Pasaulines krovinių gabenimo laivais kainas apibudinantis indeksas „Baltic Dry Index“ praėjusią savaitę pademonstravo įspūdingą šuolį į viršų. Per 5 dienas indeksas paaugo 49,41 proc. iki 1642 punktų. Nuo metų pradžios indekso šuolis siekia jau daugiau nei 112 procentų.
Kylantis „Baltic Dry“ indeksas rodo, kad paklausa laivams ženkliai auga, taip keldama ir gabenimo kainas. Taip pat didėjanti laivų paklausa signalizuoja, kad pasaulinė prekyba po truputį pradeda atsigauti.
Viena iš priežasčių lėmusių tokį indekso augimą buvo Kinijos vyriausybės sprendimas sumažinti žaliavų importo mokesčius. Tai yra vienas iš valstybės veiksmų skatinančių ekonomikos atsigavimą.
Praėjusiais metais indeksas nukrito net 92 proc., kuomet sulėtėjus viso pasaulio ekonomikai, ženkliai krito ir tarptautinė prekyba, o tuo pačiu ir krovinių gabenimo kainos. O beveik pusės pasaulio birių krovinių gabenimas vyksta jūra.
Kylantis „Baltic Dry“ indeksas rodo, kad paklausa laivams ženkliai auga, taip keldama ir gabenimo kainas. Taip pat didėjanti laivų paklausa signalizuoja, kad pasaulinė prekyba po truputį pradeda atsigauti.
Viena iš priežasčių lėmusių tokį indekso augimą buvo Kinijos vyriausybės sprendimas sumažinti žaliavų importo mokesčius. Tai yra vienas iš valstybės veiksmų skatinančių ekonomikos atsigavimą.
Praėjusiais metais indeksas nukrito net 92 proc., kuomet sulėtėjus viso pasaulio ekonomikai, ženkliai krito ir tarptautinė prekyba, o tuo pačiu ir krovinių gabenimo kainos. O beveik pusės pasaulio birių krovinių gabenimas vyksta jūra.