Neaudituotais duomenimis, drabužių mažmeninės prekybos rinkos lyderė Lietuvoje ir Baltijos šalyse „Aprangos“ grupė per pirmą šių metų ketvirtį uždirbo 100,5 mln. litų konsoliduotų pajamų ir patyrė 0,5 mln. litų ikimokestinių nuostolių. Per praėjusių metų pirmą ketvirtį „Aprangos“ grupė uždirbo 77,7 mln. litų konsoliduotų pajamų ir 5,7 mln. litų ikimokestinio pelno.
Grynasis „Aprangos“ nuostolis per pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 821 tūkst. litų, kai praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu grynasis pelnas buvo 4,469 mln. litų. Bendrovės sąnaudos išaugo 46,5 proc. iki 40,537 mln. litų.
Kaip teigė „Aprangos“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas per pirmąjį šių metų ketvirtį tradiciškai pelningas būna tik kovo mėnuo, kadangi sausio vasario mėnesiais vyksta išpardavimai. O kadangi kovo mėnuo nebuvo pakankamai šiltas, tai ir nulėmė viso ketvirčio nuostolį. Be to praėjusių metų pirmasis ketvirtis buvo neįprastai geras.
„Jei pasižiūrėtume į didžiųjų rinkos žaidėjų „H&M” ar “Inditex” kovo mėnesio pardavimus, matytume, kad visiems mažmenininkams kovo mėnuo buvo tragiškas“, - teigė R. Perveneckas.
„Situacija mažmeninėje rinkoje yra pakankamai neapibrėžta. Be to patiriama šiokių tokių sunkumų Estijos ir Latvijos rinkose, tačiau kol kas prognozių keisti neketiname ir manome, kad antrasis ketvirtis bus geresnis. Nuostolių daugiau patirti neketiname“ – optimistiškai teigė „Aprangos“ vadovas.
Vangūs naujų pavasario kolekcijų pardavimai ir užsitęsęs žiemos prekių išpardavimas nulėmė bendrojo pelningumo sumažėjimą 6,6 procento. Nuostolingą pirmo ketvirčio veiklą taip pat sąlygojo didelis darbo užmokesčio, finansinių sąnaudų ir parduotuvių eksploatacinių kaštų augimas.
Grynasis „Aprangos“ nuostolis per pirmąjį šių metų ketvirtį sudarė 821 tūkst. litų, kai praėjusių metų atitinkamu laikotarpiu grynasis pelnas buvo 4,469 mln. litų. Bendrovės sąnaudos išaugo 46,5 proc. iki 40,537 mln. litų.
Kaip teigė „Aprangos“ generalinis direktorius Rimantas Perveneckas per pirmąjį šių metų ketvirtį tradiciškai pelningas būna tik kovo mėnuo, kadangi sausio vasario mėnesiais vyksta išpardavimai. O kadangi kovo mėnuo nebuvo pakankamai šiltas, tai ir nulėmė viso ketvirčio nuostolį. Be to praėjusių metų pirmasis ketvirtis buvo neįprastai geras.
„Jei pasižiūrėtume į didžiųjų rinkos žaidėjų „H&M” ar “Inditex” kovo mėnesio pardavimus, matytume, kad visiems mažmenininkams kovo mėnuo buvo tragiškas“, - teigė R. Perveneckas.
„Situacija mažmeninėje rinkoje yra pakankamai neapibrėžta. Be to patiriama šiokių tokių sunkumų Estijos ir Latvijos rinkose, tačiau kol kas prognozių keisti neketiname ir manome, kad antrasis ketvirtis bus geresnis. Nuostolių daugiau patirti neketiname“ – optimistiškai teigė „Aprangos“ vadovas.
Vangūs naujų pavasario kolekcijų pardavimai ir užsitęsęs žiemos prekių išpardavimas nulėmė bendrojo pelningumo sumažėjimą 6,6 procento. Nuostolingą pirmo ketvirčio veiklą taip pat sąlygojo didelis darbo užmokesčio, finansinių sąnaudų ir parduotuvių eksploatacinių kaštų augimas.