DnB NORD banko strateginė iniciatyva – tapti klientams finansų gidu

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2009-02-23 14:32 Komentarai: (0)
Šalies gyventojai nori aiškiai suprasti finansinių paslaugų ypatybes, o priimti galutinį sprendimą jie yra pasirengę tik gerai pasvėrę paslaugos privalumus bei trūkumus.

Šiandien iš bankų žmonės labiausiai pageidauja aiškiai suprantamų finansinių paslaugų, nes tik ketvirtadalis jų sako esą pajėgūs savarankiškai įsigilinti į jų esmę ir priimti tinkamą sprendimą. Tai rodo AB DnB NORD banko užsakymu rinkos tyrimų bendrovės „Spinter tyrimai“ atlikta apklausa, kuria buvo norima geriau suprasti ekonominių pokyčių įtaką bankinių paslaugų vartotojų elgsenai.

Pasak AB DnB NORD banko prezidento ir valdybos pirmininko Werner Schilli, yra akivaizdu, kad dabar žmonėms ir verslui labiau nei kada nors anksčiau yra reikalingas jų finansinės situacijos supratimas ir atviras bei profesionalus dialogas.

„Todėl mes imamės naujos strateginės iniciatyvos – tapti klientams finansų gidu. Tai reiškia, kad nuo šiol klientas, atėjęs į DnB NORD banką, pirmiausia bus įdėmiai išklausytas ir, atsižvelgiant į individualias finansines aplinkybes, jam bus pateikti keli sprendimų variantai. Tik aiškiai suprasdamas kiekvienos alternatyvos privalumus ir trūkumus, žmogus galės rinktis jam naudingiausią sprendimą. Tai pasitikėjimu ir atsakomybe pagrįsta ilgalaikė verslo iniciatyva, už kurios įgyvendinimą yra atsakingas kiekvienas banko darbuotojas,“ – sako AB DnB NORD banko prezidentas ir valdybos pirmininkas Werner Schilli.

Šios iniciatyvos įgyvendinimui AB DnB NORD bankas pradėjo nuosekliai ruoštis prieš 10 mėnesių. Buvo atlikti išsamūs tyrimai norint suprasti ko žmonės tikisi iš bankų ir ko jie labiausiai pasigenda. Taip pat buvo kritiškai įvertinti banko teikiamų produktų ir paslaugų privalumai ir trūkumai. Paraleliai vyko darbuotojų mokymai ir kontroliniai „Slaptojo pirkėjo“ vizitai, siekiant, kad darbuotojai įgustų tinkamai elgtis ir jaustųsi atsakingi už duotą pažadą klientams.

„Mūsų akcininkai žvelgia į ilgalaikę perspektyvą, o tai leidžia mums užtikrintai planuoti investicijas į naujos pagrindinės banko IT sistemos diegimą ir viso verslo proceso tobulinimą ir taip pasirengti naujam kokybiniam šuoliui. Akcininkų palaikymas šiandien skatina mus imtis reikiamų verslo procesų optimizavimo darbų. O klientai aiškiai sako - mes pasirengę rinktis tą banką, kuris siūlo suprantamą alternatyvą už teisingą kainą,“ - sako W. Schilli.

Sausio pabaigoje „Spinter tyrimai“ atliktos apklausos duomenys parodė, kad 24 proc. gyventojų geba savarankiškai įsigilinti į finansinių paslaugų ypatybes ir jiems patarimo finansiniais klausimais nereikia. Tuo tarpu didžioji dalis (70 proc.) apklaustųjų tvirtino, kad sprendimui priimti jiems reikalinga konsultacija, nes finansinių paslaugų ypatybes jie supranta tik iš dalies arba visai jų nesupranta.

Jų nuomone geriausiai klientų lūkesčius atitinkantis bankas turėtų ne tik įsiklausyti į kliento poreikius, bet ir siūlyti aiškiai suprantamas paslaugas, užtikrinti žemus paslaugų įkainius, teikti praktiškus sprendimus.

Apklausos rezultatai taip pat parodė, kad daugiausiai (38 proc.) finansinių patarimų pageidaujančių gyventojų nori visapusiškų finansinių rekomendacijų, 17 proc. teigė norintys daugiau patarimų apie taupymo ir investavimo galimybes, o 12 proc. – apie kasdieninius mokėjimus.

Dauguma apklausoje dalyvavusių asmenų dažniausiai naudojamą finansinę paslaugą nurodė sąskaitų apmokėjimą banke. Ja per paskutinius 12 mėn. naudojosi 60 proc. apklausos dalyvių. 29 proc. respondentų paminėjo elektroninę bankininkystę, 25 proc. – valiutos keitimą. Terminuotą indėlį per paskutinius 12 mėn. pripažino rinkęsi 21 proc. apklaustųjų, vartojamąja paskolą, lizingą – 19 proc. respondentų.
 
Dar nėra komentarų