„LPP“ ir „Artman“ rugpjūtį didino pardavimus

» Verslo ir rinkų naujienos
Autorius: JT Naujienos Data: 2008-09-03 11:40 Komentarai: (0)
Lenkijos mažmeninių drabužių pardavėjai „LPP“ ir „Artman“ paskelbė savo rugpjūčio mėnesio pardavimų rezultatus. Netrukus turėtų įvykti ir šių bendrovių susijungimas.

Didžiausios Lenkijos mažmeninės drabužių pardavėjos „LPP“ konsoliduotos pajamas per rugpjūtį palyginus su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu padidino 24 proc. iki 125,6 mln. zlotų. Per liepą bendrovė uždirbo 141,5 mln. zlotų pajamų, t.y. 37 proc. daugiau nei prieš metus liepą. Bendrai per šių metų aštuonis mėnesius kompanijos pajamos padidėjo 25 proc. iki 963 mln. zlotų.

Tuo tarpu kita Lenkijos drabužių pardavėja „Artman“ per rugpjūtį pardavimus padidino 28 proc. iki 29,8 mln. zlotų. Per aštuonis šių metų mėnesius kompanija jau uždirbo 190,5 mln. zlotų pajamų, t.y. 24 procentais daugiau nei per 2007 metų tą patį laikotarpį.

Per antrą šių metų ketvirtį „LPP“ uždirbo 46,899 mln. zlotų veiklos pelno, t.y. 7,9 procentais mažiau nei prieš metus, na o bendras pusmečio pelnas sudarė 72,238 ir buvo 9,62 procentais didesnis nei 2007 metų pirmąjį pusmetį. Kompanijos grynasis konsoliduotas pelnas per balandžio – birželio laikotarpį smuktelėjo10,4 proc. iki 34,818 mln. zlotų, na per šešis mėnesius ūgtelėjo 5,3 proc. iki 52,898 mln. zlotų.

Didžiausia Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „LPP“ šiuo metu valdo 209 parduotuves Lenkijoje bei 107 užsienio šalyse (Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje, Rusijoje, Latvijoje, Lietuvoje, Estijoje ir Ukrainoje). Pagrindiniai bendrovės drabužių prekės ženklai yra: „Reserved“ (sudaro 72 proc. visų pajamų), „Cropp“ (19,6 proc.), „CroppTown“, „Henderson“, „Promo stars“, „RE-Kids“, „Esotiq“.

Per antrąjį 2008 metų ketvirtį „Artman“ veiklos pelnas ūgtelėjo nuo 1,412 iki net 4,74 mln. zlotų arba 3,4 kartus, o grynasis pelnas šoktelėjo net 7,4 kartus nuo 0,414 iki 3,041 mln. zlotų. Bendrai per pirmą pusmetį kompanijai pavyko uždirbti 4,346 mln. zlotų veiklos pelno, t.y. 1,9 karto daugiau nei prieš metus, tuo tarpu grynasis pelnas per minimą laikotarpį padidėjo 6,1 karto iki 2,536 mln. zlotų.

Lenkijos mažmeninė drabužių pardavėja „Artman“ šiuo metu bendrai valdo 185 parduotuves, iš kurių 115 yra Lenkijoje ir 70 užsienio valstybėse (Baltarusijoje, Latvijoje, Estijoje, Lietuvoje, Rusijoje, Ukrainoje, Slovakijoje, Vokietijoje, Rumunijoje). Pagrindinis kompanijos prekės ženklas yra „House“, tai drabužių kolekcija, skirta maždaug 15 – 25 metų jaunimui.

Abi kompanijos yra kotiruojamos Varšuvos vertybinių popierių biržoje. Šiandien jų akcijomis rinkoje prekiaujama neaktyviai be didelių kursų svyravimų.
 
Dar nėra komentarų