Didžiausios pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintojos „Coca-Cola“ ketvirtojo ketvirčio pelnas dėl atliktų vienkartinių turto nurašymų krito 18 procentų nuo 1.21 mlrd. dolerių iki 995 mln. dolerių arba 43 centų grynojo pelno akcijai. Kompanijos pajamos per ketvirtąjį praėjusių metų ketvirtį palyginus su prieš metus buvusiu analogišku laikotarpiu taip pat smuko trim procentais iki 7.13 mlrd. dolerių.
Atmetus vienkartines išlaidas „Coca-Cola“ ketvirčio grynasis pelnas tenkantis vienai akcijai sudarytų 64 centus, t.y. daugiau nei analitikai prognozavo (61 centai akcijai). Tačiau paskutinio ketvirčio bendrovės pajamos buvo mažesnės nei laukė analitikai, kurių vidutinė pajamų prognozė sudarė 7.58 mlrd. dolerių.
Nepaisant per paskutinį ketvirtį mažėjusių pajamų, bendrovei pavyko kiekine išraiška pardavimus padidinti keturiais procentais. Vakarų Europos regione kiekine išraiška per minimą laikotarpį pardavimai augo dviem procentais, tačiau pinigine išraiška smuko trim procentais. Rytų ir Centrinės Europos bei Afrikos regione kiekine išraiška pardavimai analogiškai didėjo, tačiau pinigine išraiška smuko dvylika procentų. Lotynų Amerikoje augo „Coca-Cola“ gaminamų gėrimų pardavimai tiek kiekine tiek pinigine išraiška. Tuo tarpu Šiaurės Amerikos regione kiekine išraiška gėrimų pardavimai smuko trim procentais, tačiau pinigine augo penkiais procentais.
Per visus praėjusius metus „Coca-Cola“ pavyko parduoti produkcijos už 31,944 mlrd. dolerių, arba vienuolika procentų daugiau nei 2007 metais. Kompanijos veiklos pelnas ūgtelėjo šešiolika procentų iki 8,446 mlrd. dolerių, na o grynasis pelnas minimu laikotarpiu sudarė 5,807 mlrd. dolerių ir buvo trim procentais mažesnis nei pasiektas rezultatas metais anksčiau.
Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja planuoja artimiausiu metu ir toliau mažinti savo veiklos kaštus optimizuodama gamyba, tačiau marketingui skiriamos lėšos ir toliau turėtų išlikti tos pačios kaip ir anksčiau planuota.
„Coca-Cola“ akcijos prieš prekybinės sesijos metu brango virš trijų procentų.

Nepaisant per paskutinį ketvirtį mažėjusių pajamų, bendrovei pavyko kiekine išraiška pardavimus padidinti keturiais procentais. Vakarų Europos regione kiekine išraiška per minimą laikotarpį pardavimai augo dviem procentais, tačiau pinigine išraiška smuko trim procentais. Rytų ir Centrinės Europos bei Afrikos regione kiekine išraiška pardavimai analogiškai didėjo, tačiau pinigine išraiška smuko dvylika procentų. Lotynų Amerikoje augo „Coca-Cola“ gaminamų gėrimų pardavimai tiek kiekine tiek pinigine išraiška. Tuo tarpu Šiaurės Amerikos regione kiekine išraiška gėrimų pardavimai smuko trim procentais, tačiau pinigine augo penkiais procentais.
Per visus praėjusius metus „Coca-Cola“ pavyko parduoti produkcijos už 31,944 mlrd. dolerių, arba vienuolika procentų daugiau nei 2007 metais. Kompanijos veiklos pelnas ūgtelėjo šešiolika procentų iki 8,446 mlrd. dolerių, na o grynasis pelnas minimu laikotarpiu sudarė 5,807 mlrd. dolerių ir buvo trim procentais mažesnis nei pasiektas rezultatas metais anksčiau.
Didžiausia pasaulyje gaiviųjų gėrimų gamintoja planuoja artimiausiu metu ir toliau mažinti savo veiklos kaštus optimizuodama gamyba, tačiau marketingui skiriamos lėšos ir toliau turėtų išlikti tos pačios kaip ir anksčiau planuota.
„Coca-Cola“ akcijos prieš prekybinės sesijos metu brango virš trijų procentų.