Lenkijos "PKN Orlen" valdomas vienintelis Lietuvos naftos koncernas "Mažeikių nafta" neteko lengvatinių geležinkelio tarifų, kuriuos buvo parūpinusi ankstesnė koncerno akcininkė JAV įmonė "Williams", rašo dienraštis „Lietuvos žinios“.
"Lietuvos geležinkeliai" sutartį su "Mažeikių nafta" vienašališkai nutraukė nuo rugsėjo 1 dienos ir dabar taiko įmonei apmokestinimą bendra tvarka. Be to, valstybės valdoma geležinkelių bendrovė kreipėsi į Vilniaus komercinio arbitražo teismą dėl maždaug 40 mln. litų "Mažeikių naftos" skolos, susidariusios už pervežimus geležinkeliais.
"Mažeikių nafta" teigia, kad jokių avansinių įmokų geležinkeliams nepervedė ir už naftos produktų gabenimą toliau mokės senais tarifais. Jos generalinis direktorius Marekas Mroczkowskis spaudos konferencijoje vakar sakė, kad naftos produktų pervežimas geležinkeliais nuo rugsėjo pradžios pabrango 40 proc., tačiau gabenimas nesutriko.
Į Lenkijos "PKN Orlen" valdomo Lietuvos naftos koncerno ir valstybės valdomų geležinkelių konfliktą įtrauktas ir susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.
Anot "Mažeikių naftos" atstovų, jei geležinkelio tarifai padidėtų tiek, kiek nori "Lietuvos geležinkeliai", jų įtaka degalų kainai galėtų būti apie 1 proc., tačiau galėtų būti peržiūrėtos kai kurios investicijos.
"Mažeikių nafta" geležinkeliais gabena apie 90 proc. naftos produktų ir už jų gabenimą geležinkelių įmonei per metus sumoka apie 180 mln. litų.
"Lietuvos geležinkeliai" sutartį su "Mažeikių nafta" vienašališkai nutraukė nuo rugsėjo 1 dienos ir dabar taiko įmonei apmokestinimą bendra tvarka. Be to, valstybės valdoma geležinkelių bendrovė kreipėsi į Vilniaus komercinio arbitražo teismą dėl maždaug 40 mln. litų "Mažeikių naftos" skolos, susidariusios už pervežimus geležinkeliais.
"Mažeikių nafta" teigia, kad jokių avansinių įmokų geležinkeliams nepervedė ir už naftos produktų gabenimą toliau mokės senais tarifais. Jos generalinis direktorius Marekas Mroczkowskis spaudos konferencijoje vakar sakė, kad naftos produktų pervežimas geležinkeliais nuo rugsėjo pradžios pabrango 40 proc., tačiau gabenimas nesutriko.
Į Lenkijos "PKN Orlen" valdomo Lietuvos naftos koncerno ir valstybės valdomų geležinkelių konfliktą įtrauktas ir susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius.
Anot "Mažeikių naftos" atstovų, jei geležinkelio tarifai padidėtų tiek, kiek nori "Lietuvos geležinkeliai", jų įtaka degalų kainai galėtų būti apie 1 proc., tačiau galėtų būti peržiūrėtos kai kurios investicijos.
"Mažeikių nafta" geležinkeliais gabena apie 90 proc. naftos produktų ir už jų gabenimą geležinkelių įmonei per metus sumoka apie 180 mln. litų.