mln. zlotų. Šie duomenys nėra palyginami su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, kadangi tuomet dar nebuvo konsoliduojami jau beveik įsigytos „Artman“ kompanijos pardavimai.

Per praėjusius metus „LPP“ įmonės pardavimai sudarė 1,552 mlrd. zlotų ir buvo 22 procentais didesni nei pasiekti rezultatai 2007 metais. Tuo tarpu kompanijai per paskutinį ketvirtį pavyko parduoti drabužių iš viso už 526,7 mln. zlotų, arba 36,2 procentais daugiau nei metais anksčiau per tą patį laikotarpį. Lenkijos kompanijos veiklos pelnas per ketvirtąjį ketvirtį augo daugiau nei trečdaliu ir sudarė 95,3 mln. zlotų. Metinį veiklos pelną „LPP“ pavyko padidinti ketvirtadaliu iki 218,198 mln. zlotų.

Lenkijos drabužių modeliuotoja, gamintoja bei mažmeninė pardavėja „LPP“ praėjusius metus baigė padidinusi grynąjį pelną daugiau nei ketvirtadaliu iki 172.316 mln. zlotų. Vien per paskutinį ketvirtį bendrovei pavyko uždirbti 78,8 mln. zlotų grynojo pelno, kuris lyginant su metais anksčiau tuo pačiu laikotarpiu padidėjo daugiau nei penkiasdešimt procentų.

„LPP“ asortimentą sudaro „RESERVED“, „CROPP“, „ESOTIQ“, „RENÉ VILARD“, „HENDERSON“, „PROMOSTARS“ prekės ženklų drabužių kolekcijos. Kompanija parduoda savo produkcija dešimtyje Centrinės bei Rytų Europos šalių: Lenkijoje, Čekijoje, Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Ukrainoje, Rusijoje bei Rumunijoje. Artimiausiu metu kompanija planuoja plėstis į naujas rinkas, t.y. Bulgariją bei Kroatiją. Bulgarijoje praėjusį mėnesį jau buvo atidarytos pirmosios dvi drabužių parduotuvės. Praėjusių metų pabaigoje „LPP“ valdomų parduotuvių tinklas pasiekė beveik keturis šimtus parduotuvių.

„LPP“ akcijomis yra prekiaujama Varšuvos vertybinių popierių biržoje, na šios dienos prekybos metu šios kompanijos akcijos jau pinga daugiau nei trim procentais. Nuo šių metų pradžios minimos bendrovės akcijos nuvertėjo virš šešių procentų.

Paskutinių keturių ketvirčių „LPP“ santykiniai finansiniai rinkos vertės rodikliai būtų tokie: P/E 10.9, P/BV 3, EV/EBIT 10.7, EV/S 1.4.
 
Dar nėra komentarų