
Singapūre nafta iš Rusijos sumaišoma su žaliava iš kitų šaltinių ir vėliau reeksportuojama visame pasaulyje. Tai padeda nuslėpti jos kilmę ir duoda didelę naudą prekeiviams, pranešė Bloomberg, remdamasi šaltiniais šioje Azijos šalyje.
Naftos saugojimo paklausa Singapūre gerokai išaugo, nes tapo pelningiau maišyti pigią iš Rusijos importuojamą žalią naftą su kitų šalių šiuo energijos ištekliumi, teigia šaltiniai, talpyklų operatorė ir šioje pramonėje veikiančias įmones konsultuojantis konsultantas.
Su tokia veikla užsiimančių subjektų pasiekta marža šiuo metu yra „labai gera“, sakė Singapūre įsikūrusios konsultacijų įmonės Miyabi Industries viceprezidentas Williamas Tanas. Taip yra dėl to, kad iš Rusijos galima įsigyti labai pigių kuro produktų, kuriuos sumaišius su žaliava iš kitų šaltinių, galima parduoti daug brangiau.
Tano skaičiavimais, prekiautojų marža gali siekti 20 procentų, o tai yra didesnė nei įprasta 10 ar 12 procentų. Tokia tendencija tęsiasi nuo spalio mėnesio, o pelningumas gali dar labiau išaugti, jei po tolimesnių sankcijų įvedimo eksportuotojai taps dar labiau beviltiškesni, rašo Bloomberg.
Singapūras neuždraudė Rusijos naftos ar naftos chemijos produktų importo, tačiau degalų prekyba iš Rusijos yra jautrus dalykas regione, o kai kurie prekybininkai aiškiai nenori to pirkti - pabrėžia agentūrą.
Rusijos kuras pradėjo tekėti platesniu srautu į Aziją ir Vidurinius Rytus, kai Vakarų klientai nusigręžė nuo Maskvos keršydami už jos invaziją į Ukrainą. Vis daugiau ir daugiau rusų naftos eina į tokias vietas kaip Singapūras ar Fudzajra Jungtiniuose Arabų Emyratuose, kur jis yra maišomas, perkraunamas ir vėl eksponuojamas į pasaulį.
Bloomberg teigimu, ši praktika artimiausiomis savaitėmis gali dar labiau sustiprėti, Europai ruošiant kitą sankcijų paketą Rusijos naftos chemijos produktams, kuris turi būti paskelbtas vasario 5 dieną. Rinkos stebėtojai domisi, kur atsidurs rusiški kuro produktai.
Naftos saugojimo paklausa Singapūre gerokai išaugo, nes tapo pelningiau maišyti pigią iš Rusijos importuojamą žalią naftą su kitų šalių šiuo energijos ištekliumi, teigia šaltiniai, talpyklų operatorė ir šioje pramonėje veikiančias įmones konsultuojantis konsultantas.
Su tokia veikla užsiimančių subjektų pasiekta marža šiuo metu yra „labai gera“, sakė Singapūre įsikūrusios konsultacijų įmonės Miyabi Industries viceprezidentas Williamas Tanas. Taip yra dėl to, kad iš Rusijos galima įsigyti labai pigių kuro produktų, kuriuos sumaišius su žaliava iš kitų šaltinių, galima parduoti daug brangiau.
Tano skaičiavimais, prekiautojų marža gali siekti 20 procentų, o tai yra didesnė nei įprasta 10 ar 12 procentų. Tokia tendencija tęsiasi nuo spalio mėnesio, o pelningumas gali dar labiau išaugti, jei po tolimesnių sankcijų įvedimo eksportuotojai taps dar labiau beviltiškesni, rašo Bloomberg.
Singapūras neuždraudė Rusijos naftos ar naftos chemijos produktų importo, tačiau degalų prekyba iš Rusijos yra jautrus dalykas regione, o kai kurie prekybininkai aiškiai nenori to pirkti - pabrėžia agentūrą.
Rusijos kuras pradėjo tekėti platesniu srautu į Aziją ir Vidurinius Rytus, kai Vakarų klientai nusigręžė nuo Maskvos keršydami už jos invaziją į Ukrainą. Vis daugiau ir daugiau rusų naftos eina į tokias vietas kaip Singapūras ar Fudzajra Jungtiniuose Arabų Emyratuose, kur jis yra maišomas, perkraunamas ir vėl eksponuojamas į pasaulį.
Bloomberg teigimu, ši praktika artimiausiomis savaitėmis gali dar labiau sustiprėti, Europai ruošiant kitą sankcijų paketą Rusijos naftos chemijos produktams, kuris turi būti paskelbtas vasario 5 dieną. Rinkos stebėtojai domisi, kur atsidurs rusiški kuro produktai.