Baltijos šalių pastatų ūkio valdymo rinkos lyderė „City Service“ prižiūrės Klaipėdos prekybos centrą BIG. Kompanija pasirašė sutartį su prekybos centrą valdančia įmone „BPT Optima Retail“.
„Savo objektuose siekiame užtikrinti nepriekaištingą ir profesionalų techninio administravimo valdymą. Todėl ir prekybos centro BIG priežiūrai pasirinkome kompaniją, su kuria bendradarbiaujame jau daugiau nei dvejus metus“, - teigė „BPT Asset Management“ prekybinės paskirties investicijų segmento vadovas Darius Urbonas.
„City Service“ teikia paslaugas „BPT Asset Management“ valdomiems prekybos centrams „Europa“ Vilniuje bei „Molas“ Kaune, taip pat sostinėje prižiūri administracinį pastatą A.Goštauto gatvėje ir Šeimyniškių verslo centrą.
Uostamiesčio prekybos centre „City Service“ prižiūrės ir aptarnaus inžinerinę įrangą, užtikrins pastato teritorijos ir patalpų valymą, prižiūrės apsaugos kompanijų darbo kokybę, organizuos ir atliks administravimo ir eksploatacinius einamuosius darbus, pildys, saugos ir prižiūrės techninę dokumentaciją, registruos energetinių skaitiklių parodymus ir perduos duomenis energijos tiekėjams. Taip pat vieną kartą per metus bus atliekamas išsamus pastato būklės auditas.
Prieš perimdami BIG priežiūrą, „City Service“ ekspertai atliko pastato energetinį įvertinimą bei paruošė ataskaitą apie pastato energetinę būklę. Šie darbai leis užtikrinti efektyvų prekybos centro šildymą ir optimizuoti energijos sąnaudas.
„Konsultacijos pastatų priežiūros ir energijos resursų valdymo klausimais nekilnojamojo turto savininkams padeda ne tik įvertinti turto būklę, bet ir planuoti išlaidas. Tai labai svarbu, siekiant apskaičiuoti investicijų grąžą“, - sakė „City Service“ komercijos direktorius Edvinas Paulauskas.
„BPT Asset Management“ valdomi nekilnojamojo turto investiciniai fondai yra didžiausias institucinis investuotojas į komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Baltijos šalyse ir Lietuvoje, valdantis nemažą portfelį biuro, pramonės ir logistikos paskirties pastatų, taip pat prekybinius objektus, iš kurių Lietuvoje didžiausi yra prekybos ir laisvalaikio centras „Europa“, prekybos ir paslaugų centras „Molas“, prekybos ir paslaugų centras BIG.
„City Service“ įmonių grupė šiuo metu Lietuvoje užima 34 proc. komercinių pastatų priežiūros rinkos. Tarp „City Service“ klientų yra bankai „SEB Vilniaus bankas“, „Hansabankas“, „DnB NORD“, „Nordea Bank Lietuva“, „Sampo“, prekybos tinklas „Iki“, telekomunikacijų bendrovės „Teo LT“, „Omnitel“, „MEI Baltija“, KEMI autoservisai, kavinių ir restoranų tinklas „Čili“, kitos žinomos šalies įmonės.
„City Service“ taip pat prižiūri daugiabučius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Palangoje, Pagėgiuose ir Šilutėje. Kompanijos paslaugomis naudojasi Sankt Peterburgo (Rusija) ir Rygos (Latvija) daugiabučių gyventojai.
„City Service“ įmonių grupei šiuo metu priklauso 22 įmonės, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje. Grupė prižiūri daugiau kaip 11 mln. kv. m. pastatų ploto.
„City Service“ akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Oficialiajame sąraše.
„Savo objektuose siekiame užtikrinti nepriekaištingą ir profesionalų techninio administravimo valdymą. Todėl ir prekybos centro BIG priežiūrai pasirinkome kompaniją, su kuria bendradarbiaujame jau daugiau nei dvejus metus“, - teigė „BPT Asset Management“ prekybinės paskirties investicijų segmento vadovas Darius Urbonas.
„City Service“ teikia paslaugas „BPT Asset Management“ valdomiems prekybos centrams „Europa“ Vilniuje bei „Molas“ Kaune, taip pat sostinėje prižiūri administracinį pastatą A.Goštauto gatvėje ir Šeimyniškių verslo centrą.
Uostamiesčio prekybos centre „City Service“ prižiūrės ir aptarnaus inžinerinę įrangą, užtikrins pastato teritorijos ir patalpų valymą, prižiūrės apsaugos kompanijų darbo kokybę, organizuos ir atliks administravimo ir eksploatacinius einamuosius darbus, pildys, saugos ir prižiūrės techninę dokumentaciją, registruos energetinių skaitiklių parodymus ir perduos duomenis energijos tiekėjams. Taip pat vieną kartą per metus bus atliekamas išsamus pastato būklės auditas.
Prieš perimdami BIG priežiūrą, „City Service“ ekspertai atliko pastato energetinį įvertinimą bei paruošė ataskaitą apie pastato energetinę būklę. Šie darbai leis užtikrinti efektyvų prekybos centro šildymą ir optimizuoti energijos sąnaudas.
„Konsultacijos pastatų priežiūros ir energijos resursų valdymo klausimais nekilnojamojo turto savininkams padeda ne tik įvertinti turto būklę, bet ir planuoti išlaidas. Tai labai svarbu, siekiant apskaičiuoti investicijų grąžą“, - sakė „City Service“ komercijos direktorius Edvinas Paulauskas.
„BPT Asset Management“ valdomi nekilnojamojo turto investiciniai fondai yra didžiausias institucinis investuotojas į komercinės paskirties nekilnojamąjį turtą Baltijos šalyse ir Lietuvoje, valdantis nemažą portfelį biuro, pramonės ir logistikos paskirties pastatų, taip pat prekybinius objektus, iš kurių Lietuvoje didžiausi yra prekybos ir laisvalaikio centras „Europa“, prekybos ir paslaugų centras „Molas“, prekybos ir paslaugų centras BIG.
„City Service“ įmonių grupė šiuo metu Lietuvoje užima 34 proc. komercinių pastatų priežiūros rinkos. Tarp „City Service“ klientų yra bankai „SEB Vilniaus bankas“, „Hansabankas“, „DnB NORD“, „Nordea Bank Lietuva“, „Sampo“, prekybos tinklas „Iki“, telekomunikacijų bendrovės „Teo LT“, „Omnitel“, „MEI Baltija“, KEMI autoservisai, kavinių ir restoranų tinklas „Čili“, kitos žinomos šalies įmonės.
„City Service“ taip pat prižiūri daugiabučius Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Palangoje, Pagėgiuose ir Šilutėje. Kompanijos paslaugomis naudojasi Sankt Peterburgo (Rusija) ir Rygos (Latvija) daugiabučių gyventojai.
„City Service“ įmonių grupei šiuo metu priklauso 22 įmonės, veikiančios Lietuvoje, Latvijoje, Rusijoje, Ukrainoje. Grupė prižiūri daugiau kaip 11 mln. kv. m. pastatų ploto.
„City Service“ akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Oficialiajame sąraše.